Strona 14 z 14

: wt paź 27, 2009 23:07
autor: siaralfc
szymonrs pisze:cel na 5 z przodu
to wszystko na ośke? :blush:

teraz zacnie jest no i życzę tej 5 z przodu :pub:

: pn lut 01, 2010 11:48
autor: Fredi88
no to chyba czas na mnie :blush: pierwsze co zrobilem jak kupilem auto to pojechalem na hamownie... przebieg troche ponad 160 tys :goof: w co nie wierze... wydaje mi sie ze 200 z przodu peklo spokojnie... auto seria totalna, przynajmniej mi nic nie wiadomo o jakis zmianach. Jedynie stozek KN zalozony, ale nawet bez konkretnego dolotu... wlozony tylko w puszke od heinekena zeby nie bral cieplego powietrza od silnika i jakas mala rurka pociagnieta od dolu zderzaka :/ ale nie krzyczec - tak kupilem... zajme sie tym przy okazji. Auto 92 rok... wiec chyba nie ma tragedii na wykresie... troche NM ucieklo ... prosilbym kogos co jest w temacie o skomentowanie... Dodam jeszcze ze mam zamiar wymieniac rozrzad dopiero... a przynajmniej tam zajrzec po zimie zeby zobaczyc czy wszystko gra i buczy :)

Obrazek

: sob cze 26, 2010 10:38
autor: SlawekNR
Odświeże trochę temat :) Mi w moim 14 letnim mk3 2.9, i tu dodam że tylni napęd jest odpięty i jeżdżę na ośce hamownia pokazała 180ps i 235nm. Pomiar był robiony na najazdówce, a podobno obciążeniowa pokazuje więcej?!

Aha.. zapomniałbym. Przebieg 215 tyś i stary rozrząd i sprzęgło. Brak modów, jedynie stożek, który w momencie pomiaru był na krótkim, nieodgrodzonym dolocie i zasysał ciepłe powietrze.

: sob cze 26, 2010 11:16
autor: tomek_olecko
Witam


AAA 2.8 seria + stożek K&N + obcięty wydech za katem


Obrazek

: sob cze 26, 2010 21:19
autor: HGP vr6
no jednak sa rodzynki jak znajde wykres to tez zapodam u mnie brakowało kucy..:( miałem 168koni ale niedługo jade jeszcze raz..bo powymieniałem kable rorząd itp no i dolot zrobiłem kata wywaliłem i takie tam głupoty..znajde to wrzuce ..pozdro :bigok:

: wt cze 29, 2010 13:39
autor: Borys
aktualizacja wykresu po zimowej przerwie i remontach


Obrazek

: wt cze 29, 2010 13:43
autor: szymonrs
[youtube][/youtube]

taki krótki filmik z majówki, hamownia co prawda inercja i niestety nie dała rady go dobrze obciążyć, bo tylko do 1,3bara boostu :helm:

: pt lip 02, 2010 15:55
autor: racy
Mk4, Silnik AQP, dolot dedykowany KN Typhoon, Wydech Milltek cat back, reszta seria wypluło 223 KM, po programie w Dynosofcie ostatecznie 231 PS i 295 Nm
Obrazek

: pn lip 05, 2010 17:36
autor: adams
178KM i 230Nm

Obrazek

czyli 5KM więcej niż 2 lata temu i 13KM więcej niż rok temu. A wszystko to na nowych kablach i świecach beru i paliwie 98. Kat jeszcze nieruszany i stożek nie odgrodzony...

: pn lip 05, 2010 23:42
autor: Ladro
Co do mocy.Dużo zależy od pompy paliwa.Przed hamownią zmierzcie ciśnienia na wolnych i podczas jazdy.Jak nie będzie 4rech barów to nie warto tracić kasy na hamownie.A pytałem ostatnio o pompę paliwa do ABV to pompa 1400zł + pływak 400zł .Ceny z ASO.Co do zamienników, to kupiłem kiedyś pompę do PG też 4 bary MTM,taka sama KAGER i co się okazało jak masz 30 l w baku to rano odpalisz ale jak masz rezerwę to już nie odpalisz.20 l w baku to minimum by odpalić .Taka wada.

: wt lip 06, 2010 00:41
autor: papol
Ladro pisze:Co do mocy.Dużo zależy od pompy paliwa.Przed hamownią zmierzcie ciśnienia na wolnych i podczas jazdy.Jak nie będzie 4rech barów to nie warto tracić kasy na hamownie.A pytałem ostatnio o pompę paliwa do ABV to pompa 1400zł + pływak 400zł .Ceny z ASO.Co do zamienników, to kupiłem kiedyś pompę do PG też 4 bary MTM,taka sama KAGER i co się okazało jak masz 30 l w baku to rano odpalisz ale jak masz rezerwę to już nie odpalisz.20 l w baku to minimum by odpalić .Taka wada.

No nie bardzo prawda z ta pompa,ja mam z 2e co prawda ori nowa ale abv lata jak szalony i czy rezerwa czy pelny jest tak samo swietnie,jest cos jeszcze ale nie chce wywolac dyskusji niepotrzebnej. :grin:

: wt lip 06, 2010 01:30
autor: Ladro
Papol, szczęściarz jesteś.Pompa w ABFie ma 3 bary a w AAA/ABV 4 bary i tu pojawia się problem.Są zamienniki ale...................... . W aso pompa do VR 1400zł + pływak 400 = 1800zł.

Moce w VR6

: pn gru 17, 2012 18:51
autor: mateusz92
Witam Panowie i Panie,oto wykres z hamowni mojego vra,co sądzicie moment obrotowy jest mniejszy o 5NM,jak można go poprawić żeby wrócił do wartości nominalnych ewentualnie co może być przyczyną,która może zmniejszać tą wartość o 5NM.Pozdrawiam i liczę na odp :pub:

Obrazek