Strona 12 z 173

: ndz lis 01, 2009 22:24
autor: Drifter
Dzięki kolego, sanki od mk3, poduszka moze być od passata VR-a ?? A jezeli mam hamulce 256mm mogą być czy nie bardzo ?? Wiem ze im większe tym lepsze...

: ndz lis 01, 2009 22:29
autor: TAZ
Poduszki mogą być i z passata, hamulce za słabe. Przód po włożeniu VRa zrobi się cięższy i toporniejszy na działanie małych hebli. Nie polecam.

: ndz lis 01, 2009 22:49
autor: TheBiSHoP
Fox_00 pisze:ale jak lekko dogazuje to obrotomierz mi się zamyka od razu
wolne obroty pokazuje dobrze ??? może jest od 4 garów, a może poprostu zegary są trafione.

: pn lis 02, 2009 14:24
autor: OLI88
Fox_00 pisze:TheBiSHoP, aha no bo mam zegarki od VR6 i silnik i wszystko inne też, ale jak lekko dogazuje to obrotomierz mi się zamyka od razu ... i z pewnym gościem gadałem i mówił że do tego silnika potrzebuje licznik ale ten wyskalowany do 240km/h :/ to teraz już nic nie wiem no ale dzięki wielkie
jest to nie prawda idz do niego i przywal mu w czerep!!!! mialem ten sam problem poprostu nie idzie dobry impuls z kompa do licznika ja zaporwadzilem auto do elektryka stalo 3 dni a robil przy nim tylko 20 minut tak ze zadna zmiana licznika na 240km/h ci nie pomoze

: wt lis 03, 2009 11:44
autor: Gwiazdor
czy to będzie licznik do 240 czy 260 to nie robi różnicy, ważne żeby był do VRa.

Do 240 chyba wszedł po 94r.

Jak masz nr tego budzika to podaj i będzie wiadomo że na 100% do VRa. Do ilu jest obrotek?

: śr lis 04, 2009 17:47
autor: Drifter
a powiedzcie mi taką rzecz, czy pompa paliwa z passata VR6 pasuje do zbiornika z mk II ??

: śr lis 04, 2009 21:49
autor: toffic
nie

: śr lis 04, 2009 22:17
autor: Drifter
a MK III VR6 pompa pasuje ?? Jeżeli nie to w jaki sposób przerobić to żeby pasowało ?? czy trzeba przełożyć bak np z passata

: czw lis 05, 2009 00:11
autor: Wrobel Gda
Zbiornik dajesz z mk3 i pompe z passata, golfa lub corrado VR6 :bajer:

: pt lis 06, 2009 12:18
autor: Gwiazdor
Drifter pisze:a MK III VR6 pompa pasuje ?? Jeżeli nie to w jaki sposób przerobić to żeby pasowało ?? czy trzeba przełożyć bak np z passata
Nie pasuje. albo bez wymiany baku zaopatrujesz się w pompę z GXa albo np 9A albo zmieniasz zbiornik na taki z MK3

: sob lis 07, 2009 01:15
autor: imperfectCell
albo z Toledo GT ABF

: sob lis 07, 2009 09:06
autor: TAZ
imperfectCell pisze:albo z Toledo GT ABF
No i starczy co najwyżej do 230km/h bo i tak ma za mały przelot paliwa. VR potrzebuje przy tych prędkościach więcej paliwa niż większość pomp podaje. Dlatego lepiej dać mocniejszą bo jest pewność, że paliwa nie braknie do odcinki piątego biegu.

: sob lis 07, 2009 13:33
autor: Drifter
Nie no jak będe wstawiał to nie będe kombinował wstawie bak paliwa od mk III i pompe z passata VR6 będzie chodzic... Ponadto przed włożeniem silnika stocze mu koło zamachowe dużo lepiej sie wkręca

: pt lis 13, 2009 20:46
autor: Fox_00
TheBiSHoP pisze:
Fox_00 pisze:ale jak lekko dogazuje to obrotomierz mi się zamyka od razu
wolne obroty pokazuje dobrze ??? może jest od 4 garów, a może poprostu zegary są trafione.
wolne obroty mi się trzymają na 12 tys a po odpaleniu jak chodzi jeszcze na ssaniu to jakieś 15tys ... nie wiem czy dobrze pokazuje czy nie, bo nie mam tutaj żadnej styczności z innymi VRkami :(

[ Dodano: Pią Lis 13, 2009 19:48 ]
Drifter pisze:Do tego zakładam sanki z mk3 z okrągłą poduszką ( z jakiego silnika ?? )
Z tego co wiem to mk3 mają dłuższe wahacze ... czyli byś miał (z tego co mi mówili) o 10 centymetrów szerszą oś na przodzie ... po 5cm na każdą stronę ...
I kupiłem sanki od MKIII i przełożyłem do tych sanek wahacze z MK II ...