Strona 133 z 173

Re: vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 14:05
autor: PAPAYOS
plasma555 pisze:kkkacper, a o to chodzi ... to OK. Faktycznie mało konkretów, jednak chciałem obrazowo opisać i może ktoś dopisze swoje propozycje :)


4) Pierścienie tłoków– 350zł
Chcesz to zrobić na standardowych tłokach i korbach?

Ja zrobiłem swapa na standardowym silniku. Plus do tego hamownia i doprowadzenie budy do stanu używalności kosztowało mnie ponad 8000 PL. Bez na chwilę obecną remontu kapitalnego silnika (który planuję w następnym etapie swojej zabawy). Więc jak zrobisz turbinkę do swojego VR za 12000 to gratulację. Same kute tłoki to koszt ok 2 kawałków, a korb około 6-8 tyś... plus turbina ok tysiąca... Ja liczyłem już na gotowym swapie wsadzenie turbo to wychodziło mi ok 14000. Plus ok 2tyś na nieprzewidziane wydatki.

A tak na marginesie to podeślijcie mi panowie schemat elektryki do VRa AAA na aparacie... nr sterownika 021 906 258a lub d.

Pozdrawiam
PAPAYOS

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 14:16
autor: plasma555
Dolot z tego co się orientuje da się zrobić jak poniżej, przerabiając oryginalny. Zapożyczone od Dziku :)

Obrazek

Ale na pewno nie jest to łatwe. Na pewno temat jest do obadania.

Strojenie pewnie na jakiejś świni DET 3. Wiem, że nie uwzględniłem.

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 14:18
autor: plasma555
PAPAYOS, w tematach jest napisane, że jeśli nie planuje się wychodzić powyżej 0.8 bara to nie potrzeba kuć silnika, a jedynie go doprowadzić do stanu dobrego. Cytuje to co piszą na Naszym forum i z tego co widzę, po projektach z tzw soft turbo.

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 14:47
autor: kkkacper
PAPAYOS, do 650-700km nie trzeba tlokow ruszac, a zestaw korb + sruby arp u mnie to koszt okolo 1700-1800 zl, wiec skad te 8? ;) jak masz vhetnych na zakup za 8 tysi to dawaj, zyskiem sie podzielimy :jezor:

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 15:08
autor: Stalu
kkkacper pisze:a zakup za 8 tysi t
aż oczy przetarłem, może to so złote od bbsa ?

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 15:23
autor: kkkacper
Stalu, hahahahahahahahaha.. nie mam pytan! Odczep sie od bbs'a bo checika znow odbyt zapiecze.. :los2:

Re: vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 16:17
autor: Majki93
plasma555 pisze: Z moich wyliczeń wychodzi ok 12.000zł z swapem:
Coś słabe te wyliczenia. Ja przekroczyłem 13tys. ze swapem, a nie mam turbo, ba! nawet o kompresorze nie pomyślałem, a i głowica nie była ruszana.

Przy okazji spytam, czy wszystkie VR miały tłumik szmerów, czy tylko te wersje, gdzie przepustnica i krokowiec nie są scalone?
Pytam, bo mam przepustnicę nowszego typu, gdzie krokowiec jest wewnątrz niej, zakupiłem ten wąż dolotowy i on ma dwa wyjścia, jedno do plastikowej pokrywy zaworów i dokładnie po przeciwnej stronie, przy grodzi, kolejny otwór. Czy mam go zaślepić, czy mimo wszystko potrzebuję ten tłumik? Szperałem w etce i widać, że to wszystko się łączy z silniczkiem krokowym (jak ten jest osobno) i już zgłupiałem.

Re: vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 18:29
autor: 16vg60
kkkacper pisze:Stalu, hahahahahahahahaha.. nie mam pytam! Odczep sie od bbs'a bo checika znow odbyt zapiecze.. :los2:


:okej:

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 18:58
autor: Stalu
kkkacper,
16vg60,

Zrobię letkie OT, nie lubię jak ktoś się wywyższa i tłumaczy o czymś co widzę. Jak by ktoś wrzucił fote garretta gt35r , ja bym zapytał czy będzie coś innego, a ktoś by mi odpisał
Czlowieku to to Garrett 35R


:grin: to jużnie można nic zmienić, lub po prostu powiedzieć nie
PAPAYOS pisze:Chcesz to zrobić na standardowych tłokach i korbach?
nie kupi złote z bbsa , kocham wypowiedzi kogoś kto nawet nie czytał, a co dopiero robił vr6 t

Co do kolegi plasma555, to wszystsko spoko tylko jak pisałem trzeba trochę grosza dołożyć, sam się nie znam na tym, ale swoje wiem i za 5-7-10-15tyś nie zrobisz tego w życiu wyliczając to co było przez ciebie podane, nie pisze tego złośliwie ale poczytaj jeszcze, a najlepiej wrzuć najpierw zdrowego vra w budę jak to już ktoś napisał i zacznij zbierac graty na T :okej: :pub:

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 19:03
autor: kkkacper
Stalu, no to mamy to samo.. tylko i wylacznie o to mi w tamtej dyskusji wchodzilo, ale towarzystwo wzajemniej stymulacji prostaty jest na tamtym forum zbyt silne.. co poradzisz :crazy: :grin:

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 19:14
autor: Stalu
kkkacper pisze:byt silne.. co poradzisz
Nic trza żyć dalej a jak to kiedyś ktoś tu na forum napisał KWA (Koło wzajemnej adoracji ) Niech żyje w swoim świecie :bigok:
Ja wiem ile te koła są warte, ale co szkodziło odpisać. Nie nie zmieniam koloru :jezor:

plasma555 pisze:Odprężenie silnika uszczelką - 200zł
A przekładka ? co dasz 2 uszczelki jedna na drugą ?

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 19:57
autor: 16vg60
wpadły chlopoki za wsi na zajebiste forum vw zone i narobiły popeliny :helm:

ja jestem ciemny głąb jesli chodzi o bbsy, choojesy i inne tam ,nawet nie miałem pojęcia ile to jest warte ,ze zlotem malowane ,może ten chłopak co zapytał tez ,i widać jak towarzystwo zareagowało :shock:
nie wolno mierzyć wszystkich jedna miara i na pewno jest tam masa dobrych ludzi ,ale pewna osoba wyższa ranga :chytry: powiedziala mi kiedys zebym ich olał jak założyłem tam temat :grin: haha

wracajac do kosztow remontu vra,nie demonizujcie juz tak,

glowica planowanie
rozwiert kanalow pod zaworami
polerka zaworow
docieranie zaworow i gniazd
uszczelka metalowa pod glowice
plyta odprezajaca 1,5mm

rozwiert bloku z 2.8 na 2.9 +planowanie
frezowane tloki by lamik
pierscienie 2.9 goetza
panewki korby aso r32
panewki glowne KS kanal 180*
wal igla _kupine trzy i wybrany najlepszy +polerka czopow
nowa pompa oleju febi

rozrzad kpl. nowy bez jednego łańcucha
wszystkie uszczelniacze i uszczelki w silniku nowe +kpl. osprzet 2.9,motor zrobiony pod 450Ps

sprzedalem to za 4.500 ,cieszylem sie ze ktos to chcial zabrac i jeszce zarobilem na tym :grin:

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 20:10
autor: kkkacper
16vg60, to zrobiles komus prezent i przestan siac ferment, bo zaraz zacznie sie gadanie, ze za 2 tysie przygotujesz wszystko na tip top :jezor:

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 20:24
autor: 16vg60
no za 2 to nie ale za 4500 :los2: :grin:

i tak nie widze sensu remontować vry 12v jesli ktoś nie chce tego uturbiać ,znajomy jak zarznie vre to jedzie na szrot ,słupek kupuje za 500-700 zl i dzida na kilka miesięcy :D ,aż znowu panewka sie wysra i dalej ... :rotfl: