vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
te krućce co sa przy przepustnicy to sa od układu chłodzenia, jeden połączony z wężem od nagrzewnicy a drugi z wężem na powrót do zbiorniczka, a czujnik to nie wiem
Ostatnio zmieniony pn paź 26, 2015 21:12 przez szczepan69, łącznie zmieniany 1 raz.
vr6 w mk2 ????
Majki93 sprawdź to podciśnienie, bo gdy przypadkiem odłączyłem ten przewód to silnik mi zaczął nierówno chodzić i zgasł. Więc to może dużo wyjaśniać w twoim przypadku
PAPAYOS te pierdo*niki przy przepustnicy służą do obiegu cieczy chłodzącej, inaczej mówiąc podgrzewają przepustnicę co jest przydatne w zimne dni. Niektórzy to odłączają.
PAPAYOS te pierdo*niki przy przepustnicy służą do obiegu cieczy chłodzącej, inaczej mówiąc podgrzewają przepustnicę co jest przydatne w zimne dni. Niektórzy to odłączają.
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Czyli można je pominąć? A jak połączyć filtr węglowy z resztą silnika? Czy ten seryjny od mk2 pasuje do vra?
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
wężyki idą do zbiorniczka wyrównawczego.ja u siebie mam je wywalone,a czujnik jest od klimy
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
vr6 w mk2 ????
Koledzy bo mamy zagwozdkę z mechnikiem co robić z wydechem. Przerzucamy silnik z kolektorami i teraz chcemy połączyć wydech z mk3 z istniejącym wydechem mk2 1.6 ? Wiem, że najlepiej by było wyrzeźbić na 2.5 cala od początku do końca ale nie ma na to niestety czasu w obecnej chwili. Co byście poradzili ?
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3236
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Re: vr6 w mk2 ????
Jak masz jeszcze dużo roboty to połącz ze starym kiedyś to poprawisz.
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
vr6 w mk2 ????
Dzięki za pomoc!
Wydech jednak spawamy 2,5 cala na 1 tlumiku. Czekam na.wycenę.
Teraz mamy rozkminke z deska bezpieczników: czy wystarczy przepiac główna wiązkę i stara skrzynka może zostać w aucie (?)
Mam do wymiany tarcze tył (macie jakieś sprawdzone tarcze z klockami) ? Na przód też by wypadało wyminienić komplet .... coś polecacie większego w dobrych pieniądzach ?
Tylnia belka została skrzywiona wiec wybijamy czopy i Wsqdzamy do ori belki z mk2
Kupuje dzisiaj
- Belka przednia Passat b3 vr6
- Chłodnica Passat b3 vr6
- Pedały Passat b3 vr6
- Wiatraki chłodnicy Passat b3 VR6
Jest dawca niedaleko mnie to biorę. Wiatraki pod podcieciu będą pasować? Coś trzeba jeszcze dokupić? Cały ori mk3 vr6 na części jest;)
Wydech jednak spawamy 2,5 cala na 1 tlumiku. Czekam na.wycenę.
Teraz mamy rozkminke z deska bezpieczników: czy wystarczy przepiac główna wiązkę i stara skrzynka może zostać w aucie (?)
Mam do wymiany tarcze tył (macie jakieś sprawdzone tarcze z klockami) ? Na przód też by wypadało wyminienić komplet .... coś polecacie większego w dobrych pieniądzach ?
Tylnia belka została skrzywiona wiec wybijamy czopy i Wsqdzamy do ori belki z mk2
Kupuje dzisiaj
- Belka przednia Passat b3 vr6
- Chłodnica Passat b3 vr6
- Pedały Passat b3 vr6
- Wiatraki chłodnicy Passat b3 VR6
Jest dawca niedaleko mnie to biorę. Wiatraki pod podcieciu będą pasować? Coś trzeba jeszcze dokupić? Cały ori mk3 vr6 na części jest;)
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Jak wsadzisz wiatrak od passata to podrzuć jakieś fotki jak to wygląda. I jakie to ma wymiary?
Ja chłodnicę dobrałem od transportera. Ma wysokość jak seryjna z mk2 ale jest dłuższa, ma koło 70 cm.
Nie mam za to jeszcze wiatraka.
Też jestem właśnie na etapie składania ukł. chłodzenia. Tyle że ja sam staram się dłubać...
Powodzenia.
Ja chłodnicę dobrałem od transportera. Ma wysokość jak seryjna z mk2 ale jest dłuższa, ma koło 70 cm.
Nie mam za to jeszcze wiatraka.
Też jestem właśnie na etapie składania ukł. chłodzenia. Tyle że ja sam staram się dłubać...
Powodzenia.
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
- Dawidtuning
- I <3 MY MK2
- Posty: 124
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 21:02
- Lokalizacja: Łaziska Górne
vr6 w mk2 ????
Ja mam chłodnice z mk2 16V odwrocona o 180 stopni, nadmiar króry jest teraz na dole zaślepiony, mocowania chłodnicy wiadomo podorabiane, i na to przykrecone wiatraki z passata b3(trzeba tylko obciac troszke blachy z obudowy wiatrakow na dole)
Taki zestaw spisuje sie znakomicie w moim VR
Taki zestaw spisuje sie znakomicie w moim VR
vr6 w mk2 ????
Dawidtuning, dobre info! Ja niestety mam z 1.6 więc to chyba by się nie sprawdziło. Kupiłem komplet z Passata VR6 z wiatraki i tak jak mówicie będę ciął od dołu. Dodatkowo belka dół też siada oraz pedały z wysprzęglikiem
Jutro jadę do warsztatu i działamy! Podrzucę jakieś fotki jeśli coś się uda jutro zdziałać.
Czy są problemy z zamontowanie wspomagania?
Czy silniki w vr6 w mk2 wiszą zawsze krzywo? Po prawej strony auta nie ma łapy i to o to chodzi.
Pzdr!
Jutro jadę do warsztatu i działamy! Podrzucę jakieś fotki jeśli coś się uda jutro zdziałać.
Czy są problemy z zamontowanie wspomagania?
Czy silniki w vr6 w mk2 wiszą zawsze krzywo? Po prawej strony auta nie ma łapy i to o to chodzi.
Pzdr!
- Dawidtuning
- I <3 MY MK2
- Posty: 124
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 21:02
- Lokalizacja: Łaziska Górne
vr6 w mk2 ????
Ja przednią belke mam od mk2, pasuje normalnie, niewiem czemu wszyscy twierdza ze musi być z passata,
Silnik-maska jest na styk i wtedy miska nie jest Drastycznie nisko, a silnik jest w miare prosto
A tu juz na gotowo:
Co do wspomagania to niema problemów, jak nie miałeś wcześniej to zmieniasz maglownice, (mk2 i mk3 maja inne frezy w przekładni tam gdzie sie łaczy z krzyżakiem wiec trzeba na to zwrócić uwagę) przewody zbiorniczek i pompa
Silnik-maska jest na styk i wtedy miska nie jest Drastycznie nisko, a silnik jest w miare prosto
A tu juz na gotowo:
Co do wspomagania to niema problemów, jak nie miałeś wcześniej to zmieniasz maglownice, (mk2 i mk3 maja inne frezy w przekładni tam gdzie sie łaczy z krzyżakiem wiec trzeba na to zwrócić uwagę) przewody zbiorniczek i pompa
vr6 w mk2 ????
fukniel nowa chlodnica na szerokim rdzeniu kosztuje 200 zl.. boczki zrobione w sposob jaki chcecie (mowie o czujniku i kroccach) to po jaka cholere chcecie sie pchac w jakies stare gowna niewiadomego stanu? Chyba nigdy tego nie zrozumiem.. nameczycie sie, a potem i tak 4/5 z Was pewnie bedzie zmienialo chlodnice bo traficie na jakas zalepiona szlamem..
- Dawidtuning
- I <3 MY MK2
- Posty: 124
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 21:02
- Lokalizacja: Łaziska Górne
vr6 w mk2 ????
Jak miałem jeszcze 16V to pol roku przed swapem kupiłem nowke chłodnice ori hella behr wiec było mi jej zwyczajnie szkoda wiec dlatego u mnie takie rozwiązanie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości