Strona 2 z 2

: śr gru 17, 2008 12:08
autor: matys9
lałem motula 10W40 i też byłem zadowolony ale za namową kolegi zalałem Valvo i powiem że kultura pracy silnika poprawiła się bardzo znacznie, cichsza praca, miekko i jakoś wogóle lepiej zaczął się zbierać naprawdę silnik odźył

: śr gru 17, 2008 12:41
autor: MAPET
lepiej sie zaczal silnik zmieniac od oleju? chyba se jaja robisz ;)

: śr gru 17, 2008 15:28
autor: wozo
matys9 pisze:polecam valvoline max life 10w40, czyni cuda z VR;em
To jest olej półsyntetyczny. Może czyni cuda, ale z silnikiem który jest już wyjątkowo zmęczony. Gdybyś czytał temat od początku wiedziałbyś, że kolega ma silnik z przebiegiem 60 k KM więc absolutnie nie może tam wlać półsyntetyka !!

: śr gru 17, 2008 16:00
autor: TheBiSHoP
ja leje niestety już Castrol Magnatec High Mileage 15W40 ale może na wiosnę jakiś remoncik przeprowadze.

: śr gru 17, 2008 21:17
autor: Krisvr6-78
matys9 pisze:polecam valvoline max life 10w40, czyni cuda z VR;em

Ale to polsyntetyk, ja raczej pozostane przy pelnym syntetyku tak jak niemiec zalewal, tylko wybiore miedzy valvoline a motulem...

: czw sty 22, 2009 01:14
autor: Szajbaw
Lej syntetyk, rzadki , szybsza jakby praca silnika, gęsty sie leje jak już silnik slaby, kompresje traci itp.. zeby gęsty uszczelnił jak najbardziej.

: czw sty 22, 2009 21:30
autor: struna
panowie moj ma nalatane 120000 w niemcach sypali mu 5w40 schell gralo wszystko 1.5 litra pobieral na 10 tyskow km teraz siedzi w golfie byl caly uszczelniany i zalane castril edge 10w60 i strasznie 1000 km i minimum na bagnecie pozatym po odpaleniu poczekam chwile lekka tem. i po mocniejszym wcisnieciu gazu idzie po chwili puszczam gaz auto gasnie kreci jalowo poczekam troche zaczyna lapac i zapala jakies pomysly zmiana oleju czy odrazu 15w40

: czw sty 22, 2009 21:56
autor: TAZ
A kopci ci na niebiesko już od odpalenia i ciężko odpala ?? A masz odmę wpiętą przed przepustnice lub zmieniałeś pierścienie na nowe ????

: czw sty 22, 2009 23:26
autor: struna
wlasnie nie kopci nic,i powpinane jest wszystko nic nie brak, a piercienie nie niezmieniane niewidzialem sensu kompresja prawidlowa i uszczelniacze tez miekkie byly jeszcze ale i tak zmienilem na nowe niemam pojecia

: sob sty 24, 2009 18:06
autor: Krisvr6-78
Olej juz zakupiony... Niemiec wlewal valvoline 5w/40 a moj wybor padl na Motul 8100 X-cess 5w/40 z czystej checi sprobowania innego produktu...

: wt kwie 07, 2009 20:32
autor: Mastercinek
Podłączę się pod temat. Przymierzam się do wymiany oleju. Przyznam, że trochę mi go silnik bierze i znajomy polecił mi na przejście z 10W40 castrola na 15W50 Motula . Przebieg 250 tyś. Co o tym myślicie?

: sob kwie 11, 2009 12:52
autor: mally
mastercinek pisze:Podłączę się pod temat. Przymierzam się do wymiany oleju. Przyznam, że trochę mi go silnik bierze i znajomy polecił mi na przejście z 10W40 castrola na 15W50 Motula . Przebieg 250 tyś. Co o tym myślicie?
Powinien polecić ci remont silnika:)...Producent do takich silników przewiduje pełny syntetyk 5w30:)

: sob kwie 11, 2009 17:35
autor: Mastercinek
mally pisze:Producent do takich silników przewiduje pełny syntetyk 5w30:)
Każdy producent poleca syntetyk do samochodu jak wyjeżdża z fabryki a potem wiadomo...
Może ktoś próbował lub jeździ na oleju z takimi parametrami i może na podstawie własnego doświadczenia coś napisać... We wtorek będę wymieniał to może ktoś do tej pory jeszcze coś podpowie mądrego.

: pt cze 19, 2009 08:42
autor: DDR
syntetyk