Przepraszam, że tak zapytam ale kto tą pompę zadedykował?adams pisze:Kupię chyba jednak Boscha 4bary dedykowanego do Passata
vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: vr6 w mk2 ????
vr6 w mk2 ????
sprzedawca
EDIT
tylko chyba ktoś mnie w bambuko robi bo ta pompa Boscha ma numery 6U0 919 051 C ( 0 986 580 823) i wychodzi mi że jest 3barowa, a oryginał powinien mieć numery 1H0919651Q i ma być 4 ro barowy...
EDIT
tylko chyba ktoś mnie w bambuko robi bo ta pompa Boscha ma numery 6U0 919 051 C ( 0 986 580 823) i wychodzi mi że jest 3barowa, a oryginał powinien mieć numery 1H0919651Q i ma być 4 ro barowy...
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
vr6 w mk2 ????
Panowie,
poczytałem trochę odnośnie SWAPa vr6 w tym temacie i nachodzi mnie jedno pytanie i proszę o wyprowadzenie mnie z błędu:
Czy wystarczy, ze:
- kupię Passat b3 VR6 AAA
- sanki na przód od golfa mk3 vr6
- chłodnica np G60 z krotkim wentylatorem
- zbiornik paliwa od golfa vr6
Co jeszcze wymaga dokupienia bądź większych przeróbek? Mam mechanika na miejscu, jednak muszę mu przekazać jeszcze parę cennych uwag
- pedały będą pasować ?
- łapy będą pasować ? Silnika, skrzyni itd?
- licznik z b3 bedzie ok ?
- ....
Na dzień dobry płyny, oleje filtry i rozrząd.
Dodatkowo przy okazji wymiany silnika myślałem jeszcze trochę dołożyć i zrobić mu małego moda:
- kolektor + turbo T3
- wtryski 500-630ccm? Jakaś inna propozycja
- pompa paliwa ? no własnie ... która najlepsza?
- odprężyć silnik - uszczelki / tłoki ?
- wydajniesza chłodnica oleju
- IC + orurowanie? z TDI 1.9 ?
- strojenie
- doładowanie 0.6-08 bara
Dzięki za pomoc
Pzdr! Dziekuję za pomoc
poczytałem trochę odnośnie SWAPa vr6 w tym temacie i nachodzi mnie jedno pytanie i proszę o wyprowadzenie mnie z błędu:
Czy wystarczy, ze:
- kupię Passat b3 VR6 AAA
- sanki na przód od golfa mk3 vr6
- chłodnica np G60 z krotkim wentylatorem
- zbiornik paliwa od golfa vr6
Co jeszcze wymaga dokupienia bądź większych przeróbek? Mam mechanika na miejscu, jednak muszę mu przekazać jeszcze parę cennych uwag
- pedały będą pasować ?
- łapy będą pasować ? Silnika, skrzyni itd?
- licznik z b3 bedzie ok ?
- ....
Na dzień dobry płyny, oleje filtry i rozrząd.
Dodatkowo przy okazji wymiany silnika myślałem jeszcze trochę dołożyć i zrobić mu małego moda:
- kolektor + turbo T3
- wtryski 500-630ccm? Jakaś inna propozycja
- pompa paliwa ? no własnie ... która najlepsza?
- odprężyć silnik - uszczelki / tłoki ?
- wydajniesza chłodnica oleju
- IC + orurowanie? z TDI 1.9 ?
- strojenie
- doładowanie 0.6-08 bara
Dzięki za pomoc
Pzdr! Dziekuję za pomoc
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2015 13:11 przez plasma555, łącznie zmieniany 2 razy.
vr6 w mk2 ????
Sanki nie muszą byc z g3 vr6, mogą byc np z 1.8 g3 tak samo zbiornik paliwa
Chłodnica wedle wlasnej wizji, z passka bedzie tez dobra.
Chłodnica wedle wlasnej wizji, z passka bedzie tez dobra.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
vr6 w mk2 ????
plasma555, musisz jeszcze troche chyba poczytac co do turbo, bo to co napisales to meeeega ogolniki jakbys wtryski potrzebowal to zapraszam.
vr6 w mk2 ????
kkkacper, wiesz, brałem setup zrobione przez DIGITUNE i innych. Zebrałem wszystko do kupy i tak uzbierałem
A jeżeli chodzi o sam SWAP na VR6 to wystarczy to co napisałem?
A jeżeli chodzi o sam SWAP na VR6 to wystarczy to co napisałem?
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
plasma555, mając na swap passata b3 potrzebujesz w zasadzie tylko sanki z golfa III od silnika 1,8 w górę.nawet zbiornika zmieniać nie musisz jak dasz pompę zewnętrzną
licznik z b3 nie podejdzie bo jest za duży chyba ze będziesz rzeźbił
licznik z b3 nie podejdzie bo jest za duży chyba ze będziesz rzeźbił
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
vr6 w mk2 ????
plasma555, to nie tak do konca.. turbo t3? co to znaczy? t3 oznacza tylko rodzaj flanszy wydechowej a nie rodzaj turbiny.. ic i orurowanie z tdi? Nawet nie komentuje wtryski 630 na doladowanie 0,6-0,8 bara? Nie widze sensu.. poza tym zdajesz sobie sprawe, ze zeby dmuchnac vr'a nie wystarczy miec 2 tysiace w portfelu?
vr6 w mk2 ????
kkkacper, a o to chodzi ... to OK. Faktycznie mało konkretów, jednak chciałem obrazowo opisać i może ktoś dopisze swoje propozycje
Z moich wyliczeń wychodzi ok 12.000zł z swapem:
Passat vr6 – 3000zł
Przekładka/Robocizna – 2000zł
Sanki Mk3 – 200zł
Bak mk3 – 100zł
Serwis silnika:
1) Rozrząd – 850zł
2) Uszczelnienie silnika/kpl uszczelek – 300zł
3) Panewki – 200zł
4) Pierścienie tłoków– 350zł
Hamulce całość – 800zł
Zawias – 1000zł
Odprężenie silnika uszczelką - 200zł
Kolektor – 350zł
Turbo – 1500zł
Wydech – 1000zł
Pompa paliwa Bosch 044 – 500zl
Wtryski S4 – 400zł
Chłodnica oleju – 500zł
IC IC chinol 550x230x65 + rury – 500zł
BOV - ?
Strojenie – 1500zł
Doładowanie ok 0.5-0.6b - ok 280-300KM.
To są moje wyliczenia z średnich cen na allegro itd. więc proszę nie traktować to jako jakąś konkretną ofertę. JEdnak można mnie sprostować - nawet na to liczę
Link d projektu z którego brałem co nieco : http://www.racingforum.pl/Vw-Golf-mk2-2 ... 19313.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z moich wyliczeń wychodzi ok 12.000zł z swapem:
Passat vr6 – 3000zł
Przekładka/Robocizna – 2000zł
Sanki Mk3 – 200zł
Bak mk3 – 100zł
Serwis silnika:
1) Rozrząd – 850zł
2) Uszczelnienie silnika/kpl uszczelek – 300zł
3) Panewki – 200zł
4) Pierścienie tłoków– 350zł
Hamulce całość – 800zł
Zawias – 1000zł
Odprężenie silnika uszczelką - 200zł
Kolektor – 350zł
Turbo – 1500zł
Wydech – 1000zł
Pompa paliwa Bosch 044 – 500zl
Wtryski S4 – 400zł
Chłodnica oleju – 500zł
IC IC chinol 550x230x65 + rury – 500zł
BOV - ?
Strojenie – 1500zł
Doładowanie ok 0.5-0.6b - ok 280-300KM.
To są moje wyliczenia z średnich cen na allegro itd. więc proszę nie traktować to jako jakąś konkretną ofertę. JEdnak można mnie sprostować - nawet na to liczę
Link d projektu z którego brałem co nieco : http://www.racingforum.pl/Vw-Golf-mk2-2 ... 19313.html" onclick="window.open(this.href);return false;
vr6 w mk2 ????
powiem Ci tak..ja wiem, ze nie zmiescisz sie w tym, a ceny ktore podales to albo jakas mega chinszczyzna dla mnie albo nieosiagalne.. moze ja mam inne podejscie, nie wiem..
ja na Twoim miejscu najpierw wsadzilbym vr'a w bude, zrobilem mu porzadny remont, pojezdzil, nacieszyl sie i w miedzyczasie zaczal zbierac graty, bo jak podejdziesz do tego na hura i wszystko na raz, to na 98% koszta Cie pokonaja i w ogole tego swapa nie doprowadzisz do konca
ja na Twoim miejscu najpierw wsadzilbym vr'a w bude, zrobilem mu porzadny remont, pojezdzil, nacieszyl sie i w miedzyczasie zaczal zbierac graty, bo jak podejdziesz do tego na hura i wszystko na raz, to na 98% koszta Cie pokonaja i w ogole tego swapa nie doprowadzisz do konca
vr6 w mk2 ????
kkkacper, to są ceny z allegro : może chiny może nie - część z nich to oryginalne dobre części, a inne może i chiny jak chociażby IC.
CO do remontu silnika to:
- rozrząd
- panewki
- uszczelnienie
- pierścienie tłoków
- oleje, filtry
- odrężająca podkłądka - warto?
Wystarczy? Dla świętego spokoju
CO do remontu silnika to:
- rozrząd
- panewki
- uszczelnienie
- pierścienie tłoków
- oleje, filtry
- odrężająca podkłądka - warto?
Wystarczy? Dla świętego spokoju
vr6 w mk2 ????
jak już poczytałeś to może dziku sprowadzi cię na ziemię pisząc ile go to wyszłoplasma555 pisze:Link d projektu z którego brałem co nieco
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
vr6 w mk2 ????
sam remont wr6 12v to jakieś 4tyś zł, w tym twoim zestawieniu brakuje jeszcze sporo gratów które będą ci potrzebne , gdzie kolektor dolotowy , dolot, sprzęgło, na czym miałbyś zamiar stroić ? o iskrę też trzeba zadbać i wiele innych i nagle z 12tyś robi się 25
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości