vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

sajmondesign
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lip 27, 2010 01:28
Lokalizacja: Dublin / Olsztyn

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: sajmondesign » wt paź 06, 2015 01:08

16vg60 pisze:Kojarze te golfy i pamietam pierwsze filmy z czerwonym 1.816vt jak na tlokach z s2 bylo 800+ps ...


ile masz lat. ?, a co do Twoich postow to nie bede juz komentowal , proponuje tutaj sie przynieść
http://www.naszefantasy.pun.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;




Pozdr.

haha lepiej tego skomentować nie można było miłe zakończenie dnia dla mnie :D

No ładnie się rozwinął temat tej 16tki w turbo, jak pękło 1000 to był szał ciał i fejm.


facebook.com/LoVWered

Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3235
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: maj0nez » wt paź 06, 2015 08:50

16vg60 pisze:Kojarze te golfy i pamietam pierwsze filmy z czerwonym 1.816vt jak na tlokach z s2 bylo 800+ps ...


ile masz lat. ?, a co do Twoich postow to nie bede juz komentowal , proponuje tutaj sie przynieść
http://www.naszefantasy.pun.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;




Pozdr.
Jakie ty fora przeglądasz aż się boje tam login założyć haha


VW Golf 5 R32 DSG
Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

vr6 w mk2 ????

Post autor: 16vg60 » wt paź 06, 2015 13:56

:chytry: :satan: :grin:


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: szczepan69 » wt paź 06, 2015 14:22

Witam, chodzi o pompę paliwa załączę zapłon pompa cały czas działa wyłączę zapłon też dalej pracuje musze jeszcze raz włączyć i wyłączyć zapłon wtedy juz jej nie slychać wczesniej tak nie było,normalnie było słychać bzyknięcie,bezpiecznik cały przekażnik nowy , ale sie grzeje ,czy można tak jeżdzić nic sie nie dzieje ????pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2015 03:17 przez szczepan69, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

vr6 w mk2 ????

Post autor: adams » śr paź 07, 2015 00:27

Może tutaj zadam pytanie :D

Jaką pompę 4ro barową pakować do VR6 żeby pasowała w oryginalny kosz to VRa (passat b4) Wyczytałem na forum że pasuje z Audi A8, ale przydały by mi sie jakieś dokładniejsze dane.


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Luki1608
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt cze 04, 2013 08:30
Lokalizacja: Lubin

vr6 w mk2 ????

Post autor: Luki1608 » śr paź 07, 2015 21:19

Tez mnie interesuje to pytanie które zadał adams,



Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » czw paź 08, 2015 10:16

po prostu idziesz do sklepu motoryzacyjnego i prosisz zamiennik pompy paliwa do Audi A8 D2 (najpopularniejsze jest 4.2 v8 ale jak się nie mylę we wszystkich benzynach jest ta sama wydajność)



Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

vr6 w mk2 ????

Post autor: adams » czw paź 08, 2015 20:50

Kupię chyba jednak Boscha 4bary dedykowanego do Passata B4 VR6
6U0 919 051 C ( 0 986 580 823)
300zł taka impreza


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3235
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: maj0nez » pt paź 09, 2015 08:21

adams pisze:Kupię chyba jednak Boscha 4bary dedykowanego do Passata B4 VR6
6U0 919 051 C ( 0 986 580 823)
300zł taka impreza
a oglądałeś pompy Valbro trochę droższa ale czytałem, że dużo wydajniejsze.


VW Golf 5 R32 DSG
Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » pt paź 09, 2015 11:48

maj0nez, a na co mu wydajniejsza pompa? To auto sluzy mu jako daily z tego co kojarze, wiec wiecej wachy i tak lane nie bedzie, a tak wsadzi boscha i zapomni, a przy walbro kombinacja z montazem itp, w tym wypadku uwazam, ze bezsensu ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
plasma555
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 12:44
Lokalizacja: Zakopane

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: plasma555 » sob paź 10, 2015 12:50

Cześć,
znalazłem taką aukcję Passat b3 1.8T : http://olx.pl/oferta/vw-passat-b3-1-8-t ... 3e92208797" onclick="window.open(this.href);return false; czy jeśli wyciągnę z niego silnik itd ... to będzie pasowało P&P do mk2 ?



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » sob paź 10, 2015 18:18

plasma555, bedzie, ale sposob w jaki wisi ten silnik nie budzi zaufaania ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: PAPAYOS » sob paź 10, 2015 20:45

klintonMK2 pisze:No to masz typowego VRa na aparacie, podpasują na przykład kompy z końcówkami 258A i 258C. D to dziwna końcówka, nie spotkałem się z taką, dawca nie był z automatem, czy coś?

Hejka panowie. Rozkładam już ręce... Miałem komp z końcówką 258D, w wiązce nie mam przewodów do skrzyni w położeniu P skrzyni biegów. Znakiem tego sterownik nie jest od tej wiązki i odwrotnie... Więc zadobyłem sterownik z końcówką 258A. I też nic. Iskra jest, na ręcznym wymuszeniu, natomiast po spięciu wszystkiego w całość silnik nie gada, iskry brak. Paliwo podaje, pompa pracuje. Mam prośbę do was. Możecie mi podesłać jakieś schematy elektryczne sterowników? Może któryś przekaźnik nie działa. Wszystkie czujniki położenia wału i hala sprawdzone oscyloskopem i są sprawne. Już nie wiem gdzie szukać przyczyny.

HELP ME!!!

Sezon minął a ja nawet swoją rakietą nie wyjechałem na ulice...


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » ndz paź 11, 2015 11:19

miernik w lape i sprawdzac przejscie po wszystkich kablach, poza tym sprawdzenie przekaznikow.. od tego bym zaczal..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości