Strona 14 z 173

: pn sty 25, 2010 23:41
autor: tomatol
osbe pisze:ale co do szpar niekoniecznie :bigok:
Jestem niebawem na etapie zmiany licznika, właśnie na ori z mkII po większych próbach uważam, że szpar nie da się ładnie zakryć, tak żeby wyglądało na oryginał.

: pt sty 29, 2010 16:48
autor: dm414
i jeszcze takie pytanie. ja zakładam bak z mk3+ pompa w bak vr6
to jak rozwiązać sprawę podłączenia pod wiązkę mk2 raczej tego nie podepnę?
trzeba przełożyć wiązkę z b3 np? bo chce zostawić licznik z mk2 i żeby wszystko dobrze wskazywało. :chytry:

: pt sty 29, 2010 17:53
autor: TheBiSHoP
zakresy pomiarowe mk2 i mk3 są takie same. więc jest tylko do przełożenia sama wtyczka do pompy

: pt lut 05, 2010 23:25
autor: marianogti
hej mam pytanie do wszystkich robie wlasnie swapa do mojego golfika mk1 wsadzam vr6 tylko okazuje sie ze misa oleju jest nie cale 3cm od ziemi wie ktos moze jak to rozwiazac z gory dzieki... :grin:

: czw lut 11, 2010 22:50
autor: bartekch2
Siema.
Jako że szykuje się do swapa mam kilka pytań związanych z tą operacją:
1. Odnośnie wydechu przelot + ostatni z mk II 16V dobry wybór
2. Jaki silnik wybrać albo inaczej z czego Passat b4 Sharan
3. Półosie z Vr6 pasują do przegubów z G60
4. Mam silnik 1,6 co potrzebuje jeszcze do Swapa poza instalacją + silnikiem + wydech + ...
5. hamulce tylne 226mm zdadzą tu egazmin?
pozdrawiam :bigok:

: sob lut 13, 2010 03:43
autor: tomatol
bartekch2 pisze:Półosie z Vr6 pasują do przegubów z G60
Małe info,jak zostawisz wahacze z mk II to półosie są za długie z VR6.
bartekch2 pisze:Mam silnik 1,6 co potrzebuje jeszcze do Swapa poza instalacją + silnikiem + wydech + ...
Pedały z vr6(chyba że chcesz sprzęgło na linkę,to z 1,6 zostają) ,wózek z mkIII,chłodnica,mechanizm zmiany biegów z vr6.

: sob lut 13, 2010 08:44
autor: bartekch2
tomatol pisze:Małe info,jak zostawisz wahacze z mk II to półosie są za długie z VR6.
tak wahacze zostają, to w takim razie z czego założyć półosie tak aby pasowały na to przegub z G60
tomatol pisze:Pedały z vr6(chyba że chcesz sprzęgło na linkę,to z 1,6 zostają) ,wózek z mkIII,chłodnica,mechanizm zmiany biegów z vr6.
pedały z passata b3 podchodzą tak ?
wózek to konieczność zmiany czy wystarczy przednią belkę pod silnik wrzucić z VRA, jeżeli tak to z czego pasują te części F&F

Kolejna sprawa to Bak podchodzi jedynie z mkIII z pompką czy pasuje z passata b3 , sharana

: sob lut 13, 2010 09:49
autor: krzyh
bartekch2 pisze: z passata b3 podchodzą tak
co kolwiek bedziesz chcial wsadzic z passata to upewnij sie na 10000% czy czesc bedzie pasowac , nie wierz w posty typu : tak będą bo to to samo , pasuja bo ktoś tam kiedyś coś takiego wsadzał ......... itd itp - jesli ktoś twerdzi że cos pasuje bez żadnego problemu to niech pokaże Ci to na fotce i tylko na fotce bo sama teoria niczym nie poparta jest nic nie warta - ja kupiłem sanki bo podobno miały pasować i kupa , no może nie do końca bo jak bym przerobił podłużnice to by pasowały ale nauczkę dostałem i teraz liczą się dla mnie tylko opinie poparte fotami

: sob lut 13, 2010 10:23
autor: bartekch2
krzyh, Myślisz że się można doprosić o fotki :)
popatrz na pierwsze posty tego tematu one mówią wszystko za siebie :)

: sob lut 13, 2010 15:56
autor: tomatol
tak wahacze zostają, to w takim razie z czego założyć półosie tak aby pasowały na to przegub z G60
Ja mam półosie z Kr(1,8 16v) ale czy przeguby będą pasować nie wiem.
bartekch2 pisze:pedały z passata b3 podchodzą tak ?
Ja mam z paska B4 pewnie to samo co w b3
bartekch2 pisze:wózek to konieczność zmiany czy wystarczy przednią belkę pod silnik wrzucić z VRA,
wózek musisz zmienić bo jedna poducha jest inna,lepiej zmienić niż kombiować spawać
bartekch2 pisze:Kolejna sprawa to Bak podchodzi jedynie z mkIII z pompką czy pasuje z passata b3 , sharana
Z sharana nie podejdzie ma całkiem inny kształt,

[ Dodano: 13 Lut 2010 15:09 ]
krzyh,

Robiłem przekładkę jakieś 6miesięcy temu,sam bez niczyjej pomocy poza elektryką,bez kanału.Tak więc ciemnoty nie wciskam.

: sob lut 13, 2010 19:03
autor: mendrek
Tez bede bez kanału robił swapa i z tego co juz auto ogladałem itp to jedyny problem w moim przypadku bedzie elektryka. Ladnie wszystko pasuje oprócz kilku szczegółów, o których koledzy juz wspomnieli w tym temacie. Wiec warto go przeczytac. Duzo dał

: sob lut 13, 2010 19:18
autor: TheBiSHoP
krzyh pisze:ja kupiłem sanki bo podobno miały pasować i kupa
a co Ci tam niby nie pasowało????

Obrazek
bartekch2 pisze:hamulce tylne 226mm zdadzą tu egazmin?
takie są fabryczne i większych w tych latach nie było
bartekch2 pisze:Półosie z Vr6 pasują do przegubów z G60
pasują ale są za długie do wachaczy mk2. Półosie GTI/G60 zdają egzamin. Tak ogólnie to wszystkie połosie od wszystkich mk2, mk3 i pochodnych mają takie same wielokliny i pasują na wszystkie dostępne przeguby czyli normalne, GTI/G60 (4x100), GTI/VR6 (5x100).

: sob lut 13, 2010 20:29
autor: toudi
bartekch2 pisze:popatrz na pierwsze posty tego tematu one mówią wszystko za siebie
zakladalem ten temat i tak bylo.mialem vrke w dobrej cenie ale dalem sobie spokoj i zbieram na abfa...takie male pytanie.da rade zmienic sprzefglo w skrzyni z vrki na zwykle na linke..i czy naprawde jest ciezki pedal ??

: sob lut 13, 2010 21:43
autor: krzyh
TheBiSHoP pisze:a co Ci tam niby nie pasowało????
jak to nie sa foty sanek z passata , ani jedne ani drugie to nie passat :chytry:

z passata wyglądaja tak :

Obrazek

wszystkie otwory są w tym samym miejscu ale nie pasuja mocowania do podłuznic - po pierwsze sa za wysokie a po drugie mocowanie w sankach jest pod kątem - nawet wahacze z corrado vr6 do nich nie pasują , na otwory owszem wejdą ale nie mają skoku w górę