Strona 13 z 20

: pn sty 18, 2010 19:26
autor: Xabingo
vwEmil, Dedi_S, dzięki za pomoc :)

: wt lut 23, 2010 20:08
autor: ttygrys5
Przeczytałem cały temat od początku do końca :)
Mam golfa GT RP ,teraz mam tarcze 239 i 226 czyli seria
Przymierzam się do swapa na 280 mm ,raczej wiem już wszystko jak to zrobić ,co kupić itp
Ale mam pytanie jak wzmocnić tył? Na 226mm nie ma dobrych tarcz (chyba ,że źle szukałem ) Na początku tego tematu jest wspomniane o swapu tyłu ,ale temat nie został rozwinięty...
W gre wchodzi tylko 4x100 rozstaw wiec tarcze z VR-a odpadają...
I jak będzie z regulacją siły hamowania?
Czekam na jakieś propozycję ;)

: wt lut 23, 2010 21:16
autor: smokatsu84
jeśli chodzi o tył to możesz szczęki wymienić na nowsze od mk4, stare często się zapiekają

: wt lut 23, 2010 21:23
autor: Dedi_S
Na tył możesz zamontować tarcze np. nawiercane i nacinane + zaciski z Mk4
smokatsu84 pisze:jeśli chodzi o tył to możesz szczęki wymienić na nowsze od mk4, stare często się zapiekają
Kolega raczej mówił o tarczach z tyłu.

Z tego co mi coś po głowie chodzi to pasuje zestaw z jakiegoś francuza o wiele większym rozmiarze, ale niestety nie pamiętam dokładnie.
Moim zdaniem nie ma to aż tak dużego znaczenia bo tył i tak jest tylko pomocniczo, najważniejszy jest przód (ale równowaga musi być :D )

Widzę że kolega jest z miasta papieskiego :)
Ja już taki swap mam za sobą więc jakby co to wal na PW.

: śr lut 24, 2010 14:26
autor: ttygrys5
W sumie mogły by zostać tarcze 226 tylko denerwuje mnie zapiekanie tyłu!
Znalazłem temat o swapie hebli z mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
I wystarczyło by mi tylko jak bym zmienił zaciski z mk4
Ale w tamtym temacie chłopaki nie odpowiedzieli na trafne pytania:
-Czy z każdego mk4 zaciski podejdą?
I nikt nie potwierdził czy to prawda?
golfiarz1 powiedział
"szukaj zacisków z audi a4 tam sa na taki sam przewod jak w mk2 "
Bo raczej łatwiej jest przełożyć z a4 bez problemu niż przekładać a mk4 i dorabiać przewód bo nie pasuje...
I czy zaciski z a4 pasują bez problemowo jak z mk4?

I jeszcze jedno szukałem na "alledrogo" jakiś dobrych tarcz na 226 i nic ciekawego nie znalazłem w rozstawie 4x100
Macie jakieś ciekawe propozycje na oku?

: śr lut 24, 2010 14:44
autor: smokatsu84
mikoda ma w ofercie frezowane i nawiercane na przód i na tył ;)

: śr lut 24, 2010 15:02
autor: ttygrys5
smokatsu84 pisze:mikoda ma w ofercie frezowane i nawiercane na przód i na tył ;)
Faktycznie ,dziex :pub: ,nie pomyślałem o stronie producent :P
To tarcze już mam ,teraz jeszcze czekam no odp odnośnie zacisków :)

: śr lut 24, 2010 16:40
autor: smokatsu84
ze zdjęć , wynika że spasują , nie sądzę żeby projektowali inne zaciski do A4 tych pierwszych bynajmniej

: czw lut 25, 2010 01:41
autor: Wrobel Gda
Zaciski od mk4 pasują na jażmo jak najbardziej ale jak kupujesz zaciski to kupuj razem z przewodami najlepiej i nic nie musisz przerabiać :bigok:

: czw lut 25, 2010 08:59
autor: Dedi_S
Z tego co ludzie porównywali to z a4 pasuje bez problemów.
Pamiętaj, jeszcze że przy bębnach są inne przewody, nie ma też takiej łapki/klamry która trzyma przewód w miejscu łączenia się metalowego z gumowym. Musisz kupić inne linki oczywiście. Cała operacja z przodem na 280 i z tyłem licząc wszystkie tarcze z Mikody + jakieś w miarę klocki to będzie koszt w okolicach tysiąca. Dodatkowo po całej akcji może się okazać, że do wymiany będzie pompa i serwo na większe (u mnie na razie dają rady). Od razu jak miałem wszystko rozebrane to wymieniłem: gałki (miałem jeszcze ori vw), sworznie i wszystkie łożyska, ale to już zależy od Ciebie.

: czw lut 25, 2010 11:06
autor: ttygrys5
Teraz to już nie wiem czy z a4 kopić czy z mk4 :P Ale raczej pójdę w kierunku audi,zobaczę co trafie alledrogo :)
Dedi_S, ale ja mam z tyłu tarcze oryginalnie 226,więc mam mniej roboty bo tylko zacisk zmieniam i tarcze mikody ,nawiercane,nacinane 226mm :)
A co do przodu to z 2 tygodnie temu wymieniałem sworznie,łączniki stabilizatora,gałki miałem w b,d stanie to narazie zostały.Teraz w pierwszej kolejności chce zrobić z tyłem bo mam tarcze już na złom ,przy zmianie docisku wymienię tez przewody i linkę od ręcznego i łożysko ,żeby to już zrobić jak należy :) pozdro

: ndz mar 28, 2010 02:02
autor: Mac_Abra
ttygrys5, myślę, że dobrze kombinujesz, z tyłu nie ma sensu zmieniać na większe tarcze, tylko ewentualnie kupić te nacinane/nawiercane/pozłacane ;) A co do zacisków to te aluminiowe (z mk3/mk4 bodajże?) są podobno dużo lepsze a wchodzą do jarzm z np. mk2 i innych, jedynie stronami trzeba je zamienić, żeby odpowietrzniki były u góry :grin:

Ja mam inny problem i pytanie: regeneruję sobie powoli zestaw hamulców z jarzmami i zwrotnicami z Passta B3 GT i miały na bank pasować, ale w tym temacie na początku jest strasznie zamieszanie i nabrałem wątpliwości, czy mi to wejdzie na miejsce aktualnego badziewia, czyli 239mm...

Hamulce z paska to wentylowane 256mm i pytanie brzmi, czy od nich zwrotnice mają wszystko identycznie jak te z mk2? Słyszałem, że tak. Czy sworzeń może być inny? Albo pod kątem? Muszę iść i porównać chyba bo się nie uspokoję... :crazy:

: ndz mar 28, 2010 13:45
autor: J.B.S.
Sworzeń z passata b3 jest taki sam jak w mk II.Ja mam taki sam zestaw jak u Ciebie niestety jeszcze nie zamontowny,ale jak go kupowałem to porównywałem kąty zwrotnicy odsadzenia itp.
Według mnie powinno pasowac ale ja tez czekam na jakies konkretne info. :grin: Bo faktycznie na poczatku tematu jedni wypowiadaja sie ze pasuje a inni ze nie

: wt kwie 06, 2010 10:46
autor: Fredi88
nie bede zakladal specjalnie tematu na temat tarcz skoro ten jest o hamulcach... moze mi ktos tylko powiedziec czy te tarcze na 100% pasuja do golfa mk3 vr6 z 92 roku? sprzedajacy twierdzi ze nie pasuja bo jest inny numer czesci...
http://moto.allegro.pl/item965038531_sp ... _2szt.html