Strona 2 z 4

VR5T a moze VR6

: pt kwie 03, 2015 19:13
autor: jakubek0007
Dzięki za info :pub: ...
Ale obserwując oferty silników AYL...
Zgroza :grrr: ...
Za sam goły słupek trzeba dać od 1,5tys do 2,5tys zł...
Nie wspomnę o dokupieniu reszty części potrzebnych do swap-a...

VR5T a moze VR6

: pt kwie 03, 2015 20:38
autor: kkkacper
bo ogladanie golych slupkow to strzal w kolano.. szukaj gotowca pod swap albo fury zeby kupic caly przod itp. itd.

VR5T a moze VR6

: czw maja 14, 2015 08:04
autor: jakubek0007
Odgrzeje kotleta :hmm:
Po dlugich poszukiwaniach musze przyznac sie do porazki...
Nie udalo mi sie znalesc VR6 w rozsadnych finansach :grrr: ...
Latwiej i szybciej by bylo sprzedac obecne autko i kupic juz z fabrycznie zamontowanym takim silnikiem.
Wiec plan jest taki...
Ide w druga strone...
Silnik moj zostaje i posluzy jako baza.
Do montarzu turbo :okej: ...
Narazie w wersji sofft :grin: ...
A pozniej...

VR5T a moze VR6

: pt maja 15, 2015 11:19
autor: jakubek0007
Plan dosyc prosty:
Silnik seryjny bez odprezania :grin: ...
Kolektor wydechowy typu "baran".
Intercoler 550x140x65 od FMIC.PL daje rade do 350KM :okej:
Orurownie jak i kolanka rowniez od FMIC.PL
No i...
TURBO GT 28 daje rad do 400KM :okej: ...
Co do reszty czesci musze pomyslec :grin: ...

VR5T a moze VR6

: sob maja 16, 2015 10:54
autor: wojti
to 300 koni bez odprezania,
gt28 jest za mała deko do dzej pojemnosci, bo blyskawicznie wstanie i nie bedzie co szukac juz na 6 tysiacach bo opadac moc bedzie, baran jest do tego bez sensu,

Re: VR5T a moze VR6

: sob maja 16, 2015 10:55
autor: wojti
wojti pisze:to 300 koni bez odprezania,
gt28 jest za mała deko do dzej pojemnosci, bo blyskawicznie wstanie i nie bedzie co szukac juz na 6 tysiacach bo opadac moc bedzie, baran jest do tego bez sensu,
ehh, nie dopatrzylem ze to v5 hm, to jako tako bedzie ta turbina

VR5T a moze VR6

: sob maja 16, 2015 23:44
autor: kkkacper
wojti, przeciez on napisal, ze sprzedal v5 i kupil z vr'em, wiec dobrze gadasz ;)

VR5T a moze VR6

: ndz maja 17, 2015 10:57
autor: jakubek0007
NIE...
VR5 zostaje :okej: ...

I posłuży jako baza do modzenia...
Na razie będzie ta turbina...
Sprawdzę ile wytrzyma fabryczna uszczelka...
Później zawsze można dać kanapkę i pójść w kute :hmm: ...

VR5T a moze VR6

: ndz maja 17, 2015 14:55
autor: kkkacper
aa, moje niedopatrzenie.. po co chcesz generowac kolejne koszty? Temat przerobiony, wiadomo co i jak, ludzie, ktorze maja wiedze mowia Ci czego uniknac, zeby nie wbijac sie w problemy, a Ty na sile chcesz to robic? Zastanow sie moze czy w ogole jest sens sie za to zabierac..

VR5T a moze VR6

: ndz maja 17, 2015 19:47
autor: jakubek0007
Ja nie chce od razu 300 czy nawet 500KM...
Chce stopniowo do tego dojść...
To ma być zabawa połączona z nauka.
Jeśli wydmucha uszczelkę.
Trudno :grrr: ...
Wtedy będę montował tzw "kanapkę".

Sens jest zawsze...
Bo to się robi tworzy dla przyjemności...
Wiem ze silnik mało spotykany z taka opcja :grrr: ...
Chociaż za naszymi granicami można kupić gotowe zestawy do takiej konwersji :grin: ...
Chce podpatrując innych którzy już coś takiego stworzyli zbudować coś na naszym Polskim podwórku.
Lubelski podwórku :okej: ...

VR5T a moze VR6

: pt maja 22, 2015 14:47
autor: klintonMK2
nie wiem czy wiesz ale to, ze silnik będzie doładowany bez odprężania to nie znaczy że ciśnienie generowane przez sprężarkę wydmucha uszczelkę pod głowicą :banghead: z resztą jak idziesz tak w zaparte to sam zobaczysz co się stanie

VR5T a moze VR6

: pt maja 22, 2015 17:40
autor: jakubek0007
Napisalem "jesli wydmucha" :hmm: ...

VR5T a moze VR6

: wt wrz 08, 2015 21:23
autor: Macienty
Według mnie, lepiej nie zabieraj się za to bo nie masz pojęcia o czym piszesz.
Jeśli szkoda Ci wydać na silnik 1,5-2,5k to o jakim Ty uturbianiu mówisz ?

VR5T a moze VR6

: śr wrz 09, 2015 21:20
autor: speed88
Coś mi się wydaję, że koszt uturbienia vr5 będzie podobny jak w vr6 czyli jakieś 30 tysi :shock: więc wiesz na co się porywasz?