vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
vr6 w mk2 ????
mi tak samo sie wydaje że cos z masa albo plusem wezme cała wiazke wyjme i przejrze ja krok po kroku może cos jest oderwane itp niewiem
wrobel
vr6 w mk2 ????
nie lepiej przejścia posprawdzać jak masz wyjmować całą instalacje...
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
vr6 w mk2 ????
już działa wszystko ...Mam jeszcze pytanie jak rozwiazaliscie podłaczenie pompy paliwowej bo w starej było 2 wyjscia a w tej jest 4
wrobel
vr6 w mk2 ????
a te 4 wyjścia na co ?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
wrobelek, jaki miałeś stary motor??
w nowej pompie masz 4 wyjścia bo 2 to zasilanie a 2 to wskaznik paliwa.o ile mówimy o pompie z vr6
w nowej pompie masz 4 wyjścia bo 2 to zasilanie a 2 to wskaznik paliwa.o ile mówimy o pompie z vr6
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
vr6 w mk2 ????
dokładnie dwa szerokie to plus i minus na zasilanie pompy a dwa środkowe wąskie to do wskaźnika paliwa za pompę odpowiada przekażnik na polu nr 12 czyli ostatni .. pamiętaj że na polu nr 3 w skrzynce potrzebujesz takze przekaźnik np nr 30 lub 109 takiego nie było wczesniej jezli miales motor np rp na monowtrysku.... bez niego to ani iskry ani wtryski sie nie otworza ani pompa nie zadziała ...
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
vr6 w mk2 ????
wczesniej miałem motor 1.6td.I tam dwa kable mi dochodza do pompy.Wiadomo bak jest z golfa 3 razem z pompa vr6?A dodam że iskra wszystko jest u mnie bo sprawdzałm...
wrobel
- Viriss
- Diesel Power
- Posty: 1844
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
- Lokalizacja: Nienacko
- Auto: Audi
- Silnik: 1z
vr6 w mk2 ????
wrobelek, Napisz co było przyczyną problemów z zasilaniem. Może się komuś przyda w przyszłości
- Wujek Piasek
- Ziomek
- Posty: 304
- Rejestracja: wt wrz 07, 2010 20:55
- Lokalizacja: Boguszów-Gorce
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
wrobelek, załatw sobie gdzieś ze szrotu, ten gawałek wiązki z pompy paliwa z mk3 i dorzeźbij
Moj sleep'er Mk2 VR6 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=428066" onclick="window.open(this.href);return false; --> BYŁ
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
w dieslu nie masz pompy w baku tylko wskaznik paliwa.te 2 kable sa własnie od wskaźnikawrobelek pisze:.I tam dwa kable mi dochodza do pompy
teraz musisz dołożyć kolejne 2 kable na zasilanie pompy
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
vr6 w mk2 ????
przyczyna problemów było brak masy na zegarach to jak teraz z tymi przewodami z kad mam je pociagnać z tego gniazda co ida przewody do wskaźnika ?bo jest tam chyba 6 pinów to któryś jest pewnie zasilanie?
wrobel
- Wujek Piasek
- Ziomek
- Posty: 304
- Rejestracja: wt wrz 07, 2010 20:55
- Lokalizacja: Boguszów-Gorce
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
wrobelek, ktoś kiedyś podawał tu na forum opis całej skrzynki bezpieczników, nie pamiętam w jakim temacie ale jak będę w domu to podrzuce Ci linka, gdzieś koło 22
http://a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
po polsku:
http://translate.google.pl/translate?hl ... 26hs%3DS28" onclick="window.open(this.href);return false;
z tym powinieneś dać radę
http://a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
po polsku:
http://translate.google.pl/translate?hl ... 26hs%3DS28" onclick="window.open(this.href);return false;
z tym powinieneś dać radę
Moj sleep'er Mk2 VR6 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=428066" onclick="window.open(this.href);return false; --> BYŁ
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości