Strona 4 z 4

: śr paź 07, 2009 07:38
autor: Borys
toffic pisze:ja widziałem jeden projekt, gdy gość zastosował pompe podciśnienia z Diesla w blok ale po co :helm:

Gdzie w PL można dostać stalową uszczelke pod głowice do VRa??
w ASO

: śr paź 07, 2009 10:43
autor: toffic
Dzięki wielkie za numer :pub:

: czw lis 12, 2009 20:54
autor: arwam
a i mam pod ręką turbo z Audi A6 2.5TDI z 2000r - dało by rade je zamontować? czy to jakiś kibel?
to ją sprzedaj bo do VR-a sięnie nada z tego względu że będzie za wcześnie wstawać i może korby pogiąć.

musisz szukać czegoś większego chyba że jak chcesz żeby nie było laga to coś pokroju GT2562V ale trzeba to jeszcze sensownie wysterować żeby za wcześnie nie wstawało bo VNT można wysterować jak się chce ale radzę szukać tych największychwiem że jeszcze Holset robił coś NA VNT i było to potężne bydlę ale trzeba do tego kogoś kto by umiał odpowiednio ją wyregulować

: pt cze 18, 2010 20:41
autor: patryk20l22
witam:) poszukuje info na temat vr6 turbo.. planuje budowę takiego silnika od zera.. kute tłoki korby zastanawiam sie czy blok tez kuty???? turo gt 30 lub 35r chcem uzyskac moc ok 450km :satan: ... chcial bym zeby ktos mnie dobrze posterowal co i jak bez filozofowania na poczatek mam te 15 tys ale jestem w stanie wywalic wiecej... bede mial 2 silnik wiec nie bedzie pospiechu :D:D po moze ktos??????? dzieki pozdrawiam

: pt cze 18, 2010 22:30
autor: grzegorzp
patryk20l22 pisze:witam:) poszukuje info na temat vr6 turbo.. planuje budowę takiego silnika od zera.. kute tłoki korby zastanawiam sie czy blok tez kuty???? turo gt 30 lub 35r chcem uzyskac moc ok 450km :satan: ... chcial bym zeby ktos mnie dobrze posterowal co i jak bez filozofowania na poczatek mam te 15 tys ale jestem w stanie wywalic wiecej... bede mial 2 silnik wiec nie bedzie pospiechu :D:D po moze ktos??????? dzieki pozdrawiam
koniecznie wszystko kute, tak jak piszesz, tłoki, korby, blok silnika i koniecznie kuta głowica

: sob cze 19, 2010 09:47
autor: bugalon
za 15k nie odkuje silnika. Przy standardowych gratach 450 koni jest bardzo ciezkie do uzyskania. na 400+ można liczyć. Trzeba odprężyć płytą z dwiema uszczelkami pod głowicą. Motor oczywiscie do remontu cały i najlepiej zlozyć na tlokach z 2,9 (pod nie robić rozwiert bloku 2,8). Od tego trzeba zacząć. Jak kolega posklada już słupek na nowych panewkach, nowym rozrządzie, po szlifach i z wyremontowana głowicą to pomożemy dalej. Przy odprężaniu warto zostawić stary łańcuch rozrządu (rozciągnięty) ale trzeba będzie kupić regulowane kółko rozrządu na wałek, bo podniesienie głowicy rozjedzie rozrząd i trzeba będzie to skorygować.

Jeśli chcesz kuć motor, to przygotuj kase na poziomie 20-25k. Zyskasz pewność ale i sporo wydasz.

: sob cze 19, 2010 20:20
autor: patryk20l22
dzieki za info.. no ale co seryjne bebechy daja rade 400 zrebaka a 450 to juz wszystko tzreba zakuwac?????? korby blok glowica tloki moze wal tez?po co mam rozwiercac baniaki do 29????? jak bym chcial to bym silnik 2,9 kupil... po 3 na takiej gratach to ja moge gar. gt 42 zjeb i wywali na tychbebechach 750ps !!!!!!!!!!!!!!

VR6 turbo

: śr mar 02, 2011 11:22
autor: kalvin93
Ja bym prosił o kontakt z jakąś osobą bawiącą się w to, miałem na myśli 1.8 20vt w moim mk1 ale jednak chyba decyzja padnie na vr6 a uturbić by się go przydało bo jak wiadomo silnik jest bardzo ciężki poza tym mam okazję kupić silnik za 1500 zł w komplecie bez skrzyni biegów.
Prosil bym o kontakt do ludzi mających jakieś doświadczenie.

Wiem że odkopałem temat mam nadzieję że nie zjedzą mnie moderatorzy :grin: