Strona 3 z 4

: śr sty 16, 2008 22:13
autor: lawrai
dlatego napisałem że nie wierze danym z IC ... A w mk3 AAA i ABV nie słyszałem aby wydech miał d = 50 [mm] , dlatego proszę aby ktoś mi wytłumaczył technicznie tą różnicę lub wyłożył dane nie wyssane z palucha bo chciałbym wiedzieć ze byłem niedouczony i sie dowiedziec czegoś nowego - ciekawego czego jeszcze nie wiem o modelu mk3 vr6 . Pozdr

: czw sty 17, 2008 00:45
autor: VR
lawrai pisze:faktycznie , nawet tego nie wiedziałem :) hehehe , mógłby mi ktoś wytłumaczyć technicznie czym różniły się te silniki vr6 że jeden dysponowal nizszą a drugi wyższą mocą ?
w caravelce i multivanie jest zupełnie inny dolot i sterownik, oznaczenie silnika AGK i moc 140KM
Obrazek

: czw sty 17, 2008 00:55
autor: lawrai
i to powoduje aż taką zmiane w mocy na ( - ) ??

: czw sty 17, 2008 09:18
autor: BARANMC1
lawrai, nie , są inne wałki ,mniejsza srednica przepustnicy wraz z dolotem, oraz zupełnie inny program silnika

: czw sty 17, 2008 13:12
autor: lawrai
i zapewne jest mniejsza dawka paliwka analogicznie do mniejszej dawki powietrza .

Ok , dzięki za wyjaśnienie , bo fakt faktem nie wiedzialem tego . Pozdr

: czw sty 17, 2008 15:06
autor: mitakr
witam co do IC też niemam zaufania ja zaopatruję sie w cześci albo w FOTA'ie albo u jednej znajomej co całe życie handlowała i prowadziła sklep z czesiami do VW AUDI SKODA czy do VAG'a , od czego zalezy moc w vr to już napisał kolaga VR były inne doloty i sterowniki , a średnica wydechu zalezy nie tyle od mocy generowanej przez silnik , co przez ciśnienie spalin na wylocie , i odpowiednio do tego dobiera sie średnice wydechu (min przepływ to 630 cm/s) do tego sa jeszcze wzory itp itd można by cały elaborat napisac . :bigok:
co do mocy to amerykance na ten przykałd z silnika v6 o poj 3.1 l wyciągali moc 110KM ale to amerykanie i niema co sie tym sugerowac :bajer:
Lawrai co byś chciał sie dowiedziec może tak a byc moze ja i inni dowiemy sie czegoś nawazjem ;)

[ Dodano: 17 Sty 2008 14:09 ]
w vr6 ABV jest wieksza średnica tłoka a reszta jest taka sama jak w AAA

: czw sty 17, 2008 15:25
autor: BARANMC1
mitakr pisze:moc 110KM
??
Kolega to jeszcze mało wie o VR6
mitakr pisze:w vr6 ABV jest wieksza średnica tłoka a reszta jest taka sama jak w AAA
ZE CO
roznica pomeidzy AAA i ABV
- srednica tłoka
- inne wałki
- wieksza przepustnica
- wiekszy kolektor ssacy
- srednica wydechu o 3mm wieksza (w przypadku Corrado)
- inny soft :green_fuck:

: czw sty 17, 2008 15:30
autor: lawrai
w rzeczywistości chyba w miarę dużo wiem o vr6 ale nie wiedziałem jaka jest różnica miedzy tymi silnikami w carawellce itp. ze różniły się mocą bo nigdy sie w to nie zagłębiałem . A średnica wydechu zalezy także od srednicy zaworów itp itd. i od wielu różnych czynników . Pozdr

: czw sty 17, 2008 17:18
autor: mitakr
również a kolegę Barmanmc zapraszam na naukę czytania ze zrozumieniem tekstu :
wyraźnie jet napisane że AMERYKANIE Z SILNIAK V6 O POJ 3.1 L WYCIĄGAJĄ 11O KM A NIE ZE W VR6 JEST 110 KM a co do ABV to zapraszam do przeczytania instrukcji VW GOLF VR6 :bajer:

[ Dodano: 17 Sty 2008 16:21 ]
co do wydechu to racja jest wiele czynników zlaeżnych , ale poprzestając na tym ja mam wydech dobierany na podst danych z katalogów itp itd i jest ok nie mam żadnych wynalazków "tuningowych " bo po co ma byc niepozorny ale wariat :bajer: muszę jeszcze ściagnąc znaczki vr6 i bedzie wsio no prawie wsio bo musze porobic z silnikiem trochę ;)

: czw sty 17, 2008 17:30
autor: BARANMC1
mitakr, sorry ale tak piszesz ze nie sposob zrozumiec o co ci z tym chodzi, rozmawiamy cały czas o VR6
mitakr pisze:AMERYKANIE Z SILNIAK V6 O POJ 3.1 L WYCIĄGAJĄ 11O KM
Wiec jak to rozumiec? mnie tylko na mysl przychodzi rozwiercone VR6 na 3,1 no przez ekipe Bildon i kilk ainnych projektow z vwvortex
mitakr pisze:ABV to zapraszam do przeczytania instrukcji VW GOLF VR6
instrukja a fakty z rozebranych motorow to 2 zupełnie inne sprawy, co takiego ciekawego pisze w instrukcji albo co takiego oni nie poiszą co ja napisałem

: czw sty 17, 2008 19:55
autor: mitakr
co do silnika to taki był montowany w Chevy Lumina to tak dla porównania , ABV wiekszośc podzespołów silnika ma taką samą jak AAA możliwe i nie bedę sie kłucił co do całości ale to jesdt główna różnica pomiedzy tymi dwoma silnikami , to co napisałes o rozwierconym silniku vr6 ma 3,1 to pierwsze słysze o czyms takim ;)

[ Dodano: 17 Sty 2008 18:57 ]
a temat dotyczy wydechu i nagle jakimś dziwnym trafem zeszło na silniki ;)

: czw sty 17, 2008 21:32
autor: BARANMC1
mitakr pisze:to co napisałes o rozwierconym silniku vr6 ma 3,1 to pierwsze słysze o czyms takim
To vwvortex sie kłania ,mysle ze po przeczytaniu sekcji VR6 cos ci wiecej zaswita, o roznicach pomiedzy AAA i ABV nie wspomne

: pt sty 18, 2008 11:05
autor: VR
2,8
Obrazek
2,9
Obrazek
2,9 VS 2,8
Obrazek

: pt sty 18, 2008 14:12
autor: mitakr
no to po fotkach co załączył kolega VR widac róznice w kolktorach dolotowych ale przepustnica wydaję sie byc taka sama ;)