Strona 106 z 173

vr6 w mk2 ????

: czw wrz 18, 2014 22:13
autor: kkkacper
spawer, tak wynika z opisu

vr6 w mk2 ????

: czw wrz 18, 2014 22:29
autor: spawer
to chyba jej nie mam podłączonej to może być przyczyna ze nie pracują pompy :food: jutro sprawdzę i podam wynik :food:

dzięki kkkacper

vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 28, 2014 15:42
autor: Maygo99
Mam problem otóż zapierdalam sobie moim Vr-em na 3-cim biegu prędkość koło 142 i nagle dostaje jak by odcinki. Co to może być? czym to jest spowodowane?
Jak jadę z mniejszą ilością wciśniętego gazu takie coś nie występuje

vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 28, 2014 16:57
autor: kkkacper
ze sprzeglem wszystko ok?

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 28, 2014 17:06
autor: Maygo99
kkkacper pisze:ze sprzeglem wszystko ok?
nowe wiec raczej tak

vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 28, 2014 17:21
autor: MateuszCBR
Może pompa paliwa się kończy i nie ma siły już pompować takiej ilości paliwa. Słyszałem o podobnych przypadkach, zresztą sam tak miałem na 5 biegu. Przy około 190km/h go odcinało :pub:

vr6 w mk2 ????

: ndz wrz 28, 2014 19:46
autor: Maygo99
Pompa jest ori z Passata, wydaje mi się że to regulator ciśnienia paliw jutro spróbuje odpiąć od niego wężyk podciśnieniowy i zobaczymy co się stanie

vr6 w mk2 ????

: pn wrz 29, 2014 16:29
autor: klintonMK2
Maygo99 pisze:Pompa jest ori z Passata
czyli ma 20 lat. regulatory się nie psują. zmień pompę

vr6 w mk2 ????

: sob paź 04, 2014 18:29
autor: august_90
Panowie, nie znalazłem na forum więc piszę tutaj.
Coś mi w vr6 kradnie prąd. Znajomy elekryk mówił, żeby sprawidzić ecu.
Odłączyłem i faktycznie po dotnięciu klemy do aku nie iskrzy. Co tam może pobierać prąd?

vr6 w mk2 ????

: sob paź 11, 2014 09:05
autor: szczepan69
mam pytanie chcę odkrecic kolektor ssacy żeby go wypolerować , czy zdejmując go mogę się napotkać na jakies problemy i późniejszym montażem wiem ze może być nagar na głowicy i jak go usunac ,czy może mi przez przypadek wpaść do srodka jak uniknąć tego ,ciężko odkrecic kolektor???????mam tez przebicie na 2 fajkach tych z przodu od prawej strony od akumulatora , uszkodzenie wynikło podczas montażu nowych kabli tak to jest jak się niema czym pracować brak narzedzi :grin: , to przy okazji bym wymienił fajki jak by się dało albo jakos je zregenerował ,albo nowe kupic jak da rade .

vr6 w mk2 ????

: ndz paź 12, 2014 10:51
autor: august_90
Bez problemu wyciągniesz kolektor. Przednie śruby ciężko tylko wykręcić bo jest bardzo mało miejsca, nie mówiąc już o przykręceniu tego potem bo to jeszcze gorsza sprawa. Najlepiej jakby pas przedni rozebrać i wtedy z pełnym dostępem robić. Ja u siebie tak zrobię jak będę polerował i poprawiał kolektor. ja aby mi nic nie wpadło ponakrywałem szmatą i tyle :okej:

vr6 w mk2 ????

: ndz paź 12, 2014 12:08
autor: szczepan69
:grin: ok tylko tam jest jakby drugi dolot kolektora 2 w 1 pierwszy ten główny a ten 2 ten mniejszy ten drugi ponoc gorzej zdemontować bo alternator trzeba odkrecic żeby dostać się do srub, zobaczę jak to będzie i z chceciami :grin:

vr6 w mk2 ????

: ndz paź 12, 2014 15:41
autor: szczepan69
mam pytanko jak dojezdzam do krzyżówki wrzuce na luz to gasnie mi silnik ,obroty niskie 400,ostatnio czyściłem przepustnice może jakas nieszczelność , ale jak na luzie pracuje silnik i wciskne mu gaz to słychać syczenie tak jakby przepustnica zasysała albo wysysała powietrze tak ma być czy to jakiś luz , i dopiero się zbiera????ostatnio sprawdzałem dezedorantem i nic

vr6 w mk2 ????

: ndz paź 12, 2014 16:09
autor: klintonMK2
sprawdź szczelność serwa, przewodu idącego do serwa, węży do silniczka krokowego i wyjścia na zaworek filtra węglowego zaraz obok przepustnicy