Strona 129 z 173

vr6 w mk2 ????

: śr wrz 16, 2015 16:26
autor: klintonMK2
No to masz typowego VRa na aparacie, podpasują na przykład kompy z końcówkami 258A i 258C. D to dziwna końcówka, nie spotkałem się z taką, dawca nie był z automatem, czy coś?

vr6 w mk2 ????

: śr wrz 16, 2015 18:00
autor: PAPAYOS
Orientujesz się są w nich montowane immo??

vr6 w mk2 ????

: śr wrz 16, 2015 18:14
autor: kkkacper
klintonMK2, tak jak mowisz, komp o nr 021906258D pochodzi z automata ;)

vr6 w mk2 ????

: czw wrz 17, 2015 15:10
autor: klintonMK2
na aparacie nigdy nie było immo.

kkkacper, a widzisz, coś mi właśnie tak śmierdziało ;)

a może auto nie chce pracować, bo brakuje mostka w wiązce odpowiedzialnego za wbite "P" na wybieraku biegów?

vr6 w mk2 ????

: czw wrz 17, 2015 20:54
autor: PAPAYOS
Gdzie szukać tej końcówki od położenia P w automacie? Zwarcie przewodów wystarczy? Czy jak zamontuję sterownik o nr z końcówką 258A zamiast 258D auto odpali? Czy potrzebna jest jakaś przeróbka?

Już mnie krew zalewa bo ze SWAPem walczę już od marca...

vr6 w mk2 ????

: czw wrz 17, 2015 21:30
autor: Dziku VR6
jak pamietem to zworka wystarczyła.

vr6 w mk2 ????

: pt wrz 18, 2015 18:35
autor: klintonMK2
sprawdź czy w wiązce silnikowej w okolicach skrzynki bezpieczników nie masz jakiejś 2 pinowej wtyczki z przejściem do pinów 11 (niebiesko-żółty) i 18 (żółto-czerwony) w sterowniku silnika, lub ewentualnie po prostu sprawdź czy gdzieś one prowadzą.

vr6 w mk2 ????

: wt wrz 22, 2015 11:55
autor: conradek
Mam takie pytanko odnośnie wytrzymałości ramy w mk2. Jak wygląda użytkowanie takiego dużego silnika w budzie, w której fabrycznie go nie było? Wzmacniacie jakoś konstrukcje auta? :helm: czy rozpórki i wsio? :pub: i jeszcze pytanie duża jest różnica w wadze tego silnika od np 1.8 z g60? :grin:

Re: vr6 w mk2 ????

: wt wrz 22, 2015 13:30
autor: maj0nez
conradek pisze:Mam takie pytanko odnośnie wytrzymałości ramy w mk2. Jak wygląda użytkowanie takiego dużego silnika w budzie, w której fabrycznie go nie było? Wzmacniacie jakoś konstrukcje auta? :helm: czy rozpórki i wsio? :pub: i jeszcze pytanie duża jest różnica w wadze tego silnika od np 1.8 z g60? :grin:
Musisz wspawać szyny kolejowe bo się złamie w pół.

vr6 w mk2 ????

: wt wrz 22, 2015 14:38
autor: conradek
Dzięki za radę. Ale w którym miejscu? Możesz zrobić zdjęcie jak to masz u siebie rozwiązane?

vr6 w mk2 ????

: wt wrz 22, 2015 15:04
autor: kkkacper
dobra, przestancie wszczynac gownoburze ;) nie ma potrzeby, ja u siebie nie mialem zadnych rozporek, potem klatka w srodku, ale skrecana i bez zadnych specjalnych spawanych lap.. buda w mk II przyjmuje na klate dzielnie wszystko co sie da.. vr mysle, ze moze byc z 80-100kg ciezszy..

vr6 w mk2 ????

: wt wrz 22, 2015 16:55
autor: klintonMK2
Zauważ, że w mk2 silnik siedzi na kołysce z mk3, na której fabrycznie siedział VR6 oraz na belce przedniej z passata, na której też wisiał VR6. Bez przesady, ten silnik jest trochę cięższy ale to nie oznacza, że waży 500kg i ma 500 koni żeby buda miała tego nie wytrzymywać.

vr6 w mk2 ????

: wt wrz 22, 2015 17:34
autor: conradek
Ok ok, to wiem, że sanki golfa i belka z paska, bo przeczytałem cały temat :pub: zastanawiałem się tylko czy na coś jeszcze trzeba zwrócić uwagę :helm: dzięki za porady :bigok:

vr6 w mk2 ????

: wt wrz 22, 2015 17:40
autor: kkkacper
klintonMK2, u boby siedzi ponad 1000km w seryjnej budzie bez klatek, rozporek itp i daje rade, wiec moc nie ma tu wiekszego znaczenia :D