Strona 3 z 3

: ndz lis 01, 2009 19:58
autor: evolution
Rafał 82, troche nieogarniety jestes, to jest jeden z zestawow zapodany z linka przeztomciup, do tego nie znajdziesz opisow... mozesz kupic caly gotowy :helm:

: ndz lis 01, 2009 20:05
autor: siaralfc
Rafał 82 pisze:Tuarega 3.6 to też vr i gabarytowo jak r32 coś w tym stylu
nie będzie przy tym za dużo kabelków? stosunkowo nowy silnik także kasy od groma trzeba miec, podobnie jak w dieslach swap na 2.0 w porównaniu do 1.9, ale życzę powodzenia i multum sałaty na projekt :bajer:

: ndz lis 01, 2009 20:42
autor: jarvr6
temat brzmi :KOMPRESOR VR6, a nie swap R32 czy R36 dlatego prosiłbym konkretne odp,a nie bicie piany ,jakbym chciał zrobic swapa to temat brzmiałby inaczej

: ndz lis 01, 2009 23:18
autor: Dj Darecki
jarvr6 pisze:temat brzmi :KOMPRESOR VR6, a nie swap R32 czy R36 dlatego prosiłbym konkretne odp,a nie bicie piany ,jakbym chciał zrobic swapa to temat brzmiałby inaczej
Ale po co wydawać tyle kasy dla 50-60 km więcej ( przy dobrych wiatrach ) jak można w podobnej kasie wsadzić R32 i mieć 240 km na dzień dobry i modzić dalej np. kompresorem :)
Takie jest moje zdanie .........................

PozdraVWiam

: pn lis 02, 2009 10:04
autor: evolution
dlatego wsadza sie w doladowanie nie 9 kpln w wersja "bieda projekt" a 18 i ma sie 200 ps wiecej :helm:

: pn lis 02, 2009 10:11
autor: becior
Ehh ludzie sie zabierają do tematu bez wiedzy i kasy, potem wychodzą kwiatki...

: pn lis 02, 2009 21:03
autor: jarvr6
becior pisze:Ehh ludzie sie zabierają do tematu bez wiedzy i kasy, potem wychodzą kwiatki...
jestem ciekaw czy ty jestes taki wszechwiedzący,po to jest to forum aby pytac jak sie czegos nie wie,ale widze ze co niektórzy robią z pewnych rzeczy tajemnice ,niech wiec tak pozostanie :grrr:

: pn lis 02, 2009 21:35
autor: daniel1d
jarvr6 pisze:ale widze ze co niektórzy robią z pewnych rzeczy tajemnice ,niech wiec tak pozostanie :grrr:
Jak nie którzy z tego żyją to wiadomo że nie będę się takimi informacjami dzielić.

: pn lis 02, 2009 23:12
autor: Krisvr6-78
evolution pisze:dlatego wsadza sie w doladowanie nie 9 kpln w wersja "bieda projekt" a 18 i ma sie 200 ps wiecej :helm:
Dokladnie tak jak napisal evolution...

dodam ze mimo tego iz twoj temat jest kompresor do vr6 i skoro zalozyles taki temat to teoretycznie chcesz cos takiego zalozyc do siebie i jak najwiecej sie o tym dowiedziec.. ale wiekszosc osob odradza ci to proponujac naprawde dobre inne opcje np. swap r32 itd. i maja racje poniewaz mozna zrobic cos na Vortechu lub Rotrex ale ogolnie przyjete jest to ze nie oplaca sie zakladac kompresora do vr6 a tym bardziej cudaczenie z jakimis od mercedesa itp.
Do tego silnika tylko i wylacznie TURBO, poszukaj projekty na zagranicznych stronkach, (niemcy wyrabiaja cuda na tym silniku) forach, zobacz filmiki na youtube ogromna wiekszosc to wlasnie vr6 turbo..
Dlatego nawet kosztem odlozenia w czasie twojego projektu np. za rok lub nawet troche dluzej zbieraj kase i informacje o turbo, (jakie czesci, gdzie je kupic, u kogo zrobic, wystroic)
Ale jak jestes mocno uparty to poszukaj kontaktu do goscia o nicku ml2210 on mial lub moze jeszcze ma Golfa 3 vr6 z kompresorem zakladanym w firmie Tomson mysle ze cos ci pomoze..

: wt lis 03, 2009 00:14
autor: becior
jarvr6 pisze:
becior pisze:Ehh ludzie sie zabierają do tematu bez wiedzy i kasy, potem wychodzą kwiatki...
jestem ciekaw czy ty jestes taki wszechwiedzący,po to jest to forum aby pytac jak sie czegos nie wie,ale widze ze co niektórzy robią z pewnych rzeczy tajemnice ,niech wiec tak pozostanie :grrr:
Czytałem dużo o vr6t na tym forum oraz ogólnie w necie. Kompresor czy zaturbianie to poważna sprawa. Na takich zabiegach nie oszczędza się na kasie. A już widziałem kilkanaście postów użytkowników, którzy myśleli, że założą turbo za 6 tys. i będą śmigać bezawaryjnie. Pomijam już tu widoczny kompletny brak wiedzy. Więc kolego jeżeli chcesz już się zabierać za takie coś najpierw musisz zdobyć wiedzę sam i sam zaplanować budżet. Kompletowanie gratów można rozłożyć w czasie, takie projekty robią się czasami kilka lat.

btw. tak jak koledzy piszą jeżeli chodzi o podniesienie mocy w vr6 zdecydowanie lepszą opcją od kompresora jest turbo, jest o tym więcej informacji, można uzyskać większą moc; alternatywą jest swap nowszego mocniejszego silnika (r32,r36), no chyba, że nie chcesz wolnossaka.

Ostatnio użytkownik Fuldi miał vr6 z kompresorem (bodajże eatonem), jego możesz spróbować podpytać.

: śr lis 04, 2009 10:00
autor: evolution
Ostatnio użytkownik Fuldi miał vr6 z kompresorem
TO TEN NIBY 230 PS Z DYSKUSJI WCZESNIEJ :p

: ndz lis 08, 2009 21:00
autor: madKOWAL
na forum corrado koles sprzedaje vr6 z kompresorem na 0.6 bara 280 koni ...

mozna dmuchnac 1,2 za 9000zl .....


bedziesz mial gotowca :D

: czw lis 26, 2009 18:25
autor: fuldi
To ja może coś napisze od siebie :) posiadałem vr6 z kompresorem o którym była mowa już w tym wątku i mogę śmiało powiedzieć ze kompresor eaton z 2.0 marcedesa to jest porażka na samym starcie.

Razem z evolution, próbowaliśmy wszelkich sposobów żeby to jechał, wynik praktycznie zerowy - ten vr jechałby tak samo bez kompresora jak i z kompresorem ( za duże strady na kółku a za mało wydajna dmuchawka)

Cała zabawa kompresora wyszła +- 10k a to zdecydowanie za mało żeby to auto zapier...lało.

rozwiązanie ? TURBO

Pozdrawiam Fuldi