Hamulce do mk2 - najlepsza opcja ??

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » czw lis 26, 2009 15:37

cowboy pisze:po założeniu girlinga60 na tarcze 280 i tak część klocka wystaje poza tarcze, więc dodatkowe staczanie na 276 nie ma sensu, bo jeszcze więcej klocka bedzie wystawac
O takim przypadku słyszałem od właścicela Tune-Up z Gdańska więc z dosyć sprawdzonego źródła


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » ndz gru 13, 2009 22:08

hej podepnę się bo jestem przed upgradem zacisków z przodu obecnie mam 256 mm i przechodzę na 280 i reasumując to zaciski g60=abf=b3 vr6 , od najdroższego do najtańszego ? Oczywiście mowa o 4x100 wszystko pnp ?

Pozdr
Dawid



Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » ndz gru 13, 2009 22:25

ja kupilem zaciski z gti golf 3 280z jarzmami za 100zldo tego zwrotnice z dizla golf 3za 100 i srobki do jarzma za 12zl .jeszcze trzeba dokupic tarcze mikody 122za sztuke i klocki 100 komplet.
jak bede kupowal tarczeto te od g60 podejda napewno.jakie maja wymiary.podobno sa dwa rodzaje.


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » pn gru 14, 2009 09:35

smokatsu84 pisze:hej podepnę się bo jestem przed upgradem zacisków z przodu obecnie mam 256 mm i przechodzę na 280 i reasumując to zaciski g60=abf=b3 vr6 , od najdroższego do najtańszego ? Oczywiście mowa o 4x100 wszystko pnp ?
G60 i ABF na pewno podejdą. Niektóre VR6 miały tarcze 288 wiec przed zakupem trzeba zmierzyć. Kupujesz zaciski z jarzmami, tarcze G60 (np Mikoda) i pod twoje zwrotnice wszystko podejdzie, nie pamiętam czy piasty w 256 są takie same, ale gdzieś tu w temacie to już pisało więc poszperaj.
toudi pisze:ja kupilem zaciski z gti golf 3 280z jarzmami za 100zldo tego zwrotnice z dizla golf 3za 100 i
No dało się troszkę taniej kupić. Ja kupiłem zwrotnice takie same jak ty razem z piastami i łożyskami tu na forum za 80 zł razem z przesyłką :)
toudi pisze:jak bede kupowal tarczeto te od g60 podejda napewno
W ATM jest tylko jeden rodzaj tarcz do G60 i właśnie takie mam, masz identyczny zestaw jak ja więc na pewno podejdą. Jeśli chcesz tarcze GT z Mikody to szukaj trochę twardszych klocków (ja mam Ferodo Premium z tłumikiem [nie piszczą]).


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » pn gru 14, 2009 10:03

Marcinas1983 jeszcze podpowiedział ze mk3 GTI 2E tez ma tarcze 280 także zaciski będą też hulać :bigok:
Dedi_S
dzięki za info



Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » pn gru 14, 2009 10:08

smokatsu84 pisze:Marcinas1983 jeszcze podpowiedział ze mk3 GTI 2E tez ma tarcze 280 także zaciski będą też hulać
takie bede zakladac


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » pn gru 14, 2009 10:57

2E ma 280mm??? To tego nie wiedziałem, ale ja aż tak nie siedzę w Mk3.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » pn gru 14, 2009 18:06

Dedi_S, GTI to GTI nie ważne z jakim silnikiem był w standardzie miał 280mm tarcze :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » pn gru 14, 2009 20:58

A tłoczki i wszystko było takie same?
Wydawało mi się dziwne skoro 90 kM ma 239 mm to nie sądziłem że 115km ma 280mm, ale tak jak mówię na Mk3 to ja się w ogóle nie znam bo mi się nie podobają.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » pn gru 14, 2009 21:05

Dedi_S pisze:Wydawało mi się dziwne skoro 90 kM ma 239 mm to nie sądziłem że 115km ma 280mm
Tak to juz jest. pewne rzeczy są robione zeby podkreślić prestiż modelu bez technicznego uzasadnienia zmian. Np mk3 1.8 ma z tyłu bębny a mk3 1.8 GT ma już tarcze na tylnej osi. Podobnie jak 5 śrub ma odróżniać GTI od zwykłych mk3 tak samo hamulce.


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » wt gru 15, 2009 10:32

No fakt za coś się w końcu dopłacało w fabryce.
Co do tarcz nawiercanych i nacinanych to po ułożeniu się klocków wszelakie dźwięki ucichły podczas nawet awaryjnego hamowania. Żadnego szumienia itp już nie ma. Siła hamowania mnie nawet zaskoczyła. Wczoraj śmigałem dwupasmówką na Tychy i zajechał mi koleś drogę dostawczakiem. Odruchowo hampel poszedł w podłogę i jakież było moje zdziwienie gdy chwycił mnie pas i golfiarz zwolnił w 0,5 sek ze 120 do 50 km/h, a do faceta miałem jeszcze z 8-10 metrów. Na starym sprzęcie to by nie przeszło. Jeżdżąc po mieście nie odczuwa się tak kolosalnej różnicy. Faktem jest jeszcze, że bardziej pyli się z klocków, dzień dwa i felgi są pokryte czarnym nalotem.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Post autor: adams » czw gru 17, 2009 10:57

ja mam coś takiego, może nie w MKII ale w Pasku B4

Przód:
Tarcze Zimmermann Sport
Klocki Ferodo DS Performance

Obrazek

i tył:
Tarcze Mikoda
Klocki Ferodo DS Performance

Obrazek
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 11:01 przez adams, łącznie zmieniany 1 raz.


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » czw gru 17, 2009 11:45

O widzę kolega ma na tyle tylko nawierty z Mikody bez frezów (nacięć).
Powiedz mi jak się ten zestaw sprawuje z DSami?


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Post autor: adams » czw gru 17, 2009 12:11

co do przodu to zbyt wiele powiedzieć nie mogę bo jeszcze ich dobrze nie dotarłem, dam znać za jakiś czas.

co do tyłu, ręczny się poprawił! i auto nie nurkuje tak przy gwałtownym hamowaniu - jak narazie same pozytywne odczucia!


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości