Strona 2 z 2

Do mk II ? VR6 czy 1.8t ?? pomocy !

: wt wrz 09, 2014 22:28
autor: Gavranowsky
tzn zdecydowany byc nie moge bo wlasnie nie znam tych silnikow :) tego swapa robie tylko dla zabawy i tylko dlatego ze nie chce aby golfik sie tak marnowal:) wiec kupic jakiegos golfa 3 w stanie nie nagannym z vr w srodku i dzialac?:) a co to 1.8t to jak zaczne dlubac aby powiekszyc moc to dlugo ten silnik nie pozyje nie? i czy dobrym dawca byla by a3?

Do mk II ? VR6 czy 1.8t ?? pomocy !

: wt wrz 09, 2014 22:41
autor: Gavranowsky
no nie zamierzam w sumie dlubac bo zawsze mysle ze jak cos sie bedzie podkrecac z niewielkiego silnika to odrazu skraca jego zywot:) wiec na tego vr golf 3 byl by dobrym dawca? czy juz zaryzykowac i kupic audi a3 i z niej to 1.8 ? aj bo musze szybko podejmowac decyzje ... musze wyslac auto do pl w nie dlugim czasie .

Do mk II ? VR6 czy 1.8t ?? pomocy !

: śr wrz 10, 2014 08:45
autor: Dziku VR6
Kup mk3 vr6 w dobrym stanie i bedziesz zadowolony. prosty swap. dokupisz kilka drobiazgów z passata i wszystko bedzie hulac.
w sumie to juz po temacie, bo reszta jest na forum, co z czym i do czego.

Do mk II ? VR6 czy 1.8t ?? pomocy !

: pt wrz 12, 2014 20:58
autor: Gavranowsky
nom ok zdecydowalem :) ale mam jeszcze pytanie .:) jak np kupie passata b4 vr6 bo jest tu w niemczech duzo i sa tansze niz golfy to mi to wszystko podejdzie jak z vw 3? :okej:

Do mk II ? VR6 czy 1.8t ?? pomocy !

: pt wrz 12, 2014 21:35
autor: Dziku VR6
prawie. kupisz passka to z mk3 potrzebujesz zbiornik, sanki i chyba tyle i raszta z passka.

Do mk II ? VR6 czy 1.8t ?? pomocy !

: pt wrz 12, 2014 22:15
autor: Gavranowsky
hheheeh a jak kupie golfa ?:) to co potrzebuje passata?:) sory ze tak truje ale ja tego sam robic nie bede i musze wiedziec wszystko :)


i powiedz mi kolegoo czy ja tych typowych oryginalnych 13-sto calowych felg nie wloze do mojeego golfa? nie zmieszcza mi sie na heble nie>? :ass:

Do mk II ? VR6 czy 1.8t ?? pomocy !

: pt wrz 12, 2014 23:02
autor: Dziku VR6
no 13" nie podejdą jak bedziesz miał 256mm w gore. a jak kupisz golfa to potrzebujez pedałay i belke przednią z passka.

Do mk II ? VR6 czy 1.8t ?? pomocy !

: pt wrz 12, 2014 23:22
autor: Gavranowsky
a jak jest z wnetrzem od paska? sedzenia da sie jakos przerobic? no i boczki?

Do mk II ? VR6 czy 1.8t ?? pomocy !

: sob wrz 13, 2014 11:48
autor: kkkacper
ja pierd.. gosciu.. sam na poczatku chcialem Ci pomoc, ale zaczynasz tak dupe truc, ze juz przeginka.. rusz glowa, poogladaj zdjecia i sie domysl.. :banghead:

Do mk II ? VR6 czy 1.8t ?? pomocy !

: sob wrz 13, 2014 16:13
autor: klintonMK2
kolego na pierwszej stronie tego działu masz temat o nazwie vr6 w mk2, tam jest wszystko napisane, każda informacja powtórzona 500 razy, potwierdzona przez 20 osób, zdjęcia, wszystko. co do wyboru silnika: v5 to śmieć, szkoda roboty, vr6 12v 2.8 ciężko znaleźć zdrowy silnik ale jak znajdziesz, zmienisz rozrząd i parę typowych rzeczy to jeździ i nie płacze, dźwięk jedyny w swoim rodzaju. minus VRa to duża masa w stosunku do mocy, ale mimo wszystko pojemność robi swoje. najlepszym dawcą jest passat b3. 1.8t tak jak już ludzie wspominali jest rozwojowy, można sobie go dłubać i kręcić (oczywiście nie kosztuje to 100zł za 100 koni) swap mechanicznie prostszy, za to z elektryką jest więcej zabawy (ale do ogarnięcia), dawca to np. golf 4, audi a3, octavia. odpuść sobie wkładanie wnętrza z jakiegoś passata, trójki, czy czwórki. to jest golf 2, takie modyfikacje były modne w 95 roku. felgi też tak jak było mówione minimum 15 cali żeby zmieścić hamulce 280mm (w ostateczności 256mm w 14"), chyba ze chcesz zginąć na pierwszej przejażdżce to zostaw 13" i seryjne heble. druga sprawa nie wiem czy wiesz, ale vr6 ma miskę niżej niż sanki więc na 13" oprze się na ziemi i nawet nie ruszysz z miejsca, 1.8t jest nie gorsze bo ma aluminiową miskę więc pierwsza przejażdżka na 13" to olej na asfalcie. trzeba też pamiętać, że oba te silniki nie kosztują 500zł i ich utrzymanie też swoje kosztuje, rozrząd w vr6 to dla przykładu ok. 800zł, pomyśl na spokojnie bo nie sztuką jest wsadzić silnik ze śmietnika bez zaglądania, a potem rozgłaszać teorie że vr6 to awaryjny złom. myślę że powiedziałem wszystko, po resztę odsyłam do tematu o którym wspominałem, a ten wątek proponuję zamknąć.

Do mk II ? VR6 czy 1.8t ?? pomocy !

: sob wrz 13, 2014 16:59
autor: Gavranowsky
dziekuje i przepraszam ze bylem natretny. mozna zamykac temat:)