Strona 3 z 4

: sob kwie 26, 2008 22:44
autor: bvw08
byłeś może tym potworem na hamowni?

: ndz kwie 27, 2008 11:49
autor: pimpski vr6
Mati v6 pisze:Nie wiem jakie techniczne kwestie Cię interesują?
moze jakis wykresik z hamowni to wystarczy :D i ponawiam pytanie dlaczego chcesz sprzedac uturbionego vra??? :bajer:

: wt kwie 29, 2008 23:03
autor: Mati v6
Na hamowni jeszcze nie byłem bo nie mam czasu narazie. Chce sprzedać bo zrobiłbym coś nowego teraz, w tej chwili każda następna modyfikacja to kolejny duży zastrzyk$$.

: pt maja 02, 2008 18:22
autor: arovr6
ja czekam na filmy :) jak to lata..nei musisz zamykac budzika ale chociasz przyśpieche..jaka ma.. i tylko nie mów ze nei masz cyfrówki bo jak cie stac na VR6T to bedziesz miał :P czekam :D ja chyba naprawde pójde do lukasa po pzyczke :)

: pt maja 02, 2008 19:01
autor: Borys
arovr6 pisze:ja czekam na filmy :) jak to lata..nei musisz zamykac budzika ale chociasz przyśpieche..jaka ma.. i tylko nie mów ze nei masz cyfrówki bo jak cie stac na VR6T to bedziesz miał :P czekam :D ja chyba naprawde pójde do lukasa po pzyczke :)
przyjedz 24 maja do ryk na wyscigi to zobaczysz jak jeżdzą VR6T,

: pt maja 02, 2008 21:49
autor: Mati v6
24 maja to jeszcze Worthersee

: śr sie 26, 2009 20:47
autor: adams
odgrzeję troszkę kotleta..

wymieniałem sprzęgło na - valeo, hamulce na zimmermann sport, mikoda + ferrodo DS performance, zrobiona jest cała zawiecha (gleba) teraz pora na kable, świece i moduł zapłonowy, następnie pójdzie na ruszt rozrząd i czy to wystarczy by bawić się w lekkie uturbianie VR-a?

mam osobę która by mi to poskładała od strony technicznej- IC - rury, montaż sprężarki, szukam kogoś kto ogarną by mi to programem...

silnik chciał by by latał na seryjnych gratach, czyli ~250KM

a i mam pod ręką turbo z Audi A6 2.5TDI z 2000r - dało by rade je zamontować? czy to jakiś kibel?

: czw sie 27, 2009 09:15
autor: Marioo
Przydało by ci się jeszcze conajmniej, odprężyć silnik, zrobić układ wydechowy.
I zmienić sprzęgło na jakieś mocniejsze i nie o seryjnych parametrach, no chyba ze chcesz to trubo zrobić ze 174 200km to wytrzyma.
Turbina może być słaba, bo w dieslu pompuje ona do 5000 a u ciebie ma pompować trochę wyżej, więc lepiej od benzyniaka.

: czw sie 27, 2009 10:04
autor: bugalek
adams pisze: silnik chciał by by latał na seryjnych gratach, czyli ~250KM

a i mam pod ręką turbo z Audi A6 2.5TDI z 2000r - dało by rade je zamontować? czy to jakiś kibel?
Przy delikatnym doladowaniu nie trzeba odprężać motoru (do takiej mocy jak napisales). Ale turbina od TDI nie da rady (temat wielokrotnie poruszany na forum). Jeśli wiesz jakie doładowanie chcesz uzyskać trzeba policzyć po charakterystyce kompresora turbiny czy będzie się ona nadawać do załozonego doładowania, czy nie.

: pt sie 28, 2009 13:01
autor: Dj Darecki
Wszystko pięknie tylko kto to wystroi ? bo to nie takie proste jak na Polskie warunki :)

PozdraVWiam

: sob sie 29, 2009 16:27
autor: krisu919
Dj Darecki pisze:Wszystko pięknie tylko kto to wystroi ? bo to nie takie proste jak na Polskie warunki
da sie to wystroic RS SERVICE lub GTO :bigok:

: czw paź 01, 2009 00:23
autor: kasperaz
a ja mam pytanko w jaki sposób przy uturbionym silniku który wcześniej był wolnossący zminiacie koledzy wspomaganie hamulców tzw. serwo ? Przecież tam jest wykożystane podciśnienie wytwarzające się w kolektorze ssącym. Czy nie macie problemów z hamowaniem?

: pt paź 02, 2009 08:04
autor: evolution
przeciez tam jest zaworek wiec z kad mialyby sie wziac problemy z hamowaniem??? :green_fuck:

: wt paź 06, 2009 22:46
autor: toffic
ja widziałem jeden projekt, gdy gość zastosował pompe podciśnienia z Diesla w blok ale po co :helm:

Gdzie w PL można dostać stalową uszczelke pod głowice do VRa??