Strona 150 z 173

vr6 w mk2 ????

: sob cze 04, 2016 00:43
autor: el Kozako
Dzięki :pub:

vr6 w mk2 ????

: sob cze 04, 2016 08:52
autor: rysiektr
:bigok: Spoko

vr6 w mk2 ????

: pn cze 06, 2016 09:44
autor: klintonMK2
pasuje przepływka zamiennie ale tylko z wersji na module z 93 roku (przejściówka) nie sugeruj się czy moduł czy aparat tylko liczbą pinów, aparat i moduł 93 = 6 pinów, 93-> = 4 piny, ale mam wrażenie, że piszę to co najmniej 40 raz :P

Re: vr6 w mk2 ????

: pn cze 06, 2016 10:55
autor: el Kozako
klintonMK2 pisze:pasuje przepływka zamiennie ale tylko z wersji na module z 93 roku (przejściówka) nie sugeruj się czy moduł czy aparat tylko liczbą pinów, aparat i moduł 93 = 6 pinów, 93-> = 4 piny, ale mam wrażenie, że piszę to co najmniej 40 raz :P
DZiekuję :pub: :pub: :pub:

vr6 w mk2 ????

: śr cze 29, 2016 12:27
autor: Majki93
Cześć, czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć, czy jest jakaś różnica między silnikami AAA i AMY? Inny osprzęt, inne sterowniki, inaczej nawiercony blok pod łapy, cokolwiek? Czy to są te same silniki? Chodzi mi o porównanie z AAA na pojedynczym rozrządzie.

EDYCJA: Znalazłem info na jakiejś duńskiej stronie, że AMY był przy syncro od Forda i przy Galaxy.

vr6 w mk2 ????

: śr cze 29, 2016 23:55
autor: Dziku VR6
amy chyba tylko byl sterownikiem okrojony. 170km ale bodajze 5 nm wiecej jak aaa. fizycznie wsi tak samo. mamy taki silnik w mk1 z forada galaxy ale normalnego na oske naped 2000r

Re: vr6 w mk2 ????

: czw cze 30, 2016 08:38
autor: Majki93
Dziku VR6 pisze:amy chyba tylko byl sterownikiem okrojony. 170km ale bodajze 5 nm wiecej jak aaa. fizycznie wsi tak samo. mamy taki silnik w mk1 z forada galaxy ale normalnego na oske naped 2000r
Super, dziękuję za informację. Skoro okrojony, to nie będzie jakiegoś problemu z połączeniem sterownika AAA z AMY?

vr6 w mk2 ????

: czw lip 07, 2016 08:54
autor: klintonMK2
Nie dokładnie wiem o co Ci chodzi, ale mechanicznie jest tak jak mówi Dziku, wszystko to samo. AMY ma inne dziury na łapy, ale w takim sensie, że ma ich więcej niż stare AAA. Wszystko siada plug&play AAA<--->AMY. Ja osobiście pchałem cały osprzęt z AAA na aparacie do słupka AMY, czyli zmiana rozrządu na podwójny, pokrywa rozrządu z aparatem, metalowa pokrywa zaworów itd - wszystko bez wyjątku pasuje.

vr6 w mk2 ????

: czw lip 07, 2016 10:08
autor: dawid018
klintonMK2, na evencie rozmawialiśmy o napinaczu łańcucha. wykręciłem go i faktycznie jak ręką wcisnę i obrócę ten trzpień to w pewnym momencie gdzieś w okolicach połowy zakresu pracy się blokuje,obrócę jeszcze bardziej i puszcza.rozumiem że w takim przypadku napinacz jest uwalony i to on może powodować grzechotanie rozrządu??


aaa i pytanie do ogółu.
montował ktoś z was nową miskę olejową do vr6?? taką np z allegro za 120-130zł??moja puszcza miedzy uszczelką a miską i chyba trzeba zainwestować w nową

vr6 w mk2 ????

: czw lip 07, 2016 12:56
autor: conradek
co do miski to może da się ją "uratować" pastą dirko :bigok: bo i tak na gwincie jak latasz to może polecieć zaraz :bajer:

więcej w tym temacie: viewtopic.php?f=141&t=503781" onclick="window.open(this.href);return false;

vr6 w mk2 ????

: czw lip 07, 2016 13:13
autor: kkkacper
dawid018, te nowe miski sa na maxa papierowe, odpusc temat i lepiej poszukaj uzywki ;)

vr6 w mk2 ????

: czw lip 07, 2016 13:43
autor: dawid018
miska i tak będzie obspawana blachą 5mm. zresztą jak obecna.
to dirko dawać razem z uszczelką nową czy bez??teraz mam to złożone na "hermetyk" i pupa.od strony skrzyni oliwa się leje nadal.w sumie to nawet jest gorzej niż przed uszczelnieniem.

Re: vr6 w mk2 ????

: czw lip 07, 2016 15:00
autor: el Kozako
dawid018 pisze:miska i tak będzie obspawana blachą 5mm. zresztą jak obecna.
to dirko dawać razem z uszczelką nową czy bez??teraz mam to złożone na "hermetyk" i pupa.od strony skrzyni oliwa się leje nadal.w sumie to nawet jest gorzej niż przed uszczelnieniem.
A może zimmering wału się wykupsztolił i spod zamachu cieknie??

vr6 w mk2 ????

: czw lip 07, 2016 15:35
autor: dawid018
el Kozako pisze:A może zimmering wału się wykupsztolił i spod zamachu cieknie??
nie to nie z wału. napewno puszcza między blokiem a miską bo jak wytrę wszystko i odpalę motor to widać ładnie jak ścieka sobie po krawędzi aż do najniższego punktu