vr 2.8 / 3.2 / 3.6 wytrzymałość i podatność na mody

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

vr 2.8 / 3.2 / 3.6 wytrzymałość i podatność na mody

Post autor: grzegorzp » wt sie 17, 2010 11:53

czy widzieliście projekt w którym wsadzony byłby cały słupek od 3,2/3.6 FSI , ale zrobiony byłby na klasycznym wtrysku pośrednim?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

vr 2.8 / 3.2 / 3.6 wytrzymałość i podatność na mody

Post autor: cowboy » wt sie 17, 2010 12:06

grzegorzp pisze:czy vr 3,2l np. audi a3 po 2005r to wtrysk bezpośredni?
nie

3.2 FSI to niezwykle rzadko spotykany silnik, a szkoda

oznaczenie AXZ wystepował TYLKO w passacie, przewaznie DSG 4 moition

znajdź mi takiego rodzyna na ebay / allegro to kupuje :)
grzegorzp pisze:czy widzieliście projekt w którym wsadzony byłby cały słupek od 3,2/3.6 FSI , ale zrobiony byłby na klasycznym wtrysku pośrednim?
nie ale co to za problem ?

kupujesz R36 FSI, zaspawujesz dziury po wtryskach w głowicy, i normalnie pakujesz wtryski w kolektor, wysterowujesz SA i po temacie



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

vr 2.8 / 3.2 / 3.6 wytrzymałość i podatność na mody

Post autor: grzegorzp » śr sie 18, 2010 12:05

czyli w a3 do końca wkładali ten 3,2 na pośrednim wtrysku?

czyli 3,2 fsi to biały kruk i jak ktoś by chciał fsi to 3,6?

ps. to głowice od r32fsi pasują do r32 pomimo tego że kąty rozwarcia cylindrów są inne?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

vr 2.8 / 3.2 / 3.6 wytrzymałość i podatność na mody

Post autor: cowboy » śr sie 25, 2010 22:14

głowica 3.2 FSI i 3.6 FSI jest taka sama

głowica z FSI nie pasuje do VRów 15st rozchylenia

głowica z R32 podchodzi do 2.8 24V

AXZ wystepowal TYLKO w pasacie, w zadnym A3, TT nie bylo FSI



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

vr 2.8 / 3.2 / 3.6 wytrzymałość i podatność na mody

Post autor: olozwirski » czw sie 26, 2010 19:30

cowboy pisze: grzegorzp napisał(a):czy widzieliście projekt w którym wsadzony byłby cały słupek od 3,2/3.6 FSI , ale zrobiony byłby na klasycznym wtrysku pośrednim?



nie ale co to za problem ?

kupujesz R36 FSI, zaspawujesz dziury po wtryskach w głowicy, i normalnie pakujesz wtryski w kolektor, wysterowujesz SA i po temacie
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... urbo-build." onclick="window.open(this.href);return false;.



Awatar użytkownika
go_grzeniu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 00:10
Lokalizacja: Starogard Gdanski

Re:

Post autor: go_grzeniu » wt maja 10, 2011 12:10

cowboy pisze:
grzegorzp pisze:a blok taki sam jeszcze? czy już ten nowy jak w 3,6
nowy jak w R36

tu masz opis tych nowych silników:

http://sandbox.enjoybeing.net/veedub/vw" onclick="window.open(this.href);return false; ... _study.pdf

Stare R32

średnica cylindra [mm] 84,000
skok [mm] 95,900

nowe R32 FSI

średnica cylindra [mm] 86,000
skok [mm] 90,900

[ Dodano: Sro Lip 14, 2010 14:26 ]
porównaj sobie kanały w głowicy R32 i R32/36 FSI

Obrazek

mysle ze ten R32 FSI to moze byc zajebisty silnik do modów :)
a mozna podpasowac glowice z R32 FSI do starszej wersji R32??



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

vr 2.8 / 3.2 / 3.6 wytrzymałość i podatność na mody

Post autor: olozwirski » śr maja 11, 2011 11:21

go_grzeniu pisze:a mozna podpasowac glowice z R32 FSI do starszej wersji R32??
Nie.



Awatar użytkownika
prospero507
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: pn gru 10, 2007 12:46
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Re: Re:

Post autor: prospero507 » śr lip 10, 2013 20:04

go_grzeniu pisze:
cowboy pisze:
grzegorzp pisze:a blok taki sam jeszcze? czy już ten nowy jak w 3,6
nowy jak w R36

tu masz opis tych nowych silników:

http://sandbox.enjoybeing.net/veedub/vw" onclick="window.open(this.href);return false; ... _study.pdf

Stare R32

średnica cylindra [mm] 84,000
skok [mm] 95,900

nowe R32 FSI

średnica cylindra [mm] 86,000
skok [mm] 90,900

[ Dodano: Sro Lip 14, 2010 14:26 ]
porównaj sobie kanały w głowicy R32 i R32/36 FSI

Obrazek

mysle ze ten R32 FSI to moze byc zajebisty silnik do modów :)
a mozna podpasowac glowice z R32 FSI do starszej wersji R32??
a glowice z r32 fsi do r36 mozna dopasowac??


[b], Nie wiem jak Ty ale mi dużo nie trzeba,
bo mam coś czego kupić sie nie da... [/b]
http://vag.jun.pl/viewtopic.php?t=26

Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

vr 2.8 / 3.2 / 3.6 wytrzymałość i podatność na mody

Post autor: Passat944 » wt lip 16, 2013 23:44

Głowice 3.2 FSI AXZ i 3.6 FSI są takie same.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości