Strona 16 z 31

: ndz lis 04, 2007 16:52
autor: DDR
ulala ładnie szalejesz,ale dałeś rade ;],no kapuje,ale jeszcze niemierzyłem,teraz wymieniam 2 węże od wspomagania,tylko czekam na dostawe,2kawałki gumy 250zł...u mnie odziwo od 4 dni wszystko wporządku,wczoraj temp 92 i wentylator sie włancza innym razem 98 i sie włancza a już panikowałem,a dzisiaj nieprzeskoczyła nawet pionu wskazówka trzymała sie cały czas prawidłowo a nawet nieraz do 82-85 stopni po mieście malała,najbardziej mnie wkurza jak wsiadam do auta odpalam maszyne,ogrzewanie jest na max temp i daje pierwszą pozycje wiatraka i przez pierwsze 5 sekund strasznie śmierdzi jakby zagotowanym płynem chłodzącym,miałeś coś podobnego? poprostu czujesz to przez chwile pózniej jest ok,pozdrówki

: ndz lis 04, 2007 20:46
autor: lawrai
DDR pisze:jabolo niemiałem okazji zmierzyć ciśnienia,ale coś mi sie wydaje że tutaj chodzi o co innego bo wentylatory sie włanczają raz od 91-92 stopni a innym razem jak jest już ok 97-99 wtedy mam serce w gardle,bo własnie przez takie utrzymywanie sie temperatury 98-99 przez pare minut grozi wrzeniem - termostat walnięty czy jakiś czujnik :> i modle sie byle sie z pod maski niekopciło,zmierze to ciśnienie niebawem,narazie niemam gdzie i kiedy . . .

lavrai a termostaty jakie są od 94 i od 96 stopni zaczynają uruchamiać wszystko :P czy jak?
wiadomo że lepiej wziąść ten który fulga od mniejszej temperatury bezstresowo


nie tak do konca jest lepszy ten co szybciej sie otwiera bo silnik musi byc dogrzany . Kiedyś gdzieś czytałem ze dobiera sie termostad do klimatu i danego silnika . Ogólnie nie wiem jaki ma byc dokładnie w naszym klimacie do vr6 . Niech ktoś z większą wiedzą sie wypowie jaki najlepiej założyć ...

[ Dodano: Nie Lis 04, 2007 19:48 ]
DDR pisze:ulala ładnie szalejesz,ale dałeś rade ;],no kapuje,ale jeszcze niemierzyłem,teraz wymieniam 2 węże od wspomagania,tylko czekam na dostawe,2kawałki gumy 250zł...u mnie odziwo od 4 dni wszystko wporządku,wczoraj temp 92 i wentylator sie włancza innym razem 98 i sie włancza a już panikowałem,a dzisiaj nieprzeskoczyła nawet pionu wskazówka trzymała sie cały czas prawidłowo a nawet nieraz do 82-85 stopni po mieście malała,najbardziej mnie wkurza jak wsiadam do auta odpalam maszyne,ogrzewanie jest na max temp i daje pierwszą pozycje wiatraka i przez pierwsze 5 sekund strasznie śmierdzi jakby zagotowanym płynem chłodzącym,miałeś coś podobnego? poprostu czujesz to przez chwile pózniej jest ok,pozdrówki


może masz gdzieś wyciek z tym płynem w okolicach nagrzewnicy albo po prostu smierdzi ten co juz wyleciał kiedyś tam ...

[ Dodano: Nie Lis 04, 2007 19:50 ]
a co do tej prowadnicy od bagnetu oleju to kup w koncu tą pomaranczową bo jest spoko , tłumaczyłem Ci juz ze nalałem tyle litrów ile ma byc zalane do silnika i stan był idealnie pełny i ze te prowadnice nie oszukują . Co to za różnica czerwona czy pomarańczowa , byle była dobrze odlana i numery sie zgadzały pod dany bagnet (prosty lub zwihrowany przy końcu) . Przynajmniej mi tak w aso dobierali po numerach i po tym jaki bagnet miałem . Pozdr

: ndz lis 04, 2007 22:47
autor: jabolo
DDR masz cos apropo działania wentylatorów widzialem ze gdzies pytałes kiedy sie załanczaja...
musiałem nieco w paincie wyżezbic bo mam demo hypersnapa ale wszystkie dane sa tak
jak powinno byc;)

Obrazek

: pn lis 05, 2007 01:10
autor: DDR
lavrai będe musiał to sprawdzić,prowadniczke zamówiłem więc już niebede kombinował z żółtą ale mówił koleś w sklepie że jest inna niż ta którą kupuje i stan był by inny,jabolo aby ty masz troche czasu i zajrzałeś głębiej,bo ja to całkowita kapa,dobrze wiedzieć tylko niekapuje po co jest ten 2 bieg wentylatora skoro tam jest temperatura 99-105 jak płyn sie już gotuje i wylewa ze zbiorniczka <lol> czyli niema czegoś takiego jak termostat od 92stopni sie otwiera i już ? widze że otworzy sie kiedy mu pasuje

: pn lis 05, 2007 06:10
autor: jabolo
moja verka u majstra ciagle.... musze mu podrzucic materiały apropo wtrysku paliwa i krokowego i troche sprawdzania czeka ale wiem ze wkoncu bedzie wiadomo co jest nie tak i gofer wróci na ulice pozerac inne wynalazki:):) a tak wogole to majster powoli traci siły ale dobrze ze wogole jest takowy...co ja bym zrobił:)

: pn lis 05, 2007 10:40
autor: Chmielu
DDR pisze:jak jest już ok 97-99 wtedy mam serce w gardle,bo własnie przez takie utrzymywanie sie temperatury 98-99 przez pare minut grozi wrzeniem
Tak k'woli ścisłości to temperatura wrzenia wody w układzie zamkniętym ciśnieniowym wynosi około 120 stopni ;)

: pn lis 05, 2007 13:24
autor: DDR
Ok fajnie chmielu o tym niewiedziałem też,czyli coś było nie tak,teraz jest niby wszystko ok tylko niekapuje jednego motywu,wentyl raz sie włączy od 92 stopni a raz od 98 ... i jak to zrozumieć mam? jabolo a co dokładnie masz teraz w aucie zwalone :) ??

: pn lis 05, 2007 13:32
autor: Chmielu
DDR pisze:wentyl raz sie włączy od 92 stopni a raz od 98 ... i jak to zrozumieć mam?
No tak nie powinno być....
Przy 91 czy 92 stopniach powinien włączać się wentylator - zawsze.
Przy 101 stopniach powinien włączać się drugi bieg.

: pn lis 05, 2007 13:49
autor: lawrai
no a u KOlegi zapewne tak nie jest bo jest padnięty czujnik tem. wody albo ja nie wiem co ...

: wt lis 06, 2007 01:05
autor: DDR
No własnie i kto mi powie co ... chmielu po co ma sie włanczać jakiś drugi bieg jak sie włancza przy 91-92 stopniach i chłodzi do 80 ...? zobaczcie co jabolo wysłał 5 postów wyżej etap pierwszy wentylatora 92-97 tak też mi sie włancza raz 92 raz 97 :) a pewnie powinien przy 92 cały czas ... tak jak chmielu pisałeś,niekapuje tego sprzętu

: wt lis 06, 2007 06:39
autor: jabolo
to co ja wysłałem to jest wyciete z infotecha wiec dane sa pewne... DDR ja juz sam niewiem co mu jest..zreszta tak jak ty tez nie czaisz co jest grane tak i ja....albo majstry zdupy albo vr :/

: wt lis 06, 2007 13:18
autor: DDR
jabolo pisze:to co ja wysłałem to jest wyciete z infotecha wiec dane sa pewne... DDR ja juz sam niewiem co mu jest..zreszta tak jak ty tez nie czaisz co jest grane tak i ja....albo majstry zdupy albo vr :/

Ale co jest grane niepali,niewchodzi na obroty,gaśnie,problemy z elektryką?

: wt lis 06, 2007 15:41
autor: olkapauba
Witam Wszystkich
Mam do was goracą prośbe potrzebuje wszystkich informacji na temat budowy a konkretnie jak złożyc silnik vr6 2,9. Od tygodnia jestem nowa włascicielka corrado ale jest ono ze tak powiem w częściach ma rozłożony silnik.
Jeśli ktoś może pomuc byłabym bardzo wdzięczna to mój nr gg 10062424.
Ps. Sprawa jest bardzo pilna.

: wt lis 06, 2007 19:46
autor: jabolo
DDR pali elegancko, wkreca sie na obroty ale faluje na niskich i kopci jak czołg a paliwa pali chyba ze dwa litry na 5 minut. zreszta pisałes w moim topicu apropo umycia silnika wiec chyba wiesz co jest...