Strona 137 z 173

vr6 w mk2 ????

: pn paź 26, 2015 20:52
autor: szczepan69
te krućce co sa przy przepustnicy to sa od układu chłodzenia, jeden połączony z wężem od nagrzewnicy a drugi z wężem na powrót do zbiorniczka, a czujnik to nie wiem

vr6 w mk2 ????

: pn paź 26, 2015 20:56
autor: adams
Majki93 sprawdź to podciśnienie, bo gdy przypadkiem odłączyłem ten przewód to silnik mi zaczął nierówno chodzić i zgasł. Więc to może dużo wyjaśniać w twoim przypadku

PAPAYOS te pierdo*niki przy przepustnicy służą do obiegu cieczy chłodzącej, inaczej mówiąc podgrzewają przepustnicę co jest przydatne w zimne dni. Niektórzy to odłączają.

vr6 w mk2 ????

: pn paź 26, 2015 21:21
autor: PAPAYOS
Czyli można je pominąć? A jak połączyć filtr węglowy z resztą silnika? Czy ten seryjny od mk2 pasuje do vra?

vr6 w mk2 ????

: pn paź 26, 2015 22:17
autor: dawid018
wężyki idą do zbiorniczka wyrównawczego.ja u siebie mam je wywalone,a czujnik jest od klimy

vr6 w mk2 ????

: śr paź 28, 2015 08:21
autor: plasma555
Koledzy bo mamy zagwozdkę z mechnikiem co robić z wydechem. Przerzucamy silnik z kolektorami i teraz chcemy połączyć wydech z mk3 z istniejącym wydechem mk2 1.6 ? Wiem, że najlepiej by było wyrzeźbić na 2.5 cala od początku do końca ale nie ma na to niestety czasu w obecnej chwili. Co byście poradzili ?

vr6 w mk2 ????

: śr paź 28, 2015 11:02
autor: klintonMK2
wystarczy do odpalenia i pracy na wolnych obrotach w garażu, żeby głowa nie bolała

Re: vr6 w mk2 ????

: śr paź 28, 2015 11:03
autor: maj0nez
Jak masz jeszcze dużo roboty to połącz ze starym kiedyś to poprawisz.

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

vr6 w mk2 ????

: śr paź 28, 2015 16:06
autor: plasma555
Dzięki za pomoc!

Wydech jednak spawamy ;) 2,5 cala na 1 tlumiku. Czekam na.wycenę.

Teraz mamy rozkminke z deska bezpieczników: czy wystarczy przepiac główna wiązkę i stara skrzynka może zostać w aucie (?)

Mam do wymiany tarcze tył (macie jakieś sprawdzone tarcze z klockami) ? Na przód też by wypadało wyminienić komplet .... coś polecacie większego w dobrych pieniądzach ?

Tylnia belka została skrzywiona wiec wybijamy czopy i Wsqdzamy do ori belki z mk2

Kupuje dzisiaj
- Belka przednia Passat b3 vr6
- Chłodnica Passat b3 vr6
- Pedały Passat b3 vr6
- Wiatraki chłodnicy Passat b3 VR6

Jest dawca niedaleko mnie to biorę. Wiatraki pod podcieciu będą pasować? Coś trzeba jeszcze dokupić? Cały ori mk3 vr6 na części jest;)

Obrazek

vr6 w mk2 ????

: śr paź 28, 2015 21:35
autor: PAPAYOS
Jak wsadzisz wiatrak od passata to podrzuć jakieś fotki jak to wygląda. I jakie to ma wymiary?
Ja chłodnicę dobrałem od transportera. Ma wysokość jak seryjna z mk2 ale jest dłuższa, ma koło 70 cm.
Nie mam za to jeszcze wiatraka.

Też jestem właśnie na etapie składania ukł. chłodzenia. Tyle że ja sam staram się dłubać... :)

Powodzenia.

vr6 w mk2 ????

: czw paź 29, 2015 22:07
autor: Dawidtuning
Ja mam chłodnice z mk2 16V odwrocona o 180 stopni, nadmiar króry jest teraz na dole zaślepiony, mocowania chłodnicy wiadomo podorabiane, i na to przykrecone wiatraki z passata b3(trzeba tylko obciac troszke blachy z obudowy wiatrakow na dole)
Taki zestaw spisuje sie znakomicie w moim VR :)

vr6 w mk2 ????

: czw paź 29, 2015 22:16
autor: plasma555
Dawidtuning, dobre info! Ja niestety mam z 1.6 więc to chyba by się nie sprawdziło. Kupiłem komplet z Passata VR6 z wiatraki i tak jak mówicie będę ciął od dołu. Dodatkowo belka dół też siada oraz pedały z wysprzęglikiem :)

Jutro jadę do warsztatu i działamy! Podrzucę jakieś fotki jeśli coś się uda jutro zdziałać.

Czy są problemy z zamontowanie wspomagania?

Czy silniki w vr6 w mk2 wiszą zawsze krzywo? Po prawej strony auta nie ma łapy i to o to chodzi.

Pzdr!

vr6 w mk2 ????

: czw paź 29, 2015 23:26
autor: Dawidtuning
Ja przednią belke mam od mk2, pasuje normalnie, niewiem czemu wszyscy twierdza ze musi być z passata,
Silnik-maska jest na styk i wtedy miska nie jest Drastycznie nisko, a silnik jest w miare prosto :)
Obrazek


A tu juz na gotowo:

Obrazek

Co do wspomagania to niema problemów, jak nie miałeś wcześniej to zmieniasz maglownice, (mk2 i mk3 maja inne frezy w przekładni tam gdzie sie łaczy z krzyżakiem wiec trzeba na to zwrócić uwagę) przewody zbiorniczek i pompa :)

vr6 w mk2 ????

: czw paź 29, 2015 23:46
autor: kkkacper
fukniel nowa chlodnica na szerokim rdzeniu kosztuje 200 zl.. boczki zrobione w sposob jaki chcecie (mowie o czujniku i kroccach) to po jaka cholere chcecie sie pchac w jakies stare gowna niewiadomego stanu? Chyba nigdy tego nie zrozumiem.. nameczycie sie, a potem i tak 4/5 z Was pewnie bedzie zmienialo chlodnice bo traficie na jakas zalepiona szlamem.. :banghead:

vr6 w mk2 ????

: pt paź 30, 2015 00:56
autor: Dawidtuning
Jak miałem jeszcze 16V to pol roku przed swapem kupiłem nowke chłodnice ori hella behr wiec było mi jej zwyczajnie szkoda wiec dlatego u mnie takie rozwiązanie :)