Strona 152 z 173

Re: vr6 w mk2 ????

: sob lip 16, 2016 13:09
autor: el Kozako
dawid018 pisze:
el Kozako pisze:ktoś nieprawidłowo napełnił go olejem
NAJPRAWDOPODOBNIEJSZA wersja w/g mnie.sam tak nr odwaliłem jak pierwszy raz składałem vra.mój plastikowy ślizg po kilkuset km po prostu się rozpadł.winą było nalanie oleju bezpośrednio w napinacz.
el Kozako pisze: zekąd żeście Pany wzięli napinacz na sprężynce i czy jest lepsiejszy??
napinacz z 2,3v5 lub 2,8 vr6 24v. wg mnie jest lepszy niż zwykły olejowy bo nie trzeba go napełniać przed montażem.za wstępne napięcie odpowiada sprezyna

Tylko jeszcze dla pewności zapytam, czy do wersji na podwójnym górnym łańcuchu to pasuje??

vr6 w mk2 ????

: sob lip 16, 2016 13:26
autor: dawid018
pasuje ale wtedy dajesz plastikowy ślizg.nie mam pewności czy ze ślizgiem starego typu to współpracuje

vr6 w mk2 ????

: sob lip 16, 2016 14:23
autor: el Kozako
Spox i tak jest do wymiany bo została z niego ściera - tak jak popatrzyłem po intercars to praktycznie 2.8/2.8 24v/vr5 mają praktycznie zamienne rozrządy.

Dzięki za pomoc :pub: :pub: :pub: :pub: :pub:

vr6 w mk2 ????

: sob lip 16, 2016 18:53
autor: rysiektr
Uuuuuaaaa, no tak to jest jak ktoś jeździ na long life itd. zdarza mi się rozbierać silniki BMW gdzie interwały wymiany sa co 25tys... wygląda identycznie.
Kolega kiedyś zalał płukankę do takiego silnika oczywiście długo nie trwałą jego radość bo zapchało magistralę olejową w głowicy :grin:

vr6 w mk2 ????

: sob lip 16, 2016 20:20
autor: kkkacper
rysiektr, ja bardziej obstawiam, ze ktos lal kupa, albo mechanicy lali mu co innego niz mialo byc zalane.. no ale jaka jest prawda juz sie nie dowiem.. ;)

vr6 w mk2 ????

: ndz lip 17, 2016 11:16
autor: Gwiazdor
el Kozako pisze:Zapytuje Panów o powyższe, pomimo że oczywistym dla mnie jest, że najlepiej wymienić cały rozrząd i jest to wskazane (bo nawet są już w ludzkich cenach "zestawy"), ale auto będzie jeździło 2x do roku i po prostu włączyła mi się sknera bo widać, że był rozrząd robiony i szkoda żeby jeszcze nie polatał, zwłaszcza, że większość ludzi jak dopada fałerę to rozdziewicza karter jako pierwsza osoba od 300 tysi kilometrów i poprostu nie ma innego wyboru, a mnie trafiła się sztuka po wymianie i co ważniejsze wolę wykluczyć inną awarię, która powoduje te uszkodzenia, żeby nie było tak, że wymienię rozrząd a za miesiąc znowu KUPA .
Kupujesz VRa z pewnych rąk czy niepewnych to rozrząd wymieniasz bo masz silnik na wierzchu i masz prawie 100% spokój, że wszystko jest ok. Czy auto jeździ czy nie jeździ to nie jest to już taki koszt, żeby na tym oszczędzać.

Z tą poduchą sobie już poradziłeś czy mam przeszukiwać wszystkie stare dyski za tym rysunkiem?

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz lip 17, 2016 11:37
autor: el Kozako
Gwiazdor pisze:Kupujesz VRa z pewnych rąk czy niepewnych to rozrząd wymieniasz bo masz silnik na wierzchu i masz prawie 100% spokój, że wszystko jest ok. Czy auto jeździ czy nie jeździ to nie jest to już taki koszt, żeby na tym oszczędzać.
Jestem już coraz bliżej takiego samego wniosku :okej:

Co do poduszki, to coś tam dłubie na bazie ori wysokiej od MKII, ale jakbyś mógł to zerknij - Tmount by był lepszy, a mam go gdzie i z czego wykonać :pub:

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz lip 17, 2016 13:06
autor: Gwiazdor
Musze przekopać stare dyski bo na tym nie mam.

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz lip 17, 2016 23:50
autor: el Kozako
Gwiazdor pisze:Musze przekopać stare dyski bo na tym nie mam.

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
Będę wdzięczny, ale nic na siłę - jak nie będzie to mam awaryjna koncepcje :pub: :pub:

Re: vr6 w mk2 ????

: pn lip 18, 2016 09:44
autor: Gwiazdor
el Kozako pisze:
Gwiazdor pisze:Musze przekopać stare dyski bo na tym nie mam.

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
Będę wdzięczny, ale nic na siłę - jak nie będzie to mam awaryjna koncepcje :pub: :pub:
Zobaczymy co da się zrobić, kiedyś też miałem zrobioną kopię żeby mieć wzornik ale gdzie się wala to nie wiem bo to było z z 7-8 lat temu jak właśnie montowałem VRa.

vr6 w mk2 ????

: pn lip 18, 2016 09:49
autor: Gwiazdor
el Kozako, od razu załóż sobie kasetę i wybierak od MK4 żebyś miał normalne biegi w aucie. No i nową pompę wody obowiązkowo. Bo później jak piardnie to trzeba majtać silnikiem bo inaczej tego nie wyjmiesz.

Jak już się ogarniesz i kilka razy wyciągniesz silnik to będziesz to robił jak zawodowcy. 40min i silnik out łącznie z rozkręceniem przodu i wyjęciem chłodnicy itp.

Chłodnicę jaką masz zamontowaną?

vr6 w mk2 ????

: pn lip 18, 2016 16:32
autor: el Kozako
Gwiazdor pisze:el Kozako, od razu załóż sobie kasetę i wybierak od MK4 żebyś miał normalne biegi w aucie. No i nową pompę wody obowiązkowo. Bo później jak piardnie to trzeba majtać silnikiem bo inaczej tego nie wyjmiesz.

Jak już się ogarniesz i kilka razy wyciągniesz silnik to będziesz to robił jak zawodowcy. 40min i silnik out łącznie z rozkręceniem przodu i wyjęciem chłodnicy itp.

Chłodnicę jaką masz zamontowaną?
Wyjmowanie silników już mam opanowane, tyle tylko, że nigdy to nie były vrszóstki :grin: gorzej z włożeniem - idzie mi to jak krew z nosa, niby większość gratów mam - silnik, wiązka, nowe przewody do świec, wydech z nierdzewy po td'ku tez juz wisi, skrzynia z vr5, sprzęgło, tarcza w kevlarze, półośki z g60, przeguby, kasetę biegów z mkIV, itd/itp + cały zawias na nowych gratach i kompletna nowa inst. hamulcowa co pod TD jeszcze włożyłem, ale ciągle coś wychodzi :banghead: np. piąte sanki od MKIII już wyje...em, same szkuty - szukam szóstych + TBC (totalny brak czasu) :rozpacz:

Kasete od MKIV mam już od swapu na td, wybierak jest po regeneracji z MKIII - wsio pięknie działa, skrzynia z V5 od Zela, hydrosprzęgło już siedzi :grin: . Pompę wody wymienię jak mówisz. Chłodnicę planuje z B3 vr6 nówke (podróbę oczywiście) i wiatraki z fimc'a.


Dzięki za rady i porady :pub: :pub: :pub: :pub: :pub: :pub:

vr6 w mk2 ????

: wt lip 19, 2016 11:43
autor: kkkacper
el Kozako, wiatrakami z fmic'a to mozesz sobie malego schlodzic w letni dzien ;) kupuj albo spala ori, a jak chcesz cos dobrego to albo t4 albo jakis ford ma dosc cienki i mocny wentylator, musze tylko sprawdzic ktory, bo teraz nie pamietam :jezor:

Re: vr6 w mk2 ????

: wt lip 19, 2016 12:13
autor: Gwiazdor
kkkacper pisze:el Kozako, wiatrakami z fmic'a to mozesz sobie malego schlodzic w letni dzien ;) kupuj albo spala ori, a jak chcesz cos dobrego to albo t4 albo jakis ford ma dosc cienki i mocny wentylator, musze tylko sprawdzic ktory, bo teraz nie pamietam :jezor:
Jebiza ma podwójny dość płaski napędzany paskiem, mam taki na zbyciu przygotowany do szerokiej chłodnicy.

Lontex ma bardzo dobre ceny na Spale.