Strona 4 z 4
: pt sty 18, 2008 14:38
autor: BARANMC1
mitakr, wklejamy ci fotki ,tłumaczymy a ty dalej nie kumasz , popatrz na srednice samej przepustnicy widac gołym okiem,AAA ma taki nadlanie materiału co tez tu widac w ABV tego nie ma, poza tym ten temat wałkowalismy jusz tyle razy ze az do znudzenia ,SZUKAC SZUKAC i jeszcze raz SZUKAC
: pt sty 18, 2008 14:39
autor: toffic
mitakr pisze:ale przepustnica wydaję sie byc taka sama
Dobrze że dodałeś "wydaje się"
: pt sty 18, 2008 20:00
autor: mitakr
spoko spoko każde info zawsze jest dobre i mile widziane nie ukrwyam sa rzeczy o których nie miałem pojęcia do tej pory i pewnie jeszcze sie czymś zaskoczę
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
człowiek całe życie uczy sie i niejednokrotnie na własnych błedach
: pt lut 01, 2008 15:13
autor: Praks
jesli wrzucac wydech do vra jakikolwiek inny nzi seryjny to tylk odedykwoane lub wylicozne w firmach ktre robia to na codzien...ja u siebie mam kompletn ywydech BASTUCK kwas 2,5 cala i jest cichutko dopiero jak wrzuci sie go na obroty slychac pomruk...supersprint jest ejszcze cichszy...jelsi zalezy komus na ty mby bylo silnik slychac a nie rych z rury to polecam te dwie opcje...koszt kompletnego bastucka okolo 500-600e supersprint podobnie lub wiecej
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)