vr6 w mk2 ????
: pn mar 05, 2012 11:04
up ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tak gołym okiem nie zauważysz różnicy ale może okazać się tak, że jak będziesz w przyszłości regenerował głowicę, to okaże się, że jest popękanadawid018 pisze:ja ją wywaliłem i jakoś nie zauważyłem ubocznych skutków
daje rade.pół dnia pyrkania na postoju na wolnych obrotach i nic się nie działo.po upalaniu równieżLeszek Madison pisze:A jak z tą temperaturą na 2-biegowym wiatraku? Trzyma się normy w miarę?
możliwe.nie mówie ze nie.ja to wywaliłem i mi z tym dobrze.zawsze po jakimś upalanku chłodzę auto.Wujek Piasek pisze:Tak gołym okiem nie zauważysz różnicy ale może okazać się tak, że jak będziesz w przyszłości regenerował głowicę, to okaże się, że jest popękana
1. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=71&t=196055" onclick="window.open(this.href);return false;Leszek Madison pisze:Czy rozkminiał ktoś już może jakie znaczenie ma ta pompka?
Bo np. wytwarza więcej ciepła?; cieńsze ścianki?..dawid018 pisze:to niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego w vr6 ma pękać a np w 2,0 nie??
napisz co go bolało...wrobelek pisze:vr odpalonydzieki chłopaki za pomoc
tylko obrotek nie działa
Dzięki raz jeszcze bo jak coś pokazane są bebechy tego ustrojstwawymusza obieg po zgaszeniu silnika. identyczna jest również w starych dieslach 5 cylindrowych.
wszystko po to żeby chłodzić jeszcze głowice po zgaszeniu silnika kiedy jest jeszcze wysoka temperatura w silniku.
bez tej pompki pierwsze głowice w dieslach 5cyl szybko pękały
jak masz zegary z mk2 to sie nie dziwwrobelek pisze:tylko obrotek niedziała co to może być że nie działa?