vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
vr6 w mk2 ????
Układ chłodzenia musi być sprawny w 100% i najlepiej zalać układ glikolem to chyba jeden z najlepszych płynów
A tak poza tym jak dbasz tak masz ot cała prawda wszystkich silników
A tak poza tym jak dbasz tak masz ot cała prawda wszystkich silników
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
vr6 w mk2 ????
Wujek Piasek, nie mialem nic konkretnego na mysli, ale prawda jest taka, ze zawsze najglosniej wszedzie wypowiadaja sie ludzie ktorzy nie maja wiekszego pojecia, sami robia wszystko na odpierd...,a potem gadaja glupoty i wprowadzaja w blad ludzi, ktorzy rzukaja rzetelnej wiedzy i porady..
Nic konkretnego, bo nie wiem jak to odebrales, ale na prawde nie mialem nic zlego na mysli
Nic konkretnego, bo nie wiem jak to odebrales, ale na prawde nie mialem nic zlego na mysli
- OLI88
- Grupa Świętokrzyska
- Posty: 865
- Rejestracja: śr sie 22, 2007 14:38
- Lokalizacja: okolice kielc
- Kontakt:
Re: vr6 w mk2 ????
silnik ogolnie szmelcowaty, szajs i wogole ,wiec byle leszcz tym nie powinien jezdzic, to motor dla hardkorowców mimo to kocham vr6 i nigdy do nie opuszcze hahahaYohan_vw pisze:mam pytanko do tych którzy mają tego vr6 u siebie, jak się to spisuje w praktyce , chodzi mi o chłodzenie oraz ogólnie o awarie itp, bo słyszałem ze łatwo można je przegrzać i ze nie są to zbytnio udane motory
vr6 w mk2 ????
po ponad 60 tys. km jeźdzenia VR moge śmiało stwierdzić, że jest to najlepszy silnik do jazdy na codzień. Akceptowalne spalanie przy bardzo przyzwoitej dynamice. Awaryjność ? hmmm mi się zdarzyło zatarcie panewki na wałku pośrednim. Przegrzanie? jeśli chłodnica jest drożna i płynu odpowiednia ilość to nawet stojąc w korku, w słońcu z włączoną klimą problemów nie ma. Kiedyś przypchały mi się kanały wodne w głowicy pozlepianym silikonem (oszczędność na uszczelkach =]]]) i niechiciało mi się tego rozbierać więc przełożyłem słup który leżał i się kużył. w ostatnie godziny przed podmianą miałeł już wywalone na to co się stanie ze starym więc jadąc wygotowałem całą wode, temp oleju ponad 155 stopni, a on po zakrzymaniu poprostu dalej odpalał. Jak nie będzie się walić miską gdzie popadnie to posłuży długie lata.
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
vr6 w mk2 ????
no to teraz kolej na mnie ;D
mam passata b3 VR6 automat z tempomatem i climatroniciem
i mam kilka pytań nie odnalazłem tego nigdzie niestety ...
Jak sprawa z zawieszeniem , sanki z mk3 podejdą bez problemu pod wahacze od passata ?
z tempomatem nie powinno być problemu.
instalację całą chcę przekładać łącznie ze skrzynką bezpieczników i instalacją kabiny , da radę ?
jak zrobić z immo ?? tu jest tak że jak się załączy kontrolka od immo to trzeba wyjść z auta zamknąć je i otworzyć i wtedy odpali.
całe nawiewy podejdą do mk2 żeby można było wsadzić klimę a dokładniej climatronic ?? ( deska będzie od mk3)
zbiornik paliwa od zwykłej benzyny z mk3 plus pompka z passata da się to złożyć ?
i chyba to wszystko
mam passata b3 VR6 automat z tempomatem i climatroniciem
i mam kilka pytań nie odnalazłem tego nigdzie niestety ...
Jak sprawa z zawieszeniem , sanki z mk3 podejdą bez problemu pod wahacze od passata ?
z tempomatem nie powinno być problemu.
instalację całą chcę przekładać łącznie ze skrzynką bezpieczników i instalacją kabiny , da radę ?
jak zrobić z immo ?? tu jest tak że jak się załączy kontrolka od immo to trzeba wyjść z auta zamknąć je i otworzyć i wtedy odpali.
całe nawiewy podejdą do mk2 żeby można było wsadzić klimę a dokładniej climatronic ?? ( deska będzie od mk3)
zbiornik paliwa od zwykłej benzyny z mk3 plus pompka z passata da się to złożyć ?
i chyba to wszystko
Ostatnio zmieniony śr lut 08, 2012 01:29 przez LeadPCT-V.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
vr6 w mk2 ????
W tym poście zadaleś jedno pytanie ...
Na resztę to nie wiadomo czy pytasz czy oznajmiasz?
odp brzmi da się oczywiścieLeadPCT-V.A.G pisze:zbiornik paliwa od zwykłej benzyny z mk3 plus pompka z passata da się to złożyć ?
Na resztę to nie wiadomo czy pytasz czy oznajmiasz?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Re: vr6 w mk2 ????
na sucho to znaczy linki nie podłączone do mechanizmu,czy wajcha powinna zmieniać położenie tak jak przy zmianie biegów?Czy też linki muszą być najpierw podłączone do mechanizmu i zamocowane na tym wsporniku przy skrzyni ,żeby zmieniała wajcha położenie?bo chodzi nie podłączona tylko na boki.Wujek Piasek pisze:zależy co dokładnie znaczy "na sucho" ... Ja raz miałem tak że przekręciłem kluczykiem jak auto było na biegu i poprostu zakleszczyło skrzynie, że nie mogłem wbić luzu, dopiero jak zalałem i odpowietrzyłem sprzęgło, to odpaliłem silnik na sprzęgle i wybiłem bieg
co do linek, to raczej nie są nigdzie mocowane, przynajmniej nie przypominam sobie
mk2 vr6 robi się ;-)
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
vr6 w mk2 ????
wstawiłem odpowiednie znaki interpunkcyjne ;P czekam na odpowiedzi
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
- Wujek Piasek
- Ziomek
- Posty: 304
- Rejestracja: wt wrz 07, 2010 20:55
- Lokalizacja: Boguszów-Gorce
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
david81,
david81 pisze:linki nie podłączone do mechanizmu,czy wajcha powinna zmieniać położenie tak jak przy zmianie biegów?
MUSZĄdavid81 pisze:Czy też linki muszą być najpierw podłączone do mechanizmu i zamocowane na tym wsporniku przy skrzyni ,żeby zmieniała wajcha położenie?
Moj sleep'er Mk2 VR6 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=428066" onclick="window.open(this.href);return false; --> BYŁ
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vr6 w mk2 ????
to dobrze,bo myślałem, że coś jest nie tegesWujek Piasek pisze:david81,
david81 pisze:linki nie podłączone do mechanizmu,czy wajcha powinna zmieniać położenie tak jak przy zmianie biegów?
MUSZĄdavid81 pisze:Czy też linki muszą być najpierw podłączone do mechanizmu i zamocowane na tym wsporniku przy skrzyni ,żeby zmieniała wajcha położenie?
mk2 vr6 robi się ;-)
vr6 w mk2 ????
no dobra a powiedzcie mi jak mam ogarnac wiazke od wiatrakow, vr byl na klimie (zwyklej) jak sprytnie wywalic zbedne kable (te od klimy) aby to działało,
golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212
vr6 w mk2 ????
U mnie wiązka od klimy szła osobno tzn jest sama wtyczka do kompresora a reszty nie ma
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
vr6 w mk2 ????
zaraz pojde pstryknac foto i pokaze o co mi chodzi
golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212
vr6 w mk2 ????
o to foty:
to co wchodzi do komory:
nie wiem do czego to:
to wiem ze od klimy i to chce wyrzucic:
pomożcie, bo chce wyrzuci co zbedne jak to opanowac aby działało
to co wchodzi do komory:
nie wiem do czego to:
to wiem ze od klimy i to chce wyrzucic:
pomożcie, bo chce wyrzuci co zbedne jak to opanowac aby działało
golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości