vr6 w mk2 ????
: śr mar 07, 2012 11:23
Jedyne zasilanie pompki wychodzi z pinu 1 sterownika.
Potrzebujesz sterownika wentylatorów 506 lub 506A + wtyczki (8 lub 10 pin) oraz wtyk duży na wentylator.
Ja nie mam klimy, ani żadnego 3 biegu wiatraka, ale da się wszystko sprytnie obejść.
Wieczorem mogę ci rozpisać jak i gdzie dokładnie wszystko połączyć.
Ja użyłem sterownika 506A (nowszego) na 10-pin. Trzeba trochę poprzekładać kabli we wtyczce.
Jeśli pomijasz klimę i 3 bieg to zostanie ci tylko:
- zasilanie pompki,
- sygnał z czujnika temp (4-pinowego w króćcu),
- masa, plus z wiązki świateł
- jeszcze jeden pin, bodajże od termowyłącznika w chłodnicy.
Sterownik i jego kable są w wiązce świateł, ale pin 1 (zasilanie pompki) i pin 4 (sygnał z 4-pinowego czujnika w króćcu) idą do kabiny i tam łączą się z wiązką silnika (dla sterownika 506A).
Najlepiej jak dorwiesz starą wiązkę świateł od jakiegoś mk3 VR6, będziesz miał wszystko na gotowo.
Ja przerabiam wszystko na nowszy sterownik 506A, ma 10-pinów, ale wykastrowany jest z 3 biegu.
Jeśli zdecydujesz się na przeróbkę, to polecałbym dorwać wiązkę świateł starszego typu, ze sterownikiem 8-pinowym i z 3 biegiem wentylatora. Wentylator jest wtedy na duży 4-pinowy wtyk, taki jak w sterowniku. Potrzeba tez jednak więcej kabli i dodatkowy, brązowy czujnik w króćcu, odpowiedzialny za klimatyzację.
To wszystko póki co teoria, bo nie miałem okazji sprawdzić tego własnoręcznie.
A tu przetłumaczony przeze mnie schemat starszej wiązki silnika, może komuś coś pomoże. LINK
Wieczorem podrzucę schematy dla samych sterowników jeśli jest ktoś zainteresowany.
Potrzebujesz sterownika wentylatorów 506 lub 506A + wtyczki (8 lub 10 pin) oraz wtyk duży na wentylator.
Ja nie mam klimy, ani żadnego 3 biegu wiatraka, ale da się wszystko sprytnie obejść.
Wieczorem mogę ci rozpisać jak i gdzie dokładnie wszystko połączyć.
Ja użyłem sterownika 506A (nowszego) na 10-pin. Trzeba trochę poprzekładać kabli we wtyczce.
Jeśli pomijasz klimę i 3 bieg to zostanie ci tylko:
- zasilanie pompki,
- sygnał z czujnika temp (4-pinowego w króćcu),
- masa, plus z wiązki świateł
- jeszcze jeden pin, bodajże od termowyłącznika w chłodnicy.
Sterownik i jego kable są w wiązce świateł, ale pin 1 (zasilanie pompki) i pin 4 (sygnał z 4-pinowego czujnika w króćcu) idą do kabiny i tam łączą się z wiązką silnika (dla sterownika 506A).
Najlepiej jak dorwiesz starą wiązkę świateł od jakiegoś mk3 VR6, będziesz miał wszystko na gotowo.
Ja przerabiam wszystko na nowszy sterownik 506A, ma 10-pinów, ale wykastrowany jest z 3 biegu.
Jeśli zdecydujesz się na przeróbkę, to polecałbym dorwać wiązkę świateł starszego typu, ze sterownikiem 8-pinowym i z 3 biegiem wentylatora. Wentylator jest wtedy na duży 4-pinowy wtyk, taki jak w sterowniku. Potrzeba tez jednak więcej kabli i dodatkowy, brązowy czujnik w króćcu, odpowiedzialny za klimatyzację.
To wszystko póki co teoria, bo nie miałem okazji sprawdzić tego własnoręcznie.
A tu przetłumaczony przeze mnie schemat starszej wiązki silnika, może komuś coś pomoże. LINK
Wieczorem podrzucę schematy dla samych sterowników jeśli jest ktoś zainteresowany.