Strona 154 z 173

vr6 w mk2 ????

: wt sie 23, 2016 12:36
autor: dawid018
Gwiazdor pisze:Kurcze a już myślałem, że żeby zalać ten napinacz to musi to być miesiąc z literą C w nazwie, gdzie księżyc musi być w pełni a średnia temp. z ostatnich 7 dni to 21,7 stopnia C.
łatwiej kupić ten ze spręzyną :hmm:

vr6 w mk2 ????

: wt sie 23, 2016 23:59
autor: klintonMK2
Ciężko dobrze napełnić ten napinacz, bo za dużo oleju doprowadza do zbyt mocnego napięcia, a zbyt mało to tak jakby w ogóle nie wlewać. Składałem już nie raz na pustym napinaczu i bez problemów, i tak zawszę kręcę chwilę rozrusznikiem z odpiętym kompem żeby wszystko się ponapełniało olejem i po odpaleniu jest git. Zgodnie ze sztuką ten napinacz napełnia się tak, że wkłada się go do pojemniczka z olejem w pozycji wciśniętej i puszcza już w oleju (jeśli sam nie "odbije" i tym samym nie naciągnie oleju, trzeba palcami powoli wysuwać tłoczek, byle nie za daleko, żeby go nie wyjąć całkiem) ogólnie zasada napełniania taka jak napełnianie strzykawki

Re: vr6 w mk2 ????

: pt wrz 02, 2016 13:17
autor: lysymax
Czy skrzynia FBL z beetla ma taką samą obudowę co golf 2.3 v5 ?

vr6 w mk2 ????

: pt wrz 02, 2016 22:17
autor: Dziku VR6
Od jakiego silnika jest ta FBL?

Re: vr6 w mk2 ????

: sob wrz 03, 2016 09:00
autor: lysymax
Też z 2.3 v5 aqn

vr6 w mk2 ????

: sob wrz 10, 2016 19:51
autor: el Kozako
Panowie 2 pytanka

1. wiązka z MKII 90r 1.3 na wtrysku spasi z licznikiem i manetkami (mfa i w ogóle) z mkIII vr6 ??? bo najprawdopodobniej bedę miał właśnie taki zestaw:

silnik + wiązka silnika i komp passak b3 + wiązka wewn. i skrzynka bezp. w/w MKII + licznik i manetki Golf MKIII vr6

2. nie chcę klepać podłużnicy i wolę stoczyć koło - silnik starego typu z - jak mi się wydaje litym kołem pasowym, bo nowsze ma tą gumę jak przy dieslach - czy można je bezpiecznie oddać do toczenia bez wyrzutów sumienia i co należy zebrać ??? rant czy to koło na grubości ????

Z góry dziękuję za podpowiedzi i kajam się za nie użycie "szukajki"


:pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub:

vr6 w mk2 ????

: sob wrz 10, 2016 22:22
autor: kkkacper
el Kozako, potrzebujesz wiazke od mfa i wiazke licznika.. wiazka od mfa spasi kazda, roznia sie jedynie pinoutem, wiec najwyzej sobie poprzepinasz piny.. co do wiazki licznika to samo, pinouty roznily sie miedzy soba, ale to kwestia poprzepinania badz dolozenia kabelkow, takze kwestia tego czy chce Ci sie grzebac czy wolisz podpiac gotowe.. jak chcesz stoczyc kolo na grubosci, skoro ono sporo szersze niz potrzeba nie jest, stocz rant i tyle..

vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 11, 2016 03:01
autor: Dziku VR6
polecam kolo od nowszego vr6 24v 6pk i problem z glowy :pub:

vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 11, 2016 10:40
autor: el Kozako
kkkacper Dziku VR6 DZIĘKUJĘ PANOM :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub:

vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 11, 2016 11:36
autor: kkkacper
Dziku VR6, przeciez 24v tez ma bardzo wysoki kolnierz? ;>

vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 11, 2016 17:44
autor: 16vg60
tez ma i go sie zbiera na tokarce do wysokosci grzebienia na tym wlasnie kole ,ew. mozna troche go wiecej zostawic ,zalezy ile jest miejsca :)

vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 11, 2016 19:20
autor: PAPAYOS
Hejka panowie i panie...

Potrzebuję na gwałt numeru sterownika, który byłby kompatybilny z VR6, AAA, na aparacie zapłonowym lata 91-93.
Mam sterownik 021 906 258D i z końcówką A. Ale ani jeden ani drugi nie gada.

Przepływka na 6 pinach, i krokowiec na przewodnie.

Sprawa jest dosyć pilna.

Pozdrawiam
PAPAYOS

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 11, 2016 20:45
autor: el Kozako
16vg60 pisze:tez ma i go sie zbiera na tokarce do wysokosci grzebienia na tym wlasnie kole ,ew. mozna troche go wiecej zostawic ,zalezy ile jest miejsca :)
A pasek nie bedzie zlatal, bo mysle ze po cos jednak ten kolniez jest???? A nie chce klepac podluznicy

vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 11, 2016 20:58
autor: 16vg60
nie bedzie zlatał :D ,w r32 tak mam i smiga ,ew. tak jak pisalem zobacz ile tam jest miejsca i zostaw troche tego kołnierza ponad grzebień ,co by spać spokojnie :grin: