Strona 132 z 173

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz paź 11, 2015 22:51
autor: Gwiazdor
adams pisze:Kupię chyba jednak Boscha 4bary dedykowanego do Passata
Przepraszam, że tak zapytam ale kto tą pompę zadedykował?

vr6 w mk2 ????

: pn paź 12, 2015 18:09
autor: adams
sprzedawca :okej:


EDIT
tylko chyba ktoś mnie w bambuko robi bo ta pompa Boscha ma numery 6U0 919 051 C ( 0 986 580 823) i wychodzi mi że jest 3barowa, a oryginał powinien mieć numery 1H0919651Q i ma być 4 ro barowy...

vr6 w mk2 ????

: wt paź 13, 2015 08:10
autor: plasma555
Panowie,
poczytałem trochę odnośnie SWAPa vr6 w tym temacie i nachodzi mnie jedno pytanie i proszę o wyprowadzenie mnie z błędu:

Czy wystarczy, ze:
- kupię Passat b3 VR6 AAA
- sanki na przód od golfa mk3 vr6
- chłodnica np G60 z krotkim wentylatorem
- zbiornik paliwa od golfa vr6

Co jeszcze wymaga dokupienia bądź większych przeróbek? Mam mechanika na miejscu, jednak muszę mu przekazać jeszcze parę cennych uwag :)
- pedały będą pasować ?
- łapy będą pasować ? Silnika, skrzyni itd?
- licznik z b3 bedzie ok ?
- ....

Na dzień dobry płyny, oleje filtry i rozrząd.

Dodatkowo przy okazji wymiany silnika myślałem jeszcze trochę dołożyć i zrobić mu małego moda:
- kolektor + turbo T3
- wtryski 500-630ccm? Jakaś inna propozycja
- pompa paliwa ? no własnie ... która najlepsza?
- odprężyć silnik - uszczelki / tłoki ?
- wydajniesza chłodnica oleju
- IC + orurowanie? z TDI 1.9 ?
- strojenie
- doładowanie 0.6-08 bara

Dzięki za pomoc :)


Pzdr! Dziekuję za pomoc :)

vr6 w mk2 ????

: wt paź 13, 2015 08:26
autor: Dziku VR6
Sanki nie muszą byc z g3 vr6, mogą byc np z 1.8 g3 tak samo zbiornik paliwa
Chłodnica wedle wlasnej wizji, z passka bedzie tez dobra.

vr6 w mk2 ????

: wt paź 13, 2015 17:12
autor: kkkacper
plasma555, musisz jeszcze troche chyba poczytac co do turbo, bo to co napisales to meeeega ogolniki ;) jakbys wtryski potrzebowal to zapraszam.

vr6 w mk2 ????

: wt paź 13, 2015 19:50
autor: plasma555
kkkacper, wiesz, brałem setup zrobione przez DIGITUNE i innych. Zebrałem wszystko do kupy i tak uzbierałem :)

A jeżeli chodzi o sam SWAP na VR6 to wystarczy to co napisałem?

vr6 w mk2 ????

: wt paź 13, 2015 21:28
autor: dawid018
plasma555, mając na swap passata b3 potrzebujesz w zasadzie tylko sanki z golfa III od silnika 1,8 w górę.nawet zbiornika zmieniać nie musisz jak dasz pompę zewnętrzną
licznik z b3 nie podejdzie bo jest za duży chyba ze będziesz rzeźbił

vr6 w mk2 ????

: wt paź 13, 2015 22:05
autor: kkkacper
plasma555, to nie tak do konca.. turbo t3? co to znaczy? t3 oznacza tylko rodzaj flanszy wydechowej a nie rodzaj turbiny.. ic i orurowanie z tdi? Nawet nie komentuje ;) wtryski 630 na doladowanie 0,6-0,8 bara? Nie widze sensu.. poza tym zdajesz sobie sprawe, ze zeby dmuchnac vr'a nie wystarczy miec 2 tysiace w portfelu?

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 09:11
autor: plasma555
kkkacper, a o to chodzi ... to OK. Faktycznie mało konkretów, jednak chciałem obrazowo opisać i może ktoś dopisze swoje propozycje :)

Z moich wyliczeń wychodzi ok 12.000zł z swapem:

Passat vr6 – 3000zł
Przekładka/Robocizna – 2000zł
Sanki Mk3 – 200zł
Bak mk3 – 100zł
Serwis silnika:
1) Rozrząd – 850zł
2) Uszczelnienie silnika/kpl uszczelek – 300zł
3) Panewki – 200zł
4) Pierścienie tłoków– 350zł
Hamulce całość – 800zł
Zawias – 1000zł
Odprężenie silnika uszczelką - 200zł
Kolektor – 350zł
Turbo – 1500zł
Wydech – 1000zł
Pompa paliwa Bosch 044 – 500zl
Wtryski S4 – 400zł
Chłodnica oleju – 500zł
IC IC chinol 550x230x65 + rury – 500zł
Obrazek
BOV - ?
Strojenie – 1500zł

Doładowanie ok 0.5-0.6b - ok 280-300KM.

To są moje wyliczenia z średnich cen na allegro itd. więc proszę nie traktować to jako jakąś konkretną ofertę. JEdnak można mnie sprostować - nawet na to liczę :P

Link d projektu z którego brałem co nieco : http://www.racingforum.pl/Vw-Golf-mk2-2 ... 19313.html" onclick="window.open(this.href);return false;

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 12:33
autor: kkkacper
powiem Ci tak..ja wiem, ze nie zmiescisz sie w tym, a ceny ktore podales to albo jakas mega chinszczyzna dla mnie albo nieosiagalne.. moze ja mam inne podejscie, nie wiem..

ja na Twoim miejscu najpierw wsadzilbym vr'a w bude, zrobilem mu porzadny remont, pojezdzil, nacieszyl sie i w miedzyczasie zaczal zbierac graty, bo jak podejdziesz do tego na hura i wszystko na raz, to na 98% koszta Cie pokonaja i w ogole tego swapa nie doprowadzisz do konca ;)

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 12:37
autor: plasma555
kkkacper, to są ceny z allegro : może chiny może nie - część z nich to oryginalne dobre części, a inne może i chiny jak chociażby IC.

CO do remontu silnika to:
- rozrząd
- panewki
- uszczelnienie
- pierścienie tłoków
- oleje, filtry
- odrężająca podkłądka - warto?

Wystarczy? Dla świętego spokoju :)

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 12:41
autor: Stalu
plasma555 pisze:Link d projektu z którego brałem co nieco
jak już poczytałeś to może dziku sprowadzi cię na ziemię pisząc ile go to wyszło :jezor:

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 12:47
autor: plasma555
Stalu, napisałem i mam nadzieję, że to zrobi :)

vr6 w mk2 ????

: śr paź 14, 2015 12:57
autor: Stalu
sam remont wr6 12v to jakieś 4tyś zł, w tym twoim zestawieniu brakuje jeszcze sporo gratów które będą ci potrzebne , gdzie kolektor dolotowy , dolot, sprzęgło, na czym miałbyś zamiar stroić ? o iskrę też trzeba zadbać i wiele innych :bajer: i nagle z 12tyś robi się 25