vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
wymieniłem czujnik temperatury powietrza ale silnik bez zmian na wolnych obrotach pracuje równo a jak da mu się od razu gazu to nie zbiera się dalej zalewa go???próbowałem robic adptacje jak ktoś pisał ze odpalił silnik pracował na wolnych obrotach do właczenia się i wyłączenia się wentylatorów, ale to nic nie dało pewnie bende musiał zrobić to przez vag.
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
vr6 w mk2 ????
Witajcie, u mnie z VRką było wszystko jak najbardziej w porządku lecz dziś zauważyłem niepokojące zjawisko. Mianowicie po wyżej jakiegoś zakresu obrotów ( nie wiem ile bo nie działa obrotek, może 4 tyś. ? ) czuć znaczny przyrost mocy, dosłownie zawsze wciskało w fotel, tak jak w ,Hondach VTE-C. Dziś jeżdżąc sobie bez celu czuje jakby tego czasem nie było. Czy to może być coś poważnego czy poprostu jakiś czujnik się zawiesza ? Może mi się tak wydaję bo się przyzwyczaiłem już do zapier%%lania ? PozdraVWiam
vr6 w mk2 ????
Wentylatory w dalszym ciągu włączają się tylko przy około 100'C. Wyczytałem na forum, że pierwszy pierwszy bieg włącza się przy 95 wyłącza przy 85 drugi bieg włącza się przy 102 a wyłacza przy 92. U mnie jakby działał tylko drugi bieg. Do 100'C w ogóle nie działają wentylatory.
Dodam, że dzisiaj prawie przy 40'C na dworze podczas trasy samochód miał 85'C, potem po krótkim postoju (cały czas chodził) wzrosło do 95-100'C i nie bardzo spadało nawet podczas jazdy. Po powrocie do domu wskazówka na dodatkowym czujniku wskazywała prawie 100'C, ale woda w zbiorniczku się nie gotowałą. Czy zmiana włącznika wentylatorów w chłodnicy może pomóc? Co może być jeszcze tego przyczyną?
Dodam, że dzisiaj prawie przy 40'C na dworze podczas trasy samochód miał 85'C, potem po krótkim postoju (cały czas chodził) wzrosło do 95-100'C i nie bardzo spadało nawet podczas jazdy. Po powrocie do domu wskazówka na dodatkowym czujniku wskazywała prawie 100'C, ale woda w zbiorniczku się nie gotowałą. Czy zmiana włącznika wentylatorów w chłodnicy może pomóc? Co może być jeszcze tego przyczyną?
moje MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=578825
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
to teraz ja.niech ktoś mi napisze co powinno być na przewodach we wtyczce do krokowca(3przewody) i do czujnika położenia przepustnicy(też 3 przewody)
bo dziś wziąłem do ręki probówkę samochodową i daje jeden koniec do masy i lecę po kablach.przy czujniku na wszystkich 3 kablach mam +,daje końcówkę do plusa przykładam znów próbówkę i świeci na 2 skrajnych,na środkowym się żarzy.podobnie z krokowcem mam.wychodzi na to ze mam + i - na jednym kablu jednocześnie.tylko jak to kurde możliwe??
może ktoś posiada pinout wtyczki do kompa do vr6 starego typu(w metalowej obudowie)???
bo dziś wziąłem do ręki probówkę samochodową i daje jeden koniec do masy i lecę po kablach.przy czujniku na wszystkich 3 kablach mam +,daje końcówkę do plusa przykładam znów próbówkę i świeci na 2 skrajnych,na środkowym się żarzy.podobnie z krokowcem mam.wychodzi na to ze mam + i - na jednym kablu jednocześnie.tylko jak to kurde możliwe??
może ktoś posiada pinout wtyczki do kompa do vr6 starego typu(w metalowej obudowie)???
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Re: vr6 w mk2 ????
coś tam mamdawid018 pisze:
może ktoś posiada pinout wtyczki do kompa do vr6 starego typu(w metalowej obudowie)???
Forum golf>>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=386162" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Maygo99, dzięki.jeszcze jedno pytanie mam
czy po wpięciu wtyczki w silniczek krokowy miernik powinien pokazywać zasilanie na poziomie ok 12V?? bo mam taki problem ze jak mam wypiętą wtyczkę z krokowca i przykładam + kabel miernika do + akumulatora a - na wtyczce to jest ok i pokazuje napięcie ok 12V,ale kiedy wepnę wtyczkę odrazu napięcie spada na ok 8V. czy to normalne??
po podaniu masy bezpośrednio z aku,silnik gaśnie. krokowiec jest na 3 piny.
i jeszcze pytanie jaki układ kabli jest we wtyczce do czujnika położenia przepustnicy i jakie tam powinno być napięcie??
czy po wpięciu wtyczki w silniczek krokowy miernik powinien pokazywać zasilanie na poziomie ok 12V?? bo mam taki problem ze jak mam wypiętą wtyczkę z krokowca i przykładam + kabel miernika do + akumulatora a - na wtyczce to jest ok i pokazuje napięcie ok 12V,ale kiedy wepnę wtyczkę odrazu napięcie spada na ok 8V. czy to normalne??
po podaniu masy bezpośrednio z aku,silnik gaśnie. krokowiec jest na 3 piny.
i jeszcze pytanie jaki układ kabli jest we wtyczce do czujnika położenia przepustnicy i jakie tam powinno być napięcie??
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
ja mam u siebie ten sam problem z kabelkami prz przepustnicy byłem u elektryka to ponoc kable czarny czerwony i zielony,ale nie pamiętam który idzie na któren pin, tylko umnie wychodzą 2 kolorowe,i mierzył mi miernikiem rezystencje czy cos takiego to na pinie 1 i 2 miał 2 razy wieksza niż powinna być,najlepiej jakiś schemat,,,,, http://www.golf3.pl/topics4/skany-schem ... t22885.htm" onclick="window.open(this.href);return false; może tu cos znajdziesz.
vr6 w mk2 ????
Problemy z chłodzeniem rozwiązane. Wymieniłem czujnik włączania się wentylatorów i "na postoju" temp. wynosi 80'C i już chodzą. Trzymają tą temperaturę. Wcześniej ten sam czujnik dochodził do 110'C
moje MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=578825
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
vr6 w mk2 ????
siemano ludzie wracam do tematu vrki tym razem w budzie passata
no i pojawiły się problemy małe , niżej opiszę co i jak :
swapowałem vr6 z passata b4 do passata b3 , generalnie wiązka została podpięta ale nie cała ( z tego co pamiętam wszystkie przewody nie zawsze muszą być podpięte ) ale tak auto już odpala (czasami ma z tym problemy ) dorzucam filmik tam widać co się dzieje dokładnie , gaz mam non stop w podłodze i sam się tak buja na obrotach gdyż wyłącza się pompa paliwa
filmik vr6
dodatkowo wrzucę fotę jak to mam spięte wszystko
żółta kostka jest od climatronica także już jest spięta
czerwona która wisi z lewej strony też już znalazła swoje miejsce , czarna dwupinowa z grubymi kablami też ma już połączenie , inaczej w ogóle nie kręci , czerwona dwupinowa zrobiona zworka inaczej pompka w ogóle nie trybi.
dodatkowe informacje , silnik miał automat który został wywalony przez poprzedniego właściciela
czujnik położenia wału na początku pomiar wskazał wartości (mierzone chyba w ohm jak pamiętam ) 100-200 później po wyczyszczeniu go wskoczyły na 400-500 , na koniec opukałem go trochę kluczem i zaczęło pokazywać ok 1150 , w dodatku jak ostatnio odpalił to na wolnych mimo że chodził w miare ok nie pokazywał obrotów , dopiero po dodaniu gazu zaczął pokazywać czy dobrze nie wiem .
pompa paliwa została od 2.0 już wiem że ona ma 3 bary a powinna być 4 bary , mimo tego powinien odpalać normalnie
i jeszcze błąd czujnika wału chyba 00513 i sporadycznie pompy 001259
czujnika wału wywala na zgaszonym , po skasowaniu nie wyskakuje , pokręce silnikem i błąd wraca
jakieś propozycje ?? bo latam już 4 dni po google i forach i nie mogę znaleść informacji konkretnych
wszelkie sensowne informacje będą na wagę złota
no i pojawiły się problemy małe , niżej opiszę co i jak :
swapowałem vr6 z passata b4 do passata b3 , generalnie wiązka została podpięta ale nie cała ( z tego co pamiętam wszystkie przewody nie zawsze muszą być podpięte ) ale tak auto już odpala (czasami ma z tym problemy ) dorzucam filmik tam widać co się dzieje dokładnie , gaz mam non stop w podłodze i sam się tak buja na obrotach gdyż wyłącza się pompa paliwa
filmik vr6
dodatkowo wrzucę fotę jak to mam spięte wszystko
żółta kostka jest od climatronica także już jest spięta
czerwona która wisi z lewej strony też już znalazła swoje miejsce , czarna dwupinowa z grubymi kablami też ma już połączenie , inaczej w ogóle nie kręci , czerwona dwupinowa zrobiona zworka inaczej pompka w ogóle nie trybi.
dodatkowe informacje , silnik miał automat który został wywalony przez poprzedniego właściciela
czujnik położenia wału na początku pomiar wskazał wartości (mierzone chyba w ohm jak pamiętam ) 100-200 później po wyczyszczeniu go wskoczyły na 400-500 , na koniec opukałem go trochę kluczem i zaczęło pokazywać ok 1150 , w dodatku jak ostatnio odpalił to na wolnych mimo że chodził w miare ok nie pokazywał obrotów , dopiero po dodaniu gazu zaczął pokazywać czy dobrze nie wiem .
pompa paliwa została od 2.0 już wiem że ona ma 3 bary a powinna być 4 bary , mimo tego powinien odpalać normalnie
i jeszcze błąd czujnika wału chyba 00513 i sporadycznie pompy 001259
czujnika wału wywala na zgaszonym , po skasowaniu nie wyskakuje , pokręce silnikem i błąd wraca
jakieś propozycje ?? bo latam już 4 dni po google i forach i nie mogę znaleść informacji konkretnych
wszelkie sensowne informacje będą na wagę złota
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
vr6 w mk2 ????
problem rozwiazany , powodem byly nie dokrecone masy w poblizu przepustnicy
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
vr6 w mk2 ????
Panowie mam problem, VR od jakiegoś czasu dość ciężko pali.
Z tego co zauważyłem, dzieje się tak że samochód podczas kręcenia złapie, ale słychać jakby silnik chodził na 4 gary, ledwo co.. trwa to 2-3 sekundy "cyka" bezpiecznik i wskakuje na prawidłowe obroty.. Czy ktoś może pomóc? Co może być przyczyną ciężkiego palenia na zimnym silniku..?
Na ciepłym silniku, pali dużo lepiej i z tego co zauważyłem nie słychać "cykania" bezpiecznika..
Może to wina sondy? Na samym początku, jeśli już nawet odpali czuć paliwo. Być może go dławi i dlatego tak długo pali?
Z tego co zauważyłem, dzieje się tak że samochód podczas kręcenia złapie, ale słychać jakby silnik chodził na 4 gary, ledwo co.. trwa to 2-3 sekundy "cyka" bezpiecznik i wskakuje na prawidłowe obroty.. Czy ktoś może pomóc? Co może być przyczyną ciężkiego palenia na zimnym silniku..?
Na ciepłym silniku, pali dużo lepiej i z tego co zauważyłem nie słychać "cykania" bezpiecznika..
Może to wina sondy? Na samym początku, jeśli już nawet odpali czuć paliwo. Być może go dławi i dlatego tak długo pali?
moje MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=578825
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
Re: vr6 w mk2 ????
august_90 miałem podobny problem od razu po swapie, na zimnym ciężej odpalał i nie pracował na wszystkich cylindrach plus falował na obrotach, na ciepłym zawsze odpalał elegancko. Wszystko ustało gdy wyczyściłem wszystkie kostki i dobrze podopychałem. Teraz zawsze odpala elegancko. Może to przypadek lecz nie należy tego wykluczyć że coś lekko nie łączy.
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Witam sprawdziłem sobie dzisaj przepływomierz i na pierwszym pinie jest 0 Ohm , tak jak powinno byc napinie 1 i 3 niema zasilania 12 V, a na 2 i 4 na wolnych obrotach powinno pokazywac 0,8 volt pokazuje 14 i przy 3 tys pokazuje tak samo??? czy przepływomierz walniety????
Ostatnio zmieniony wt sie 05, 2014 07:32 przez szczepan69, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
mam pytanie jak odepne wtyczke od przepływomierza to silnik gasnie czy tak powinno być????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości