Strona 3 z 3

: ndz maja 03, 2009 21:28
autor: Fox_00
Panowie, a mam kolejne pytanie :hmm:
wiem, jestem lamerem :D nie wiem za dużo o VR6 :)
Zauwazyłem że przy moim silniku jest zaślepiony wężyk od chłodniczki oleju.
Mogło się coś stać z tym silnikiem jak gość tak jeździł ?
Czy do tego jeszcze zakłada się dodatkową chłodnicę czy to coś już chłodzi ten olej ?

:pub: :pub:

Aha :)
i Panowie które kółko należy stoczyć żeby nie haczyło o podłużnice ?
i o ile tak mniej więcej ??
bo podłużnicy nie mam zamiaru klepać ...
a jak później z paskiem ?
nie zleci, albo coś takiego ??
bo toczyć będę sam :)
posiadam tokarkę, więc nie ma problemu :)

: ndz maja 03, 2009 22:40
autor: TAZ
Jak stoczysz koło to wał będzie wpadał w wibracje i po bliżej nie określonym czasie panewki główne się obrócą i zniszczą silnik. Lepiej już klepnąć podłużnicę od dołu nieco przez drewno i rancik górny lekko zagiąć żeby było z 6mm miejsca na pasek PK. Wstawiam teraz VRa TheGwiazdorowi i już mam silnik w komorze włożony. Wszędzie piszą o klepaniu podłużnicy pod koło na wale, ale nikt nie dodaje, że trzeba by jeszcze klepnąć rant podłużnicy żeby koło pompy wodnej miało więcej jak 2mm miejsca.

: ndz maja 03, 2009 22:51
autor: Fox_00
TAZ, punkcik dla Ciebie :)

A ktoś zna jeszcze odpowiedź na temat chłodniczki oleju ? :/
Bo niestety moj mechanik powiedział że można było niby jeździć z odłączoną tą chłodniczką ...
ale nie wiem co mam o tym myśleć :/

: pn maja 04, 2009 13:49
autor: TAZ
No jak nie będzie obiegu płynu to nic się z nią nie stanie, ale płyn zawsze te kilka stopni zbije, więc jak coś to dawaj foty, czego nie masz, co masz zaślepione lub czego nie wiesz. Fotki powinny wszystko pokazać. Mam magika co bardzo lubi VRy i na nich kasę bije więc gratów multum jest u niego. Oli88 i TheGwiazdor to jego dobrzy klienci. :grin:

: wt lip 28, 2009 21:00
autor: Bolo GTI
Nie będę zakładał nowego tematu, ale mam pytanie odnośnie SWAP'a VR6 z paska B3 do MK3 GTI Edition. Jakieś rzeźby są czy ogólnie wszystko pasuje jak trzeba?

: wt lip 28, 2009 22:12
autor: Wrobel Gda
Nie ma tu mowy o rzeźbie bo vr był seryjnie wkładany do mk3.

: śr lip 29, 2009 07:47
autor: TAZ
Bolo GTI pisze:Nie będę zakładał nowego tematu, ale mam pytanie odnośnie SWAP'a VR6 z paska B3 do MK3 GTI Edition. Jakieś rzeźby są czy ogólnie wszystko pasuje jak trzeba?
Nawet wrzucając VR6 do MK2 da się to bez rzeźby zrobić. Wystarczy tylko pomyśleć i wszystko pasuje.

: pt sty 15, 2010 00:05
autor: Mosky
Witam jestem nowy na forum nie chciałem zakładać nowego tematu i sorry ze ten odgrzebałem ale jestem już w desperacji.

Dostałem Jette mk2 GT z kumplem projekt w spadku, zaczęty nie skończony, i mam poważny problem szukałem podobnego przypadku na forum ale niestety nie znalazłem i jak wy mi nie pomożecie to ten projekt chyba się nie uda. Do rzeczy!!! Silnik jest już na samochodzie pochodzi od mk3 golfa zawieszenie też jest od golfa 5x100 sanki od golfa ... ale silnik wystaje ponad fartuchy przynajmniej 3 cm czy ktoś zje...ał coś przy montażu słyszałem że założenie poduszek od passata obniży silnik ale na pewno nie aż o 3 cm jutro postaram się wybrać do garażu i zrobić, wrzucić foto Wybaczcie za obszerny post :bigok: ale starałem się wyjaśnić wszystko jak najlepiej Liczę na waszą pomoc i Bardzo o nią proszę
Pozdrawiam

: pt sty 15, 2010 09:18
autor: TAZ
Ja to ci proponuję założyć temat o swoim aucie w dziale nasze auta w poddziale MK2 i w temacie wkleić zdjęcia. Posty i pomoc same się posypią :bigok:

: śr maja 05, 2010 19:24
autor: Vento Wąski
Witam nie chcąc zakładać nowego tematu ,mam pytanie odnośnie sprzęgła w vr6.tzn .chodzi mi konkretnie co dokładnie trza przerobić ,z czego wziąść ewentualne części by przerobić hydrauliczne sprzęgło jakie jest w vr-ce na takie na lince ,by nie wymieniać ścianki grodziowej w vento 1.8 .

Za pomoc z góry dziękuje i ewentualne fotki będą mile widziane

: śr maja 05, 2010 20:05
autor: papol
Vento Wąski pisze:Witam nie chcąc zakładać nowego tematu ,mam pytanie odnośnie sprzęgła w vr6.tzn .chodzi mi konkretnie co dokładnie trza przerobić ,z czego wziąść ewentualne części by przerobić hydrauliczne sprzęgło jakie jest w vr-ce na takie na lince ,by nie wymieniać ścianki grodziowej w vento 1.8 .

Za pomoc z góry dziękuje i ewentualne fotki będą mile widziane

Sluchaj ,scianki nie trzeba wymieniac,u mnie w gti byly saslepki na silownik sprzegla.Bedzie ci potrzebny silownik sprzegla ktory wpinany jest w twoj ori pedal sprzegla(zostawiasz swoje pedaly)silownik musi byc kpl,z wezykiem ktory podpinasz pod zbiornik plynu hamulcowego ,przewod hydrauliczny ktory polaczony jest z wysprzeglikiem przy skrzyni.Silownik powinien miec specjalne mocowanie ktore przykreca sie do szkieletu pedalow.Jak cos pisz,jest jeszcze opcja na linke,musial bys wyszukac na allegro silownik sprzegla na linke z vw T 4,mocowanie jest jak silownika hydraulicznego ale on sterowany jest linka. Tak to wyglada

http://www.allegro.pl/item1017220964_sk ... vw_t4.html


Osobiscie nie polecam,ori to ori ,czasem podobno linki pekaja.Powodzenia

: śr maja 05, 2010 20:09
autor: TAZ
W razie czego to mam taki wysprzęglik za 50zł. Do tego potrzeba linkę i dorobić uchwyt linki przy skrzyni, nic więcej.

: ndz maja 09, 2010 14:35
autor: Vento Wąski
Ok problem pompki sprzęgła rozwiązany.

Jednak mam kolejne pytanie ,nie chce przekładać ABS-U i chce zostać przy zwykłej pompce hamulcowej z 1,8 i moje pytanie jest takie ,czy niepodłączony a mianowicie brak czujnika ciśnienia serwa jakie jest w serwie vr-ki a którego nie ma w serwie w 1,8 nie będzie miało wpływ na inne podzespoły elektryczne lub mechaniczne w vr-ce i czy np.komp nie będzie wysyłał jakiegoś sygnału do cewki o braku tego czujnika lub tym podobne, może pytanie jest banalne lub dla nie których idiotyczne ,ale chce się upewnić i uniknąć dodatkowej pracy przy dalszych etapach swapu