Kącik posiadaczy VR6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » sob lis 17, 2007 16:33

"model wyzej" ale tez cos z serii 2.8 litra?? czy bardzie nastawiasz sie na klekota???


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

fuldi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1313
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 20:46
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: fuldi » sob lis 17, 2007 16:37

jabolo pisze:"model wyzej" ale tez cos z serii 2.8 litra?? czy bardzie nastawiasz sie na klekota???
to się okaże... zobaczymy jak z kasą :) wiadomo ze chciałbym znowu vr'ke tylko nowszą :P



Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » sob lis 17, 2007 16:42

ale tajemniczy jestes...:) no ale pozyjemy zobaczymy:):)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » sob lis 17, 2007 17:34

Pewnie mk4 vr6 :D to jest odlot ponad 200 kucyków na dzień dobry ;]

No to szukam dalej waszej pomocy bo chyba wiem już czym sie tak przejmowałem...
Tym jakby zagotowanym płynem śmierdzi nawet na zewnątrz,jak autko pochodzi tak żeby sie zdążyło nagrzać,i płynu ubywa własnie nie przez uszczelke żadną tylko jest gdzieś przypuszczalnie wyciek "nagrzewnica okolice" a wrzało dlatego że płynu było za dużo w układzie i korek był niedomknięty

Prosze wrzućcie któryś mi zdjęcie z nagrzewnicą - bo niewiem gdzie sie znajduje "ucze sie powolutku" :P
Ostatnio zmieniony sob lis 17, 2007 17:50 przez DDR, łącznie zmieniany 2 razy.


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » ndz lis 18, 2007 11:22

http://moto.allegro.pl/item268675387_t4 ... _stan.html

jak juz jechac na pochówek to takim czyms hehe...niezła sprawa ostatni kurs v-erka:D:D

[ Dodano: 18 Lis 2007 10:43 ]
jacek-special,

to furka fuldi'ego. jesli chodzi o wizual to dlamnie bomba silnik jak widzisz tez cyka a jesli chodzi o dzwona to poprostu trzeba sie przejechac a najlepiej wez jakiegos blacharza fura na podnosnik i jak cos było robione to on zaraz to wyczai a pozatym kup sobie miernik grubosci lakieru...sa takie proste na allegro za grosze(jest jakis ktory podpobno b.dobrze sie spisuje) ew moze pozycz od kogos i wtedy szybko sprawdzic co i jak z autem noi obadaj wszystkie szczeliny czy mniejwiecej równe czy nie ma gdzies wielkiej diury a co do przebiegu to ksiazka serwisowa+sprawdzenie w serwisie vw i szybko sie wyjasni czy przebieg rzeczywisty bo inaczej nie dojdziesz z przebiegiem...co do kosztów to nic ci nie powiem ale przy 170tys raczej rozrzad nie kwalfikuje sie do wymiany(z tego co kojaze to przy ok 300tys mozna sie za to brac) kable mozna kupic nawet za 60zł ale nie polecam bo sam mam za 170 noi niestety nie nadaja sie.uzytkownic pisza ze najlepiej beru lub ngk koszta w okolicach 300-350zł, oleju wchodzi 5.5litra i jesli nie bierze to niewidze przeciw wskazan zeby lac syntetyk ale na ten temat tez rózne opinie. A jesli chodzi o pyt apropo kolektora to sadze ze planujesz wrzucic gaz...osobiscie odradzam aczkolwiek jezdzi wozo na gazie i ma 170koni wiec jak dobra instalacja to i vr pojedzie. Ale jak masz wrzucac gaz to kup lepiej GTI(tansza instalacja) bo dobra instalacja sporo kosztuje obojetnie czy to do vr czy innego wynalazku


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » ndz lis 18, 2007 12:51

po pierwsze do vr6 2.8 AAA wchodzi 5,7 litra oleju , przwody Beru można kupic za 280 zł nowe (ja tak kupiłem) . Co do grubości lakieru z tymi miernikami , pytanie do znawcy jabola , czy auto odrazu musi miec dzwona aby było malowane ? . Co do szpar u kolegi to wszystko jest idealne , nawet nakładki na błotnikach nie są odklejone , po prostu idealnie sie wszystko styka ......

Co do Twoich pytan jacek-special
1. U fuldiego silnik chodzi bardzo cicho i równo , rozrząd chodzi cicho , łańcuch jest dobrze napięty moc trzyma wiec rozrządem nie musisz sie martwic na 100% i chyba niczym innym ... . Auto było hamowane razem z moim vr6 i moc u fuldiego jest naprawde zadowalająca jak na silnik z tym przebiegiem i w tym wieku . Auto jeździ równo i nie ciąga po drodze .

2. Oleju wchodzi 5,7 litra (program auto data) . Vw zaleca do tego silnika olej 10w40 w naszym klimacie ale to zalezy jaki jest tam wlany , bo akurat nie wiem jaki konrad zalał .

3. Jedynie NGK albo BERU , miałem oryginały NGK , słyzyły bardzo dobrze az urwałem jeden sam , kupiłem Beru i też wszystko jest ok i służa bardzo dobrze . Ogólnie Konrad jakos dwa miechy temu zmieniał przewody na nowe NGK wiec twoje pytanie jest zbędne tak samo jak z tym rozrządem .

4. jak dobrze pamiętam to ma byc 280A 60Ah

5. kolektor jest jeżeli sie nie myle żeliwny . Sportowe zamienniki są z kwasiaka . KOlektor ssący jest z aluminium tak samo jak pokrywa zaworów .

Ja jestem z okolic leszna i znam osobiście konrada i z nim szukałem tego vr6 . Silnik trzyma swoje parametry i wystarczy cos tam podkręcić i bedzie miał wiecej niz seria .


Pamiętaj jedno , znaleźć vr6 które trzyma takie parametry jak u fuldiego przynajmniej jest naprawdę ciężko i nie ma co wybrzydzać . Ogólnie dostajesz jeszcze w prezencie felgi keskiny i lampy hella z krzyżem , zawias i wydech wiec chyba nie masz co sie zastanawiać ... Auto masz za grosze jak na taki stan i tyle bajerów ...........

Pozdr
Ostatnio zmieniony ndz lis 18, 2007 13:01 przez lawrai, łącznie zmieniany 4 razy.


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » ndz lis 18, 2007 13:33

lawrai pisze: pytanie do znawcy jabola
co do lakieru,lakierowania,napraw powypadkowych kolego drogi to akurat wiem duzo... zapewne zadasz sobie pytanie tylko skad on moze to wiedziec?? otóz odpowiadam Ci mój rodzony brat lakiernik (cerytyfikat sikkens) 10 lat w zawodzie maluje wszystkim równiez lakierami wodnymi.swego czasu lakierował samochody ktore ty widywałes tylko na okładkach czasopism(ferrari, lamborgini,slk,911,aston martin,jaguar i takie tam..mam gdzies fotki z jego prac musiał bym poszukac tych wojazy z malagi) , zdarzam mi sie mu pomagac, ojciec ma mieszalnie lakierów(cerytyfikat sikkens) wujas ma lakiernie z cerytyfikatem iso...chcesz cos jeszcz wiedziec?

to po pierwsze, po drugie czy ja pisze ze jego auto było bite? poprostu napisałem jak mniejwiecej mozna to stwierdzic....
jesli chodzi o ceny to nie sa wziete z kosmosu


Obrazek

Zródło Inter Cars

A jesli chodzi o olej:

Obrazek

Zródło InfoTech

no tak ale ty wiesz lepiej....
Ostatnio zmieniony ndz lis 18, 2007 13:42 przez jabolo, łącznie zmieniany 2 razy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » ndz lis 18, 2007 14:25

mistrzu , mnie to nie obchodzi co ty masz i Twoja rodznina . Mówie CI ze nie każde auto które było malowane musiało byc bite i chodzi mi tylko o stwierdzenie , że nie można odrazu stwierdzic na podstawie samego lakieru czy było bite czy nie bo moze akurat ktos gdzies rudą usuwał i odmalowywał . Nie chodzi mi konkretnie o auto Konrada bo tam buda była i jest bardzo dobra jak dla mnie tylko o ogólne szukanie dzwonów .

Co do oleju program auto data pokazał 5,7 litra . Dokładnie tyle wlałem i stan na bagnecie był równo z maxem . Inne dane też biore z tego programu i sie zgadzają ...

Ogólnie jeszcze co do cen ... Stary , kłócisz Sie ze mną , kupowałem juz prawie wszystko do tego silnika , która ma na wszystko paragony , kosztorysy itd. Musze CI wklejac byś uwierzył ? . Naprawde uwierz , ze nie bede tego robił tylko po to aby Ci udowodnic .

Co do 5.5 litra jak zaleca IC to dam sobie łapy poucinać ze bedzie go zamało wlane .

Dalej róbcie jak sobie chcecie , mi naprawdę zwisają wasze vr6 i to jak je użytkujecie tak samo jak ja zwisam wam . Koniec zbędnego pitolenia .


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » ndz lis 18, 2007 14:30

lawrai pisze:Koniec zbędnego pitolenia .
otóz to...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » ndz lis 18, 2007 16:04

Wkleicie mi zdjęcie tej nagrzewnicy ktróryś ?


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » ndz lis 18, 2007 17:04

DDR zainstaluj sobie jakis programik i bedziesz miał wszystko ja np mam dostep do infotech'a

na samej górze masz nagrzewnice

Obrazek


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » pn lis 19, 2007 00:31

Ja mam Etke,ale jakoś z lenistwa niechciało mi sie szukać i wolałem waszych porad,ok dzięki bardzo :)

ps 3 miesiące temu wymieniałem olej w silniku i rzeczywiście weszło 5,7 litra tak jak lavrai pisał
Ostatnio zmieniony pn lis 19, 2007 00:32 przez DDR, łącznie zmieniany 1 raz.


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » pn lis 19, 2007 05:44

DDR pisze:weszło 5,7 litra
ta wymiana zdan wogole nie miała by miejsca gdyby nie to ze lawrai tak bardzo chciał komus pomóc...spieranie sie o szklanke oleju czy roznice 20zł w kablach WN ? bezsens... ale on oczywiscie musiał mnie poprawic bo on wie najlepiej i koniec... :):):) peace...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Zablokowany

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości