Mk2 V6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » wt maja 10, 2005 16:54

Ja mam Etka niemieckiego i nie jestem pewien czy o to chodzi.



Sailor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:12
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: Sailor » czw maja 12, 2005 01:23

Hej! ja mam po polsku etke, jest tak jak wyzej, normalnie (9v), w silnikach o mocy 62-72 kw (AOK) , i 62-72; 112 kw (CBX, ARR), oznaczenia moga sie pokrywac, ale to moze pomoze. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » czw maja 12, 2005 22:24

09525223a
wwo2
wwo
009525053a
009525644a
awt
Take oznaczenia znalazlem boje sie ze to najgorszy sprzet byl :( to odrazu da rade sama wiskoze wymienic na ta mocniejsza ??



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » pt maja 13, 2005 23:46

zdaje sie z tego co wyczytalem w papierkach ze to 66KW :crazy: i znowu mam problem co zmienic by bylo mocniejsze



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » sob maja 14, 2005 17:29

I co odczytal ktos cos z tych cyferek i literek :)



kostek

Post autor: kostek » pn maja 16, 2005 13:02

te master czego cie jeszcze nie ma na vwzone.pl co??zajeb...... stronka
tam sie popytaj może ci doradzą

pzdr



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » pn maja 16, 2005 13:58

kostek pisze:te master czego cie jeszcze nie ma na vwzone.pl co??zajeb...... stronka
tam sie popytaj może ci doradzą

pzdr
No poradza gdzie jechac doi jakiego warsztatu:)))

Krzychu zerknij tu , moze w kwestii mocowania silnika ci sie rozjasni:)))
http://sites.vwsport.com/quattrogolf/



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » pn maja 16, 2005 16:51

kostek pisze:te master czego cie jeszcze nie ma na vwzone.pl co??zajeb...... stronka
tam sie popytaj może ci doradzą

pzdr
tak polecam bardzo :rotfl:


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

kostek

Post autor: kostek » pn maja 16, 2005 20:47

no jak narazie to tu sie chłopak nic nie dowiedział (także panie x27 nie ma sie co śmiać) a na vwzone.pl paru magików jest np.mati od niego może sie dowiesz troszku ale pisz na priv



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt maja 17, 2005 03:06

Mi sie wydaje ze vwgolf.pl bardziej techniczne jest :)

Co do tych cyferek, to niestety nie moge Ci pomoc, ale pogadaj z GTO, ma ETKe i zna sie na Golfach.

Jest jeszcze jedna opcja - w sprawie speców od Audi to moge Ci polecic firme Auto Sport z Biedrzychowic k/Głogówka - ludzie madrze gadaja!! Maja doswiadczenie (zakładaja turbo, quattro, SWAPuja silniki, itp) musiałbys do nich zadzwonic i pogadac.
Nr tel. to: (077) 437 19 47

Mam nadzieje ze znajdziesz odpowiedz na pytania, ktore Cie meczą i oby tylko cyanz nie zaliczyl mnie do tych co radza do jakiego warsztatu pojechac, bo ja tylko doradzam konsultacje!! Mojego G60 tez we wlasnym garazu robilem, ale jak na szybciora cos potzrebowalem to dzwonilem do takich co czaili temat bardziej niz ja!!!

PS. Twój projekt to moim zdaniem jeden z najlepszych w Polsce!!! Powodzenia!!!


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » wt maja 17, 2005 23:55

:crazy: Panowie ten link raczej mowi wszystko za siebie jest to przerost formy nad trescia i uwazam za zbyt niebezpieczne i bezsensowne ladowac 20 tys na auto ktore bedzie jezdzic na wprost i w klasie outlaw niewiem co dalej robic :niewiem: http://sites.vwsport.com/quattrogolf/



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » śr maja 18, 2005 01:16

jak nie wiesz co zrobic z silniczkiem to ja sie moge zaopiekowac nim :P i reszta twojego projektu... :>



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » śr maja 18, 2005 13:13

Krzyś 16v pisze::crazy: Panowie ten link raczej mowi wszystko za siebie jest to przerost formy nad trescia i uwazam za zbyt niebezpieczne i bezsensowne ladowac 20 tys na auto ktore bedzie jezdzic na wprost i w klasie outlaw niewiem co dalej robic :niewiem: http://sites.vwsport.com/quattrogolf/
Krzychu, bierz jakiegos 1.8 do tego syncro , a na biturbo kup audi:))) Jakas niewielka bude i bedzie ladnie jezdzic



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr maja 18, 2005 21:47

Krzyś 16v pisze::crazy: Panowie ten link raczej mowi wszystko za siebie jest to przerost formy nad trescia i uwazam za zbyt niebezpieczne i bezsensowne ladowac 20 tys na auto ktore bedzie jezdzic na wprost i w klasie outlaw niewiem co dalej robic :niewiem: http://sites.vwsport.com/quattrogolf/
Ja bym nie rezygnowal z projektu - dobrze pokombinowac i zawsze sie wybrnie z sytuacji, a jak to dobrze zrobisz to daje glowe ze golfik nie bedzie tylko do jazdy na wprost!!
Mi tez powili ze jak 200KM wytargam z G60 to bedzie cud - a teraz na 230KM prubuje.

Ja na Twoim miejscu kombinowalbym chociazby poto zeby miec takiego jednego jedynego MK2. Bo kazdy 1,8 wlozyc umie!!
Pozdro


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości