Strona 4 z 4

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: śr sty 22, 2014 17:10
autor: antonio81
Potwierdzam,że bez zakucia wytrzymuja duzo wiecej.
Sam kończe ogarniac VR6 + Turbo Holset HX40, seryjny dół, ale wszystko po kapitalnym remoncie.
Przy wstepnym strojeniu uzyskałem nieco ponad 500KM i wytrzymało.
Niestety ecu zaczął wchodzic już na mapy stukowe, no i też zaczeło zdmuchiwać iskre.
Ale wzmacniacz iskry MSD juz zamówiony

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: pn sty 27, 2014 19:45
autor: GregorzG60
nie chcę się wtrącać zbytnio , ale pisałeś ze 450 i zaczely sie problemy z paliwem ?

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: pn sty 27, 2014 22:15
autor: antonio81
Masz rację. Uzyskałem nieco ponad 450KM i poleciał AFR z braku paliwa.

Tyle,że ja już sobie wbiłem do głowy ,że będzie 500KM i dlatego tak napisałem. :kac:
Niepotrzebnie się rozpędziłem z góry podająć te 500, ale turbina ma spory zapas i można ciśnieniem podciągnąć.

SPROSTOWANIE : 453KM DOTYCHCZAS PRZY WSTEPNYM STROJENIU UZYSKAŁEM i seryjny dół to wytrzymał.
:bylo:

Jak się ze wszystkim uporam i będzie odpowiednia pogoda (samochód kompletnie nieprzystosowany do mokrej lub zaśnieżonej nawierzchni drogi) to podjade na hamownie na dalsze strojenie i pomiary.

Nawet jesli nic więcej mocy nie uzyskam, lub silnik się rozleci to też przedstawie wykresy.
:bigok:

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: czw wrz 25, 2014 13:52
autor: kukiluki14
Witam,

Sorki, że odgrzewam temat ale nie będę pisał nowego.

Zakupiłem niedawno golfika 2.8 V6 i chciałem uzyskać trochę info i pomocy odnośnie doboru podzespołów do uturbienia.

Celuje w max 350KM

Jakie turbo będzie dobre, wtryskiwacze, czy potrzebuję dotykać się do silnika przy takiej mocy?

Jakieś dodatkowe informacje na temat gratów, które są niezbędne.

Czy kolektory żeliwne wystawione na alle... pod T25 to sprawdzona część?

pozdrawiam i czekam na jakieś info