Strona 123 z 173

vr6 w mk2 ????

: czw maja 28, 2015 17:27
autor: kkkacper
czytam i nie wierze w to co czytam.. :banghead:

vr6 w mk2 ????

: czw maja 28, 2015 18:56
autor: szczepan69
dobra będę próbował dzięki,

vr6 w mk2 ????

: pt maja 29, 2015 09:49
autor: szczepan69
odpowietrzony jest lepiej niż było, ale jeszcze trochę brakuje na moją jazdę wystarczy :grin: , jak bym chciał odpowietrzyć lepiej to co musze zrobić rozebrać wysprzegli przeczyscic i odpowietrzyć , żeby sprzęgło działało jak ma działać

vr6 w mk2 ????

: pt maja 29, 2015 15:53
autor: MateuszCBR
Ja osobiście zawsze sprzęgło odpowietrzam jak hamulce, w 2 osoby i zawsze wszystko działa jak należy. To chyba najprostsza i najlepsza metoda :hmm:

vr6 w mk2 ????

: pt maja 29, 2015 19:31
autor: szczepan69
zobaczę może też jeszcze tak sprubóję lepiej odpowietrzyć :grin:

Re: vr6 w mk2 ????

: wt cze 09, 2015 09:43
autor: Dawidtuning
Jestem w trakcie swapa i mam kilka pytan:
Miałem wczesniej PL i moje pytanie czy może zostać pompa paliwa 6 bar, czy ktoś tak jeździł?

Z tego co czytałem to przednia belka(ta na 1 poduche) z mk2 nie pasuje, ma byc z passata b3, i teraz pytanie czy musi byc z vr6 czy z innego silnika podejdzie?

vr6 w mk2 ????

: pt cze 12, 2015 09:25
autor: klintonMK2
pompa może być, ja tak jeździłem rok czasu i w dodatku na hamowni nawet dało to pozytywny efekt (przy turbo mam ciągle tą samą pompę i daje radę także nie będzie problemu)

belkę najtaniej kupisz od passata b4 TDI jest taka sama jak b3 vr6

vr6 w mk2 ????

: pt cze 12, 2015 12:22
autor: Dawidtuning
Dzięki za wskazówki, napewno sie przydają,

Myślałem ze wyzsze cisnienie paliwa może zaszkodzic regulatorowi na listwie, ale skoro mówisz że tak jezdziłes to bedzie dobrze :)


Rozumiem że belka z passata ma w innym miejscu mocowanie poduchy niż w mk2 ? :)

vr6 w mk2 ????

: pt cze 12, 2015 13:47
autor: kkkacper
Dawidtuning, regulator wlasnie po to jest, zeby regulowal cisnienie.. jakie mialby zadanie jakby cisnienie bylo nizsze niz na nim? ;)

vr6 w mk2 ????

: pn cze 15, 2015 19:24
autor: august_90
Panowie po sprawdzeniu głowicy, wymianie uszczelniaczy, sprawdzeniu płaszcza wodnego oraz po planowaniu powstały takie wżery. Zakład który wykonał usługe twierdzi, że w niczym to nie przeszkadza i że "uszczelka to dociśnie" :) co Wy sądzicie? Będzie dobrze? Zdjęcia niżej.

Obrazek

Obrazek

vr6 w mk2 ????

: wt cze 16, 2015 18:25
autor: klintonMK2
to nie stało się przy obróbce, tylko zazwyczaj te głowice mają takie wżery, głównie od jeżdżenia na wodzie. pooglądaj sobie uszczelkę którą wyjąłeś spod tej głowicy. śmiało montuj

vr6 w mk2 ????

: pt cze 26, 2015 21:08
autor: LeadPCT-V.A.G
panowie umie ktoś tu czytać logi ? bo coś nie domaga u mnie w vrce , trochę gratów już wymieniłem i dalej lipa ,

Obrazek

logi są na próbę lecz robione jak nalezy , jak będzie trzeba zrobić innych grup to zrobię .
czekam na pomoc bo już szału dostaje ... aa i dodatkowo mam zmodzoną przepustnicę na wzór tej z 2.9 - kolektor też jest od 2.9 komputer z mapą na 195 KM według poprzedniego sprzedającego



zdążyłem się dowiedzieć że sonda leży i kwiczy i teraz pytanie bo sonda jest z 2.8 Golf 4 204KM czy źle polutowałem przejściówkę ( wg kolorów ) czy ta sonda nie bedzie u mnie działać , czy sonda faktycznie umarła

przydał by mi się schemat obu sond ( aktualnie googluje żeby nie było że idę na łatwizne)

vr6 w mk2 ????

: pt cze 26, 2015 23:11
autor: kkkacper
LeadPCT-V.A.G, pierwsza podstawowa kwestia - NIE LUTUJE SIE KABLI DO SONDY.. tak wiec cala reszta rozwazan juz niestotna ;)

vr6 w mk2 ????

: pt cze 26, 2015 23:24
autor: LeadPCT-V.A.G
nie lutuje się kabli od sondy do wtyczki z tego co ja wiem a ja mam lutowane dalej tzn stworzoną przejściówkę tak żeby nie ciąć kabli sondy ani ori instalacji