Strona 2 z 3

: sob lip 10, 2010 22:46
autor: Adanio
Główna róznica jak sie wywala instalecje evap i filtr weglowy to po zatankowaniu do pełna mocno czuć przez pewien czas paliwo również w aucie. Ja spotkałem sie z taka teorią (potwierdzona przez kilka osób) ze po wywaleniu Evapa VR dłuzej kręci zanim odpali :P Ja go mam wiec nie wiem czy to prawda. Ogólnie evap jest to ekologia i zużycie paliwa mniejsze pewnie o jakieś 50ml na tysiac km :D
Znam tez jeden przypadek zapalenia sie auta na postoju i na 99% było to własnie wskutek pozostawienia wężyka idącego do evapa pod maską tak jak oryginalnie się kończy bez zadnej przedłużki na zewnatrz.

Z drugiej strony jeździ mnóstwo ludzi autami bez tego, maja zazwyczaj tamtędy poprowadzony dolot zimnosci i sobie chwalą i nie narzekaja.

: ndz lip 11, 2010 23:35
autor: HGP vr6
to teraz juz nie wiem co zrobic czy wywalic to ustrojstwo czy nie ..głosy podzielone a dolot by idealnie pasował :) :green_fuck: ..

: ndz lip 11, 2010 23:52
autor: noname_conek
jest ktoś kto to robił? poprze fotorelacją i dobrym opisem? ;-) :bigok:

: pn lip 12, 2010 10:23
autor: adams
no ja śmigam bez tego dziadostwa już rok, idealnie pasuje tam rurka która dostarcza powietrze do stożka :D

otwór w rurze dolotowej zaślepiłem, filierek na odmę, jeden przewód podłączyłem troszkę inaczej (ten gruby) a wężyki od odpowietrzania sobie gdzieś dyndają... Paliwem/spalinami czuć teraz dość intensywnie w kabinie ale mi ten zapach odpowiada :)

: pn lip 12, 2010 15:52
autor: noname_conek
adams pisze:otwór w rurze dolotowej zaślepiłem, filierek na odmę, jeden przewód podłączyłem troszkę inaczej (ten gruby) a wężyki od odpowietrzania sobie gdzieś dyndają...
mógłbyś jakies fotki, jak to teraz wygląda

: pn lip 12, 2010 16:27
autor: HGP vr6
am tak wogóle ten filtr sie wymienia czy jest wieczny ?? czy co ?? ciekawy temat.. :chytry:

: wt lip 13, 2010 16:48
autor: adams
postaram się coś pstryknać na dniach...

: wt lip 13, 2010 17:56
autor: lider.dh
ja zrobilem tak
wywalilem filtr weglowy
wezyk z baku poprowadzilem do puszki filtra powietrza zeby zasysal sobie opary z baku nic w aucie mi nie smierdzi jezdze juz 2 lata(nie podpinalem go w dolot siedzi na luzno w puszcze filtra)
drugi waz ucialem i zatkalem zaraz przy przepustnicy bo tam wlasnie szedl
kawalkiem weza polaczylem dwa konce zaworka, zaworek wsadzilem w kawalek styropianu i wsadzilem jako podkladke pod puszke filtra powietrza prawie nic nie widac
dlaczego styropian ? zeby nie slyszec wkurzajacego cyp cyp cyp cypcyp
zaworek chodzi, ja go nie slysze, sterownik nie lapie bledu, wszyscy szczesliwi :grin:

: wt lip 13, 2010 18:00
autor: TheBiSHoP
zamiast zaworku można podłączyć cewke z przekaźnika.

: wt lip 13, 2010 22:27
autor: toffic
HGP vr6 pisze:tak wogóle ten filtr sie wymienia czy jest wieczny ?? czy co ?
regeneruje się na bieżąco świeżym powietrzem

: śr lip 14, 2010 10:23
autor: idgray
mowa o "instalacji podciśnienia układ filtra z węglem aktywnym" ?
Obrazek
jeśli tak to co można wywalić by nie było problemów :chytry:

: śr lip 14, 2010 15:22
autor: Dj Darecki
idgray, Od fitra węglowego to masz na tym foto tylko zawór 12 i wężyk 13.
Większość z prawej to EGR ......

: czw lip 15, 2010 08:35
autor: idgray
no to nie wiem o co chodzi :( dajcie jakąś foto poradę :helm:

: pt lip 16, 2010 21:44
autor: Krzysiek KB
A nie można po prostu przewodu, który idzie ze zbiornika paliwa połączyc bezpośrednio z zaworkiem elektrycznym (który jest połączony z kolektorem ssącym) pomijając filtr z węglem aktywnym? :chytry: