Strona 22 z 31

: sob gru 01, 2007 14:37
autor: Killof102
tomekk2gti pisze:Witam, mam pytanie, jak w golfie jest sciągnięty przepływomierz i cały filtr to auto normalnie bedzie pracowało? jak wtedy z osiągami? spadają dużo? silnik to vr6 :grin:
Kiedyś odłączałem przepływomierz i m i zgasł silnik. Na gazie chodzi (ponoć!). Wydaje mi sie, że jak jest ciepły to powinien chodzić ale nie jestem pewny. Kiedyś mi jakaś rurka wyskoczyła i auto chodziło. Tylko obroty falowały i jak był zimny to gasł (tak jakby ssania nie było). co do osiągów to ...

: sob gru 01, 2007 14:58
autor: MAPET
nie bedzie chodzil rowno i wzrosnie spalanei bo przeciez nie bedzie ci meirzyl ilosci powietrza...

: sob gru 01, 2007 15:47
autor: tomekk2gti
czyli bez przepływomierza auto ma gorsze osiągi?

: sob gru 01, 2007 16:18
autor: Killof102
Miałem przez jakiś czas uszkodzony przepływomierz (te druciki sie pourywały) auto jeździło tylko były kłopoty z porannym rozruchem co do spalania to nie wiem ile wtedy palił bo nigdy nie przywiązuje do tego wagi.

: sob gru 01, 2007 18:41
autor: tomekk2gti
ok dzieki, bo własnie jeżdziłem vr'em bez przepływki, i osiągi były naprawde zadawalające a kolega powiedział że jak bedzie przepływomierz to jeszcze lepiej bedzie jeżdził. Dlatego pytam czy to prawda że bez przepływomierza gorzej jezdzi. Wczoraj kupiłem golfa vr6 :grin: w tygodniu zrobie fotki i założe temat

: sob gru 01, 2007 22:24
autor: MAPET
napewno ma zle parametry meiszanki

: pn gru 03, 2007 01:23
autor: DDR
To niewiem co wy macie za star treki jak wam temp w ukł chłodznia pokazuje ponad sete ... po pierwsze po co jest drugi bieg skoro pierwszy schładza silnik do jakiś 85 stopni a nawet mniej włanczając sie przy temperaturze ok 92 stopni ... po drugie u mnie jak pokaże na blacie 100 stopni to dym idzie z pod machy co oznacza zagotowanie sie płynu,a zarazem jakąś usterke w ukł,chłodzenia ... długo tak niemiałem bo pilnuje już wszystkiego ale na pewno tak jest !! niewierze żeby płyn sie gotował przy 110 stopniach a nawet więcej ... jeszcze sie z tym niespotkałem "oczywiście patrząc na wskazówke od temp wody "płynu"

Killof 102 - u mnie jest tak:

Olej 90 stopni...godzine chodził silnik !
Płyn 90stopni ... -||-

: pn gru 03, 2007 01:34
autor: MAPET
dzis sprawdzilem do 110 mi nei dochodzi al tak jak pisal kolega ponad 100 lekko sie wychyli i to norma... a na tarsie to tak 80-100

: pn gru 03, 2007 12:57
autor: DDR
MAPET pisze:dzis sprawdzilem do 110 mi nei dochodzi al tak jak pisal kolega ponad 100 lekko sie wychyli i to norma... a na tarsie to tak 80-100
Jak sie może wychylić ponad sete jak przy 92 sie włancza wentylator który schładza silnik do temp ok 85 stopni a nawet mniej ? przy secie sie gotuje płyn,no może przy 105 stopniach to już napewno a jak pokazuje ci tak wskazówa to jest bardzo szkodliwe dla silnika ...

Albo ja nieumie zrozumieć tego ... i po co ten drugi bieg jak pierwszy schładza silnik do 85-80 stopni kto mi to powie :P

: pn gru 03, 2007 13:01
autor: Chmielu
DDR pisze:przy secie sie gotuje płyn,no może przy 105 stopniach to już napewno
Przy 120 i to woda - płyn przy większej temp.
DDR pisze:i po co ten drugi bieg jak pierwszy schładza silnik do 85-80 stopni kto mi to powie
Po to, że jak masz upał, stoisz w korku i masz włączoną klimę (druga chłodnica dająca też dużo ciepła) to pierwszy bieg wentylatorów nie jest w stanie tego schłodzić pracując nawet bez przerwy.

: pn gru 03, 2007 13:08
autor: MAPET
DDR, skoro tak widzialem w kilku vr6 to chyba nie mam inaczej? poza tym nigdy mi sie nie zagotowal... poza tym cerowne pole na wksazniku jest ponad 110 stoni a nie ponad 100 poza tym wiatrak sie zalancza przy jakeisjtemp ale nie schlodzi co od razu tak duzo... poza tym jezdzij przy klimie w meiscie to masz non stop 100 prawie

: wt gru 04, 2007 00:05
autor: Killof102
DDR pisze:Jak sie może wychylić ponad sete jak przy 92 sie włancza wentylator który schładza silnik do temp ok 85 stopni a nawet mniej ? przy secie sie gotuje płyn,no może przy 105 stopniach to już napewno a jak pokazuje ci tak wskazówa to jest bardzo szkodliwe dla silnika ...
Spotkałem sie kiedyś z czujnikiem który włączał went. 1 bieg 85 st. 2 bieg 97 st. z tego co wiem to są jeszcze inne (można na nim odczytac te temp.) Przy normalnej jeździe (trasa, spokojna jazda) 2gi bieg wentylatora nie powinien sie załączac (przynajmniej u mnie sie nie włącza) 2gi bieg to najczęściej mam jak w trąbke troche dostanie i to nie w trasie tylko na niskich biegach !

: wt gru 04, 2007 01:43
autor: DDR
no tak gadka o klimie której używałem kilka miesięcy wstecz i niemiałem jeszcze problemów z układem chłodzenia,więc zainteresowanie temp było nikłe,dopiero jak coś zaczeło nawalać od 3 miesięcy "bez klimy" zaczołem sie przejmować chłodzeniem więc - wszystko jasne dzięki

Mimo to i owo jakoś niewierze nadal w zagotowanie sie płynu dopiero przy 120 stopniach cyhyba będe musiał coś więcej poczytać o prawach fizyki ...

Czemu mi sie zagotował płyn przy 100 stopniach - czyżby czujnik temp wody walnięty :> ?

: wt gru 04, 2007 08:20
autor: MAPET
ddr to powiedz dlaczego czerowne pole jest od 110? czyli co do 110 moze sie gotowac ci plyn w silniku a dopiero powyzej to cos zle tak? to by bylo bez sesnu..
poza tym co my 2 i kilku moich znajomych mielibysmy zle wskazania?
cos w tym musi byc prawda...