Strona 2 z 4
VR5T a moze VR6
: pt kwie 03, 2015 19:13
autor: jakubek0007
Dzięki za info
...
Ale obserwując oferty silników AYL...
Zgroza
...
Za sam goły słupek trzeba dać od 1,5tys do 2,5tys zł...
Nie wspomnę o dokupieniu reszty części potrzebnych do swap-a...
VR5T a moze VR6
: pt kwie 03, 2015 20:38
autor: kkkacper
bo ogladanie golych slupkow to strzal w kolano.. szukaj gotowca pod swap albo fury zeby kupic caly przod itp. itd.
VR5T a moze VR6
: czw maja 14, 2015 08:04
autor: jakubek0007
Odgrzeje kotleta
Po dlugich poszukiwaniach musze przyznac sie do porazki...
Nie udalo mi sie znalesc VR6 w rozsadnych finansach
...
Latwiej i szybciej by bylo sprzedac obecne autko i kupic juz z fabrycznie zamontowanym takim silnikiem.
Wiec plan jest taki...
Ide w druga strone...
Silnik moj zostaje i posluzy jako baza.
Do montarzu turbo
...
Narazie w wersji sofft
...
A pozniej...
VR5T a moze VR6
: pt maja 15, 2015 11:19
autor: jakubek0007
Plan dosyc prosty:
Silnik seryjny bez odprezania
...
Kolektor wydechowy typu "baran".
Intercoler 550x140x65 od FMIC.PL daje rade do 350KM
Orurownie jak i kolanka rowniez od FMIC.PL
No i...
TURBO GT 28 daje rad do 400KM
...
Co do reszty czesci musze pomyslec
...
VR5T a moze VR6
: sob maja 16, 2015 10:54
autor: wojti
to 300 koni bez odprezania,
gt28 jest za mała deko do dzej pojemnosci, bo blyskawicznie wstanie i nie bedzie co szukac juz na 6 tysiacach bo opadac moc bedzie, baran jest do tego bez sensu,
Re: VR5T a moze VR6
: sob maja 16, 2015 10:55
autor: wojti
wojti pisze:to 300 koni bez odprezania,
gt28 jest za mała deko do dzej pojemnosci, bo blyskawicznie wstanie i nie bedzie co szukac juz na 6 tysiacach bo opadac moc bedzie, baran jest do tego bez sensu,
ehh, nie dopatrzylem ze to v5 hm, to jako tako bedzie ta turbina
VR5T a moze VR6
: sob maja 16, 2015 23:44
autor: kkkacper
wojti, przeciez on napisal, ze sprzedal v5 i kupil z vr'em, wiec dobrze gadasz
VR5T a moze VR6
: ndz maja 17, 2015 10:57
autor: jakubek0007
NIE...
VR5 zostaje
...
I posłuży jako baza do modzenia...
Na razie będzie ta turbina...
Sprawdzę ile wytrzyma fabryczna uszczelka...
Później zawsze można dać kanapkę i pójść w kute
...
VR5T a moze VR6
: ndz maja 17, 2015 14:55
autor: kkkacper
aa, moje niedopatrzenie.. po co chcesz generowac kolejne koszty? Temat przerobiony, wiadomo co i jak, ludzie, ktorze maja wiedze mowia Ci czego uniknac, zeby nie wbijac sie w problemy, a Ty na sile chcesz to robic? Zastanow sie moze czy w ogole jest sens sie za to zabierac..
VR5T a moze VR6
: ndz maja 17, 2015 19:47
autor: jakubek0007
Ja nie chce od razu 300 czy nawet 500KM...
Chce stopniowo do tego dojść...
To ma być zabawa połączona z nauka.
Jeśli wydmucha uszczelkę.
Trudno
...
Wtedy będę montował tzw "kanapkę".
Sens jest zawsze...
Bo to się robi tworzy dla przyjemności...
Wiem ze silnik mało spotykany z taka opcja
...
Chociaż za naszymi granicami można kupić gotowe zestawy do takiej konwersji
...
Chce podpatrując innych którzy już coś takiego stworzyli zbudować coś na naszym Polskim podwórku.
Lubelski podwórku
...
VR5T a moze VR6
: pt maja 22, 2015 14:47
autor: klintonMK2
nie wiem czy wiesz ale to, ze silnik będzie doładowany bez odprężania to nie znaczy że ciśnienie generowane przez sprężarkę wydmucha uszczelkę pod głowicą
z resztą jak idziesz tak w zaparte to sam zobaczysz co się stanie
VR5T a moze VR6
: pt maja 22, 2015 17:40
autor: jakubek0007
Napisalem "jesli wydmucha"
...
VR5T a moze VR6
: wt wrz 08, 2015 21:23
autor: Macienty
Według mnie, lepiej nie zabieraj się za to bo nie masz pojęcia o czym piszesz.
Jeśli szkoda Ci wydać na silnik 1,5-2,5k to o jakim Ty uturbianiu mówisz ?
VR5T a moze VR6
: śr wrz 09, 2015 21:20
autor: speed88
Coś mi się wydaję, że koszt uturbienia vr5 będzie podobny jak w vr6 czyli jakieś 30 tysi
więc wiesz na co się porywasz?