Strona 2 z 2

: pn cze 16, 2008 13:28
autor: bugalon
Nie jest to takie proste. Nawet jak dolożysz SMT6 to i tak na seryjnym sofcie nie wystroisz tego dobrze. Trzeba oryginalne mapy pozmieniac troche. Tak przynajmniej było u Rafała.

Poza tym jesli mechanik Ci składa motor to musisz miec wyjątkowo gruby portfel. Kolejne przerobki typu spawanie dolotu, wydechy, montaż kolektora, chłodnicy oleju itd robione inaczej niż własnymi rękami będą sporo kosztowac :)

: pn cze 16, 2008 13:35
autor: djtom
dzieki pany niech reszta martwi sie mechanior on ma pojecie
taa, ma pojęcie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2021463

: pn cze 16, 2008 20:10
autor: GTH
To pod linkiem to :rotfl: Jak zyje czegos takiego nie widzialem... :panna:

: czw lip 03, 2008 16:49
autor: szymonrs
kleszcz25 pisze:dzieki kolego chyba pozostane przy tej garrett gt30 71r dobre parametry ma. a czy orjetujesz sie z jakiej furmanki ta turbawka by podeszla? bo mam dostep do aut w ktorych jest masa turbin ale niemam czasu na przegladanie kazdego jednego
chyba raczej w żadnej "furmance" nie było GT3071R, więc uprości Ci to sprawę. ok 1300$ w stanach plus opłaty, ale to pikuś bo motur zakuty od góry do dołu;-)
btw jakie dałeś kute graty??

: sob lip 05, 2008 12:03
autor: kleszcz25
komplet panewek wszystkich,korbowody,tloki,wywazylem wal tylko.kopmplet rozzadu z pipeksa lacznie z lancuchem droga sprawa to byla,zakuta glowica.dalem rowniez nowe szpilki w glowice.mocniejsze simeringi na wal i na rozzad.czekam jeszcze na pompe paliwa.niewiem jakie wtryski do niego dobrac mecza mnie jeszcze wtryski jakie najlepiej dobrac

: sob lip 05, 2008 12:36
autor: irecq
jaki rozrzad najlepiej kupic? bo wlasnie jestem przed wymiana..

: sob lip 05, 2008 12:49
autor: BARANMC1
irecq, najlepiej ORG lub dobrej firmy zamienniki, gorny napinacz kupuj tylko z oryginału

: sob lip 05, 2008 20:23
autor: irecq
a dzięki dzięki kolego..kurde jeszcze tyle roboty przy tym..