Strona 137 z 173
vr6 w mk2 ????
: pn paź 26, 2015 20:52
autor: szczepan69
te krućce co sa przy przepustnicy to sa od układu chłodzenia, jeden połączony z wężem od nagrzewnicy a drugi z wężem na powrót do zbiorniczka, a czujnik to nie wiem
vr6 w mk2 ????
: pn paź 26, 2015 20:56
autor: adams
Majki93 sprawdź to podciśnienie, bo gdy przypadkiem odłączyłem ten przewód to silnik mi zaczął nierówno chodzić i zgasł. Więc to może dużo wyjaśniać w twoim przypadku
PAPAYOS te pierdo*niki przy przepustnicy służą do obiegu cieczy chłodzącej, inaczej mówiąc podgrzewają przepustnicę co jest przydatne w zimne dni. Niektórzy to odłączają.
vr6 w mk2 ????
: pn paź 26, 2015 21:21
autor: PAPAYOS
Czyli można je pominąć? A jak połączyć filtr węglowy z resztą silnika? Czy ten seryjny od mk2 pasuje do vra?
vr6 w mk2 ????
: pn paź 26, 2015 22:17
autor: dawid018
wężyki idą do zbiorniczka wyrównawczego.ja u siebie mam je wywalone,a czujnik jest od klimy
vr6 w mk2 ????
: śr paź 28, 2015 08:21
autor: plasma555
Koledzy bo mamy zagwozdkę z mechnikiem co robić z wydechem. Przerzucamy silnik z kolektorami i teraz chcemy połączyć wydech z mk3 z istniejącym wydechem mk2 1.6 ? Wiem, że najlepiej by było wyrzeźbić na 2.5 cala od początku do końca ale nie ma na to niestety czasu w obecnej chwili. Co byście poradzili ?
vr6 w mk2 ????
: śr paź 28, 2015 11:02
autor: klintonMK2
wystarczy do odpalenia i pracy na wolnych obrotach w garażu, żeby głowa nie bolała
Re: vr6 w mk2 ????
: śr paź 28, 2015 11:03
autor: maj0nez
Jak masz jeszcze dużo roboty to połącz ze starym kiedyś to poprawisz.
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
vr6 w mk2 ????
: śr paź 28, 2015 16:06
autor: plasma555
Dzięki za pomoc!
Wydech jednak spawamy
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
2,5 cala na 1 tlumiku. Czekam na.wycenę.
Teraz mamy rozkminke z deska bezpieczników: czy wystarczy przepiac główna wiązkę i stara skrzynka może zostać w aucie (?)
Mam do wymiany tarcze tył (macie jakieś sprawdzone tarcze z klockami) ? Na przód też by wypadało wyminienić komplet .... coś polecacie większego w dobrych pieniądzach ?
Tylnia belka została skrzywiona wiec wybijamy czopy i Wsqdzamy do ori belki z mk2
Kupuje dzisiaj
- Belka przednia Passat b3 vr6
- Chłodnica Passat b3 vr6
- Pedały Passat b3 vr6
- Wiatraki chłodnicy Passat b3 VR6
Jest dawca niedaleko mnie to biorę. Wiatraki pod podcieciu będą pasować? Coś trzeba jeszcze dokupić? Cały ori mk3 vr6 na części jest;)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_d549dadc67cc270b5a4a04637a0.jpg)
vr6 w mk2 ????
: śr paź 28, 2015 21:35
autor: PAPAYOS
Jak wsadzisz wiatrak od passata to podrzuć jakieś fotki jak to wygląda. I jakie to ma wymiary?
Ja chłodnicę dobrałem od transportera. Ma wysokość jak seryjna z mk2 ale jest dłuższa, ma koło 70 cm.
Nie mam za to jeszcze wiatraka.
Też jestem właśnie na etapie składania ukł. chłodzenia. Tyle że ja sam staram się dłubać...
Powodzenia.
vr6 w mk2 ????
: czw paź 29, 2015 22:07
autor: Dawidtuning
Ja mam chłodnice z mk2 16V odwrocona o 180 stopni, nadmiar króry jest teraz na dole zaślepiony, mocowania chłodnicy wiadomo podorabiane, i na to przykrecone wiatraki z passata b3(trzeba tylko obciac troszke blachy z obudowy wiatrakow na dole)
Taki zestaw spisuje sie znakomicie w moim VR
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
vr6 w mk2 ????
: czw paź 29, 2015 22:16
autor: plasma555
Dawidtuning, dobre info! Ja niestety mam z 1.6 więc to chyba by się nie sprawdziło. Kupiłem komplet z Passata VR6 z wiatraki i tak jak mówicie będę ciął od dołu. Dodatkowo belka dół też siada oraz pedały z wysprzęglikiem
Jutro jadę do warsztatu i działamy! Podrzucę jakieś fotki jeśli coś się uda jutro zdziałać.
Czy są problemy z zamontowanie wspomagania?
Czy silniki w vr6 w mk2 wiszą zawsze krzywo? Po prawej strony auta nie ma łapy i to o to chodzi.
Pzdr!
vr6 w mk2 ????
: czw paź 29, 2015 23:26
autor: Dawidtuning
Ja przednią belke mam od mk2, pasuje normalnie, niewiem czemu wszyscy twierdza ze musi być z passata,
Silnik-maska jest na styk i wtedy miska nie jest Drastycznie nisko, a silnik jest w miare prosto
A tu juz na gotowo:
Co do wspomagania to niema problemów, jak nie miałeś wcześniej to zmieniasz maglownice, (mk2 i mk3 maja inne frezy w przekładni tam gdzie sie łaczy z krzyżakiem wiec trzeba na to zwrócić uwagę) przewody zbiorniczek i pompa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
vr6 w mk2 ????
: czw paź 29, 2015 23:46
autor: kkkacper
fukniel nowa chlodnica na szerokim rdzeniu kosztuje 200 zl.. boczki zrobione w sposob jaki chcecie (mowie o czujniku i kroccach) to po jaka cholere chcecie sie pchac w jakies stare gowna niewiadomego stanu? Chyba nigdy tego nie zrozumiem.. nameczycie sie, a potem i tak 4/5 z Was pewnie bedzie zmienialo chlodnice bo traficie na jakas zalepiona szlamem..
![banghead :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
vr6 w mk2 ????
: pt paź 30, 2015 00:56
autor: Dawidtuning
Jak miałem jeszcze 16V to pol roku przed swapem kupiłem nowke chłodnice ori hella behr wiec było mi jej zwyczajnie szkoda wiec dlatego u mnie takie rozwiązanie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)