Strona 11 z 31

: pt wrz 14, 2007 15:15
autor: Borys
jabolo pisze:ogladaliscie tvn turbo z polo vr6:D:D heh niezły wałek dwójka mu nie weszła...czyzby synchronizator??ktos zna kolesia lub wie co to było:)???
pisal cos ze przegub ukrecił

: pt wrz 14, 2007 19:24
autor: BARANMC1
Borys pisze:pisal cos ze przegub ukrecił
przegub , to było kilka miesiecy temu , temat do całej akcji:
http://cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?t=9350

: wt wrz 18, 2007 09:47
autor: fuldi
Witajcie :) jakie hamulce na przód polecacie ? moje nawiercane zaczynają pękać i powoli sie boje hamować heh
ponoć te są dobre ale dziwi mnie fakt ze w opisie jest napisane 280mm taracza a chyba org jest 288 (jesli nie to mnie poprawcie) http://moto.allegro.pl/item246017722_ta ... _inne.html

pozdrawiam

: śr wrz 19, 2007 13:19
autor: DDR
Myśle że Tarcze brembo i klocki firmy ate będą dobrym rozwiązaniem :)

: pt wrz 21, 2007 16:16
autor: dygac
czy orientujecie się czy pompa wspomagania od VRa musi być dedykowana czy pasuje od 1.8?
Przyglądałem się i są to w sumie dwie identyczne pompy - jak to jest?


Pozdrawiam :bigok:
dygac

: sob paź 06, 2007 17:52
autor: DDR
panowie po wymianie oleju z mineralnego castrola na półsyntetyk valvoline'a 10w/60 VR1 Racing,zauważyłem niewielkie ubytki płynu chłodniczego,jak sprawdzić czy uszczelka pod głowicą trzyma należycie ? ile wymiana uszczelki pod głowicą z materiałem ? cena "

: sob paź 13, 2007 00:47
autor: Breku
jezli plyn ci ginie to bankowo masz to samo co ja mialem,czyli uszczelka pod glowica u mnie przyczyna wymiany uszczelki bylo zapchanie sie katalizatora...hmm ceny rozne ja zmiescilem sie w 1000zl liczac bez robocizny bo sam robilem...nowe lancuchy,łyzwy,ślizgi,gumki na zaworki,uszczelka pod glowica,splanowanie glowicy itd...ale autko smiga jak glupie teraz ;)

: sob paź 13, 2007 01:01
autor: MAPET
czy orientujecie się czy pompa wspomagania od VRa musi być dedykowana czy pasuje od 1.8?
Przyglądałem się i są to w sumie dwie identyczne pompy - jak to jest?
pompa sama to raczj nie bo dlaczegozby.. jedynei kolo jest wielorowkowe w vr6

: ndz paź 14, 2007 14:00
autor: fuldi
a ja mam takie pytanko ? jaki wpływ na silnik ma wycięty kat zastąpiony strumienica ? niestety poprzedni właściciel zrobił taki zabieg a może i stety ? :)
i jeszcze jedno pytanko gdzie szukać momentu ? na hamowni pokazało mi tylko 216Nm ?

: ndz paź 14, 2007 23:13
autor: lawrai
w kilometrach Konrad ...

: pn paź 15, 2007 23:26
autor: euro
Witam posiadaczy dumnych golfików, i ich silników :P

Czytam, dumam i myśle sobie. Ile trzeba w świnke upchać kasy żeby kupić VR6, zamontować do MK 2, i jeździć. oczywiściee wiem że żeby bezpiecznie jeździć to zawieszenie, hamulce i kupa innych żeczy jest do roboty. Ale pytam o pierwszy etap (zapewne najbardziej kosztowny).

Pozdrawiam
EURO

: sob paź 20, 2007 09:46
autor: fuldi
mam takie pytanko:> a właściwie chce sie upewnić czy lampy hella soczewkowe, które ma Chmielu, w podpisie wychodziły w wersji vr w standardzie czy to była dodatkowa opcja za dopłatą ?

: sob paź 20, 2007 12:01
autor: Chmielu
fuldi, te lampy powstały chyba po 2000 roku ;)
Jak MK3 był produkowany to one jeszcze nie istniały.
Golfy 3 wychodziły tylko z normalnymi lampami H4 lub wyższe modele H1+H1.
Soczewki wymyślono później ;)

: sob paź 20, 2007 12:52
autor: MAPET
dokaldnie jak chmielu pisze nie bylo nawet za megadoplata ;) nie istnialy ;)