Strona 4 z 4
[mk4] 2.8V6 napęd
: wt gru 30, 2014 03:13
autor: HojaNT
Mój mk4 pali 12-13l w cyklu mieszanym. Wiadomo są skrajne przypadki na plus i minus, mówię o normalnej codziennej jeździe. Moja instalacja kosztowała 3500 zł na wtryskach hana, sterowniku zenit pro, butla 51l itd. Auto szału osiagowo nie robi, ale dźwięk wybacza jak dla mnie wszystko
killerx, podzielam zdanie, zależy od wymagań.
Co do łańcucha właśnie wartość powinna mieścić się od +8 do - 8 z tego co pamiętam.
Re: [mk4] 2.8V6 napęd
: wt gru 30, 2014 15:46
autor: assar
U mnie jest zamontowany stag koszt ok 4k PLN. Spalanie min do Albanii i z powrotem ok 11 l/100km. Po mieście ok 15-16. Normalna trasa w Polsce ok 13 litrów. Nigdy nie zjadł więcej niż 20 litrów lpg.
Moim zdaniem osiągi bardzo dobre. Nigdy nie miałem tak elastycznego samochodu, pięknie idzie od samego dołu.
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
[mk4] 2.8V6 napęd
: śr sty 07, 2015 00:44
autor: ffred
Ja jeżdżę na BRC i spalanie w miescie to okołó 15L trasa 11.5 L ale warto kupić dobry egzemplarz ponieważ części są dość drogie i nie wszystko dostępne od razu a wiem co mówię bo władowałem już 8 tyś aby było w igła stanie a pewnie to nie koniec. ale za to mam jak dla mnie wyjątkowy samochód. tak nie którzy pisali osiągi nieadekwatne do spalanie ale za to dobrze grzmi
[mk4] 2.8V6 napęd
: śr sty 07, 2015 00:44
autor: ffred
Ja jeżdżę na BRC i spalanie w miescie to okołó 15L trasa 11.5 L ale warto kupić dobry egzemplarz ponieważ części są dość drogie i nie wszystko dostępne od razu a wiem co mówię bo władowałem już 8 tyś aby było w igła stanie a pewnie to nie koniec. ale za to mam jak dla mnie wyjątkowy samochód. tak nie którzy pisali osiągi nieadekwatne do spalanie ale za to dobrze brzmi
[mk4] 2.8V6 napęd
: śr sty 07, 2015 01:26
autor: HojaNT
assar pisze: Nigdy nie miałem tak elastycznego samochodu, pięknie idzie od samego dołu.
to akurat racja - nie trzeba za dużo majtać biegami gdy jedzie się spokojnie
- pomimo, że przesiadłem się z TDI, zmieniła się tylko skala rmp