Strona 21 z 173

vr6 w mk2 ????

: pn sty 30, 2012 20:24
autor: Dziku VR6
Układ chłodzenia musi być sprawny w 100% i najlepiej zalać układ glikolem to chyba jeden z najlepszych płynów

A tak poza tym jak dbasz tak masz ot cała prawda wszystkich silników

vr6 w mk2 ????

: pn sty 30, 2012 22:55
autor: kkkacper
Wujek Piasek, nie mialem nic konkretnego na mysli, ale prawda jest taka, ze zawsze najglosniej wszedzie wypowiadaja sie ludzie ktorzy nie maja wiekszego pojecia, sami robia wszystko na odpierd...,a potem gadaja glupoty i wprowadzaja w blad ludzi, ktorzy rzukaja rzetelnej wiedzy i porady..

Nic konkretnego, bo nie wiem jak to odebrales, ale na prawde nie mialem nic zlego na mysli ;) :pub:

Re: vr6 w mk2 ????

: wt sty 31, 2012 15:44
autor: OLI88
Yohan_vw pisze:mam pytanko do tych którzy mają tego vr6 u siebie, jak się to spisuje w praktyce , chodzi mi o chłodzenie oraz ogólnie o awarie itp, bo słyszałem ze łatwo można je przegrzać i ze nie są to zbytnio udane motory
silnik ogolnie szmelcowaty, szajs i wogole ,wiec byle leszcz tym nie powinien jezdzic, to motor dla hardkorowców :okej: mimo to kocham :kwiat: vr6 i nigdy do nie opuszcze hahaha :kwiatek:

vr6 w mk2 ????

: wt sty 31, 2012 17:20
autor: TheBiSHoP
po ponad 60 tys. km jeźdzenia VR moge śmiało stwierdzić, że jest to najlepszy silnik do jazdy na codzień. Akceptowalne spalanie przy bardzo przyzwoitej dynamice. Awaryjność ? hmmm mi się zdarzyło zatarcie panewki na wałku pośrednim. Przegrzanie? jeśli chłodnica jest drożna i płynu odpowiednia ilość to nawet stojąc w korku, w słońcu z włączoną klimą problemów nie ma. Kiedyś przypchały mi się kanały wodne w głowicy pozlepianym silikonem (oszczędność na uszczelkach =]]]) i niechiciało mi się tego rozbierać więc przełożyłem słup który leżał i się kużył. w ostatnie godziny przed podmianą miałeł już wywalone na to co się stanie ze starym więc jadąc wygotowałem całą wode, temp oleju ponad 155 stopni, a on po zakrzymaniu poprostu dalej odpalał. Jak nie będzie się walić miską gdzie popadnie to posłuży długie lata.

vr6 w mk2 ????

: wt lut 07, 2012 21:02
autor: LeadPCT-V.A.G
no to teraz kolej na mnie ;D
mam passata b3 VR6 automat z tempomatem i climatroniciem ;)
i mam kilka pytań ;) nie odnalazłem tego nigdzie niestety ...

Jak sprawa z zawieszeniem , sanki z mk3 podejdą bez problemu pod wahacze od passata ?

z tempomatem nie powinno być problemu.
instalację całą chcę przekładać łącznie ze skrzynką bezpieczników i instalacją kabiny , da radę ?

jak zrobić z immo ?? tu jest tak że jak się załączy kontrolka od immo to trzeba wyjść z auta zamknąć je i otworzyć i wtedy odpali.

całe nawiewy podejdą do mk2 żeby można było wsadzić klimę a dokładniej climatronic ?? ( deska będzie od mk3)

zbiornik paliwa od zwykłej benzyny z mk3 plus pompka z passata da się to złożyć ?

i chyba to wszystko ;)

vr6 w mk2 ????

: wt lut 07, 2012 21:13
autor: Dziku VR6
W tym poście zadaleś jedno pytanie ...
LeadPCT-V.A.G pisze:zbiornik paliwa od zwykłej benzyny z mk3 plus pompka z passata da się to złożyć ?
odp brzmi da się oczywiście :P

Na resztę to nie wiadomo czy pytasz czy oznajmiasz?

Re: vr6 w mk2 ????

: wt lut 07, 2012 22:24
autor: david81
Wujek Piasek pisze:zależy co dokładnie znaczy "na sucho" ... Ja raz miałem tak że przekręciłem kluczykiem jak auto było na biegu i poprostu zakleszczyło skrzynie, że nie mogłem wbić luzu, dopiero jak zalałem i odpowietrzyłem sprzęgło, to odpaliłem silnik na sprzęgle i wybiłem bieg :pub:

co do linek, to raczej nie są nigdzie mocowane, przynajmniej nie przypominam sobie :pub:
na sucho to znaczy linki nie podłączone do mechanizmu,czy wajcha powinna zmieniać położenie tak jak przy zmianie biegów?Czy też linki muszą być najpierw podłączone do mechanizmu i zamocowane na tym wsporniku przy skrzyni ,żeby zmieniała wajcha położenie?bo chodzi nie podłączona tylko na boki.

vr6 w mk2 ????

: śr lut 08, 2012 01:30
autor: LeadPCT-V.A.G
wstawiłem odpowiednie znaki interpunkcyjne ;P czekam na odpowiedzi :D

vr6 w mk2 ????

: śr lut 08, 2012 09:19
autor: Wujek Piasek
david81,
david81 pisze:linki nie podłączone do mechanizmu,czy wajcha powinna zmieniać położenie tak jak przy zmianie biegów?
:panna:
david81 pisze:Czy też linki muszą być najpierw podłączone do mechanizmu i zamocowane na tym wsporniku przy skrzyni ,żeby zmieniała wajcha położenie?
MUSZĄ :mlotek:

Re: vr6 w mk2 ????

: śr lut 08, 2012 23:27
autor: david81
Wujek Piasek pisze:david81,
david81 pisze:linki nie podłączone do mechanizmu,czy wajcha powinna zmieniać położenie tak jak przy zmianie biegów?
:panna:
david81 pisze:Czy też linki muszą być najpierw podłączone do mechanizmu i zamocowane na tym wsporniku przy skrzyni ,żeby zmieniała wajcha położenie?
MUSZĄ :mlotek:
to dobrze,bo myślałem, że coś jest nie teges :los2:

vr6 w mk2 ????

: śr lut 15, 2012 11:01
autor: Pączek
no dobra a powiedzcie mi jak mam ogarnac wiazke od wiatrakow, vr byl na klimie (zwyklej) jak sprytnie wywalic zbedne kable (te od klimy) aby to działało,

vr6 w mk2 ????

: śr lut 15, 2012 11:14
autor: Dziku VR6
U mnie wiązka od klimy szła osobno :P tzn jest sama wtyczka do kompresora a reszty nie ma

vr6 w mk2 ????

: śr lut 15, 2012 12:08
autor: Pączek
zaraz pojde pstryknac foto i pokaze o co mi chodzi :)

vr6 w mk2 ????

: śr lut 15, 2012 12:46
autor: Pączek
o to foty:
Obrazek
to co wchodzi do komory:
Obrazek
Obrazek
nie wiem do czego to:
Obrazek
to wiem ze od klimy i to chce wyrzucic:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
pomożcie, bo chce wyrzuci co zbedne jak to opanowac aby działało