Strona 127 z 173
vr6 w mk2 ????
: ndz sie 02, 2015 15:26
autor: Boba
Chce do mk2 VR6 włożyć tylną belkę z mk3 najlepiej z modelu VR6 pod 5x100... ale moze wystarczy ze zwyklego mk3 belka i jedynie piasty na 5x100 zamontowac do tej belki i bedzie to samo? Czy moze konstrukcyjnie różnią się te belki (mk3 VR6 a zwykly golf mk3) moze ze względu na grubosc co za tym idzie wytrzymalosc itd... ?
vr6 w mk2 ????
: ndz sie 02, 2015 18:17
autor: kkkacper
Nie zmieniaj belki dwojkowej na inna bo sa szersze i potem bedziesz mial problem z szerszymi kolami.. Zamow sobie nowe piasty pod tarcze i poskladaj wszystko na ori belce..
vr6 w mk2 ????
: ndz sie 02, 2015 20:03
autor: Boba
Felunek to ja mam 6J ET38 do tego opona 195/50/R15 to dlatego chcialbym ciut poszerzyc... dlatego pytam czy w każdym mk3 taka sama tylna belka... jakos bardziej solidniej wyglada ona w mk3... VR6... niz w mk2... na tym mi też zalezy nie ukrywam o wytrzymałość, co jak co ale w VR6 chyba troche bardziej zadbano o tą kwestie? czy sie myle i w kazdym mk3 taka sama tylna belka?
vr6 w mk2 ????
: ndz sie 02, 2015 23:13
autor: kkkacper
Boba, nie jestem pewny na sto procent, ale konstrukcyjnie sa takie same, kwestia tylko szerokosci i najwyzej zalozenia stabilizatora.. Nie lepiej kolo wypchac dystansem? Dystans zawsze sciagniesz, a jak zmienisz kolo na szersze to znow bedziesz belke zmienial? Przemysl to, bo wedlug mnie totalnie bezsensu zabieg
vr6 w mk2 ????
: ndz sie 02, 2015 23:33
autor: dawid018
jeśli już o belce na tył temat to czy ktoś wie albo ma zdjęcie w którym miejscu ta z mkIII jest szersza od tej z mkII??obecnie na tyle mam dystanse 37mm i byc może po zastosowaniu belki z mkIII mógł bym dać cieńsze dystanse tylko zastanawiam się czy koło nie oprze się o belkę
Re: vr6 w mk2 ????
: pn sie 03, 2015 17:59
autor: Boba
kkkacper pisze:Boba,"...Nie lepiej kolo wypchac dystansem? Dystans zawsze sciagniesz..."
wolę przy prędkości 300+ koło mieć do piasty niż do dystansu
Re: vr6 w mk2 ????
: śr sie 05, 2015 09:31
autor: maj0nez
Boba pisze:kkkacper pisze:Boba,"...Nie lepiej kolo wypchac dystansem? Dystans zawsze sciagniesz..."
wolę przy prędkości 300+ koło mieć do piasty niż do dystansu
Czy możesz czymś to poprzeć?? Masz jakieś doświadczenia w temacie??
vr6 w mk2 ????
: śr sie 05, 2015 15:06
autor: Dawidtuning
Moje pytanie jest takie czy jest jakiś sposób aby podlaczyc ori obrotomierz z mk2 z VR na aparacie? Szukalem w necie ale nic sensownego nie znalazlem, jedynie sposob gdy VR jest na module
Re: vr6 w mk2 ????
: śr sie 05, 2015 16:17
autor: Boba
kkkacper pisze:Nie rozsmieszaj mnie dzieciaki.. pytasz czy belka z vr'a jest mocniejsza, czy skrzynia 02M pasuje bez redoktora albo co trzeba zrobic, zeby wsadzic vr'a, a mi zarzucasz braki wiedzy? Hahahah, spoko
wiesz w ogole jakie przelozenia maja te skrzynie? Wiesz w ogole co to przelozenie? Tak wiec zycze owocnego osiagania 300+.. poki co moja rada: zostan lepiej przy tym 1.3 i nfs'ie w domu, tam chociaz nikomu krzywdy nie zrobisz..
Jedyne przełożenie jakie ty znasz to przez kolano hahahhahaa
maj0nez pisze:
Czy możesz czymś to poprzeć?? Masz jakieś doświadczenia w temacie??
Z doświadczenia innych osób
Re: vr6 w mk2 ????
: czw sie 06, 2015 07:53
autor: maj0nez
Dawidtuning pisze:Moje pytanie jest takie czy jest jakiś sposób aby podlaczyc ori obrotomierz z mk2 z VR na aparacie? Szukalem w necie ale nic sensownego nie znalazlem, jedynie sposob gdy VR jest na module
musisz mieć emulator.
vr6 w mk2 ????
: czw sie 06, 2015 09:22
autor: jhosef
Proszę o uspokojenie dyskusji oraz powrotu do merytorycznego zakresu tematu.
Za kolejne pyskówki przewidziana jest nagroda specjalna.
Re: vr6 w mk2 ????
: czw sie 06, 2015 10:05
autor: Dawidtuning
maj0nez pisze:
musisz mieć emulator.
Możesz rozwinąć temat?
vr6 w mk2 ????
: czw sie 06, 2015 10:39
autor: kkkacper
Dawidtuning, no emulator obratow, robi/robil cos takiego bishop np.. pozwala podpiac 6 garow na obrotomierz z 4 cylindrowki .. nie wiem co tu mozna wiecej rozwijac
vr6 w mk2 ????
: czw sie 06, 2015 11:23
autor: Dawidtuning
kkkacper, no i to jest konkretna odpowiedz, wiem do kogo uderzyć teraz
dzięki