Mk2 V6
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
No poradza gdzie jechac doi jakiego warsztatu:)))kostek pisze:te master czego cie jeszcze nie ma na vwzone.pl co??zajeb...... stronka
tam sie popytaj może ci doradzą
pzdr
Krzychu zerknij tu , moze w kwestii mocowania silnika ci sie rozjasni:)))
http://sites.vwsport.com/quattrogolf/
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Mi sie wydaje ze vwgolf.pl bardziej techniczne jest
Co do tych cyferek, to niestety nie moge Ci pomoc, ale pogadaj z GTO, ma ETKe i zna sie na Golfach.
Jest jeszcze jedna opcja - w sprawie speców od Audi to moge Ci polecic firme Auto Sport z Biedrzychowic k/Głogówka - ludzie madrze gadaja!! Maja doswiadczenie (zakładaja turbo, quattro, SWAPuja silniki, itp) musiałbys do nich zadzwonic i pogadac.
Nr tel. to: (077) 437 19 47
Mam nadzieje ze znajdziesz odpowiedz na pytania, ktore Cie meczą i oby tylko cyanz nie zaliczyl mnie do tych co radza do jakiego warsztatu pojechac, bo ja tylko doradzam konsultacje!! Mojego G60 tez we wlasnym garazu robilem, ale jak na szybciora cos potzrebowalem to dzwonilem do takich co czaili temat bardziej niz ja!!!
PS. Twój projekt to moim zdaniem jeden z najlepszych w Polsce!!! Powodzenia!!!
Co do tych cyferek, to niestety nie moge Ci pomoc, ale pogadaj z GTO, ma ETKe i zna sie na Golfach.
Jest jeszcze jedna opcja - w sprawie speców od Audi to moge Ci polecic firme Auto Sport z Biedrzychowic k/Głogówka - ludzie madrze gadaja!! Maja doswiadczenie (zakładaja turbo, quattro, SWAPuja silniki, itp) musiałbys do nich zadzwonic i pogadac.
Nr tel. to: (077) 437 19 47
Mam nadzieje ze znajdziesz odpowiedz na pytania, ktore Cie meczą i oby tylko cyanz nie zaliczyl mnie do tych co radza do jakiego warsztatu pojechac, bo ja tylko doradzam konsultacje!! Mojego G60 tez we wlasnym garazu robilem, ale jak na szybciora cos potzrebowalem to dzwonilem do takich co czaili temat bardziej niz ja!!!
PS. Twój projekt to moim zdaniem jeden z najlepszych w Polsce!!! Powodzenia!!!
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Panowie ten link raczej mowi wszystko za siebie jest to przerost formy nad trescia i uwazam za zbyt niebezpieczne i bezsensowne ladowac 20 tys na auto ktore bedzie jezdzic na wprost i w klasie outlaw niewiem co dalej robic :niewiem: http://sites.vwsport.com/quattrogolf/
Krzychu, bierz jakiegos 1.8 do tego syncro , a na biturbo kup audi:))) Jakas niewielka bude i bedzie ladnie jezdzicKrzyś 16v pisze: Panowie ten link raczej mowi wszystko za siebie jest to przerost formy nad trescia i uwazam za zbyt niebezpieczne i bezsensowne ladowac 20 tys na auto ktore bedzie jezdzic na wprost i w klasie outlaw niewiem co dalej robic :niewiem: http://sites.vwsport.com/quattrogolf/
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Ja bym nie rezygnowal z projektu - dobrze pokombinowac i zawsze sie wybrnie z sytuacji, a jak to dobrze zrobisz to daje glowe ze golfik nie bedzie tylko do jazdy na wprost!!Krzyś 16v pisze: Panowie ten link raczej mowi wszystko za siebie jest to przerost formy nad trescia i uwazam za zbyt niebezpieczne i bezsensowne ladowac 20 tys na auto ktore bedzie jezdzic na wprost i w klasie outlaw niewiem co dalej robic :niewiem: http://sites.vwsport.com/quattrogolf/
Mi tez powili ze jak 200KM wytargam z G60 to bedzie cud - a teraz na 230KM prubuje.
Ja na Twoim miejscu kombinowalbym chociazby poto zeby miec takiego jednego jedynego MK2. Bo kazdy 1,8 wlozyc umie!!
Pozdro
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości