Strona 130 z 173

vr6 w mk2 ????

: wt wrz 22, 2015 17:47
autor: Macienty
Ale Boba ma 16V :jezor:

Re: vr6 w mk2 ????

: wt wrz 22, 2015 18:00
autor: PAPAYOS
conradek pisze:Ok ok, to wiem, że sanki golfa i belka z paska, bo przeczytałem cały temat :pub: zastanawiałem się tylko czy na coś jeszcze trzeba zwrócić uwagę :helm: dzięki za porady :bigok:
Wszystko wyjdzie tobie w praniu...
I szykuj z 5-6 tysięcy...

vr6 w mk2 ????

: wt wrz 22, 2015 20:20
autor: kkkacper
Macienty, uwazasz, ze to ma jaakies znaczenie przy tej mocy i konstrukcji zawieszenia? ;)

Re: vr6 w mk2 ????

: wt wrz 22, 2015 21:30
autor: maj0nez
Zobacz jak cieplak to ma zrobione i jaka moc.

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

vr6 w mk2 ????

: wt wrz 22, 2015 22:21
autor: kkkacper
przyklady mozna mnozyc, wydaje mi sie, ze kolega chyba dostal odpowiedz jakiej chcial ;)

vr6 w mk2 ????

: śr wrz 23, 2015 00:16
autor: conradek
Chodziło o różnicę w masie nie o moc :bigok: a do wymienionych przykładów to nie moja liga i nie moje cele :hmm: co innego ćwiartka a co innego miejskie użytkowanie z dodatkiem trasy :bajer: dzięki za wskazówki jeszcze raz, szerokości :pub:

vr6 w mk2 ????

: śr wrz 23, 2015 16:45
autor: klintonMK2
U mnie też seryjne 190koni zostało podwojone z naddatkiem i mam tylko śmieszną alu rozpórkę pod maską, żeby ładnie wyglądała :D buda nie płacze :)

Re: vr6 w mk2 ????

: sob wrz 26, 2015 22:52
autor: Boba
kkkacper pisze:klintonMK2, u boby siedzi ponad 1000km w seryjnej budzie bez klatek, rozporek itp i daje rade, wiec moc nie ma tu wiekszego znaczenia :D
maj0nez pisze:
conradek pisze:Mam takie pytanko odnośnie wytrzymałości ramy w mk2. Jak wygląda użytkowanie takiego dużego silnika w budzie, w której fabrycznie go nie było? Wzmacniacie jakoś konstrukcje auta? :helm: czy rozpórki i wsio? :pub: i jeszcze pytanie duża jest różnica w wadze tego silnika od np 1.8 z g60? :grin:
Musisz wspawać szyny kolejowe bo się złamie w pół.
Dokładnie jest tak ja piszecie :grin: seryjna buda daje u mnie rade... prawie... bo zamiast szyn mam wspawane trochę ramy nośnej i podłogi z czołgu M1 Abrams :satan: co prawda troche golf przez to waży ale napęd 4motion i silnik 2.0 16V Turbo z 1233KM i 1093Nm daje rade zrobić 1/4 w czasie 8.99s z prędkością 265km/h :jezor: więc... można? MOŻNA! TYLKO TRZEBA CHCIEĆ! :bigok:

vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 27, 2015 07:32
autor: 16vg60
Boba, o czym Ty piszesz :panna: ?

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 27, 2015 09:15
autor: Boba
16vg60 pisze:Boba, o czym Ty piszesz :panna: ?
:satan: " onclick="window.open(this.href);return false; :satan:

vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 27, 2015 09:34
autor: 16vg60
I to jest Twoj golf ?

vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 27, 2015 09:43
autor: 16vg60
I to jest Twoj golf ?

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 27, 2015 10:34
autor: Boba
16vg60 pisze:I to jest Twoj golf ?
hahhaa no co wy ludzieee pożartować już nie można... :grin: a tu takie poważne pytania od razu hhaha, btw u Boby z DE sama głowica zrobiona w NG-Motorsports kosztuje domyślam się z 10 tyśi :hmm: a ja jeszcze swojej głowicy nie zdążyłem do nich wysłać :jezor:

vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 27, 2015 11:07
autor: 16vg60
Kojarze te golfy i pamietam pierwsze filmy z czerwonym 1.816vt jak na tlokach z s2 bylo 800+ps ...


ile masz lat. ?, a co do Twoich postow to nie bede juz komentowal , proponuje tutaj sie przynieść
http://www.naszefantasy.pun.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;




Pozdr.