Strona 164 z 173

vr6 w mk2 ????

: pt kwie 21, 2017 16:43
autor: rysiektr
el Kozako pisze:z drugim już ciężko - wrzucenie wiązki zajęło mi 20 min i tak jak mi doradził TheBiSHoP jest praktycznie P&P - w przeciwieństwie do starej ma skrzynkę bezpieczników nowego typu, takie same wtyczki, wiązka pasi pod licznik i mfa z MKIII jakie planuje wrzucić, ma zasilanie pompy (w przeciwieństwie do tej starej, bo było 1.3 na gaźniku), etc. - biorąc pod uwagę powyższe i konstrukcję starej wiązki jak i skrzynki - byłoby moim zdaniem MASA przeróbek na starym typie wiązki - na pewno więcej niż czeka mnie przy nowym typie. Ja pytałem tylko o mocowanie samej skrzynki, bo swap wiązki na nowsza po lekturze tego tematu wydawał mi się oczywisty i wykonałem go bez najmniejszych problemów :pub:
Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi... Ja twoją wcześniejszą wypowiedź zrozumiałem tak, że masz stary typ instalacji elektrycznej na starej skrzynce i chcesz do tego podłączyć vr6 z mk3/passata - nie ważne, na kostkach do nowej skrzynki. Siłą rzeczy 1 w 2 nie pasuje P&P i są 2 opcje
- przekładka elektryki całego samochodu na nowy typ
- przeróbka wiązki silnika z passata b3/mk3 vr6 na stary typ, aby zapiąć P&P do istniejącej skrzynki w samochodzie.

Osobiście dla mnie taka przeróbka wiązki silnika to nie spiesząc się jakieś 4 godziny i wolałbym przerobić wiązkę silnika niż wypruwać całą instalację starego typu z samochodu i montować na jej miejsce nową.
Przynajmniej zawsze tak robię, a dociągnięcie 2 przewodów do pompy paliwa to pikuś :grin:

Re: vr6 w mk2 ????

: pt kwie 21, 2017 19:42
autor: el Kozako
el Kozako pisze: I co z mocowaniem skrzynki bezpieczników - bo swapuje nowy typ w miejsce starego i okazało się, że mocowanie od starej skrzynki w ogóle nie pasi - pewno trza załozyć od nowszego typu :banghead: :banghead: :banghead:
Taka jak pisałem, chodziło mi tylko o samo mocowanie skrzynki. Dla mnie swap wiązki jest lepsza opcja, zwłaszcza że wiązke miałem praktycznie od ręki (niestety bez mocowania skrzynki :banghead: )i już siedzi w aucie, ale dzięki za pomoc, każda wiedza mi się przyda :pub:

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz kwie 23, 2017 12:17
autor: PAPAYOS
szczepan69 pisze:umnie tez tak było jak odpalał musiałem podtrzymywac na gazie ,wymieniłem 2 czujniki tak jak napisał rysiektr niebieski temperatury i sterowania silnika 2 sa koło siebie i pomogło.
Odświeżę pytanie, niebieski wymieniłem bez rezultatu. Jakiś namiar na czujnik z 4 pinami?


ten?

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-p ... 60457.html" onclick="window.open(this.href);return false;

vr6 w mk2 ????

: ndz kwie 23, 2017 14:16
autor: klintonMK2
nie ten. a czujnik żółty odpowiada tylko za zegary i sterownik wiatraków (uruchamianie pompki dodatkowego obiegu) więc do odpalania nic nie ma

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz kwie 23, 2017 15:54
autor: PAPAYOS
To co jest przyczyna tego, że muszę odpalać z wciśniętym pedałem gazu?
Macie jakiś numer tego czujnika?

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz maja 07, 2017 11:51
autor: lestek_13
ja miałem podobnie przy uwalonej przepływce

vr6 w mk2 ????

: pn maja 08, 2017 18:42
autor: Gwiazdor
Ma ktoś może w swoich zasobach porządną rozpiskę wiązki do komputera do ABV z ostatnich lat 95/96. Potrzebuję info, który kabelek za co odpowiada.

vr6 w mk2 ????

: pn maja 08, 2017 19:02
autor: kkkacper
Gwiazdor, znalazlem :jezor: poszlo na prywacie :pub:

Re: vr6 w mk2 ????

: pn maja 08, 2017 20:13
autor: Gwiazdor
Ok

vr6 w mk2 ????

: pn maja 08, 2017 21:18
autor: Luki1608
kkkacper, kolego jak masz na wierzchu tez po prosze :pub:

Re: vr6 w mk2 ????

: pn maja 08, 2017 21:36
autor: Gwiazdor
Wziąłem się za wiązki w aucie bo poprzednia taśma po 8 latach ma dość. Strasznie się klei tak jakby się rozwulkanizowała.
Trzeba dokupić trochę Tesy bo już się kończy. Chyba, że są jakie lepsze.

vr6 w mk2 ????

: pn maja 08, 2017 21:48
autor: kkkacper
Luki1608 :pub:

Obrazek

vr6 w mk2 ????

: pn maja 08, 2017 21:55
autor: Luki1608
kkkacper, dziekowac :pub:

vr6 w mk2 ????

: śr maja 10, 2017 00:37
autor: klintonMK2
taśmę polecam Coroplast

a co do kompa to polecam tę tabelkę (kolory patrzymy na kolumnę VR6 OBD2 - bo kolega pytał o tzw. "late" abv)

http://www.a2resource.com/electrical/ma ... r6aba.html" onclick="window.open(this.href);return false;