Strona 2 z 4

: czw kwie 17, 2008 13:59
autor: Borys
Mati v6 pisze:W skrzyni z TDI wystarczy przełożyć obudowe sprzęgła od VRa i wszystko pasuje.
to w kazdej 02A wystarczy zrobic, bez znaczenia czy benzyna diesel itd.

: czw paź 22, 2009 00:08
autor: sadzyk
powrot do tematu:) to wkoncu jak z tymi skrzynkami do falera?? da sie z czegos podapsowac?? chodzi o to zeby przełorzenia były krotsze bo ta z 2,8 ma straszne. Mam skrzynke z 1.8 20V, czy bebechy z niej wejdą i bedą bez problemow działac w obudowie z vr??? jak nei to z cego zrobic taką dobrą w miare ktorką skrzynke?? Prosił bym o konkretne odpowiedzi bo juz sie temat rozrasta a nic konkretnego nie napisano:) Pozdro

: czw paź 22, 2009 00:37
autor: TheBiSHoP
jarvr6 pisze:w 2.8(mk4) był tylko 4 motion
bvw08 pisze:w wersji us była chyba też ośka dostępna
Ośka była dostępna w US, ale tylko w wersji 12v. W 24v US także tylko 4motion

: czw paź 22, 2009 03:04
autor: VWyznawca
Ja bym się nie certolił i wyremontował albo kupił skrzynkę do VRa na części. To co sprawne to sprawne, jak obudowa będzie cała to się przyda jak pęknie.
Generalnie dłużej posłuży własna wyremontowana skrzynka. W swojej skrzyni wiesz co jest nie tak.

Wk....ją mnie teksty typu "bardziej opłaca się kupić używaną..."! Tylko, że używka też będzie wymagać remontu za jakiś czas. Czyli wywali się 2000 zł czy więcej na coś co i tak będzie pochłaniać za niedługi czas kolejne koszta. 2000 zł spokojnie wystarcza na remont skrzyni tzn wałki, synchronizatory itp.
Płacisz i masz skrzynie jak nówkę, a nie jakiegoś szrota.

Naprawdę remont starej skrzynki, jeśli jest cała - opłaca się. Chyba że chcesz auto sprzedać za jakich czas :P

: czw paź 22, 2009 08:11
autor: sadzyk
ja juz remontowałem swoją po kkupnie auta i po roku znowu sie posypała, zrobione było wszystko cacy, chodziła jak zloto ale jak sie jeździ to sie i zurzywa. Chceiałem pokombinowac ze skrzynką co by zyskac na przyspieszenieu, bo to najwarzniejsze dla mnie, wiec zamiast znowu robic ori długą skrzynie chce wpasowac z czegos innego, tylko pytanie z czego:) jak juz napisałem mam git skrzynie z 1.8 20v i czy ktos sie orientuje jak w niej z przełorezeniami, czy bedzie krotsza niz ori i czy wogóle bebechy da sie przełorzyc?

: ndz paź 25, 2009 22:28
autor: szymonrs
VWyznawca pisze:Ja bym się nie certolił i wyremontował albo kupił skrzynkę do VRa na części. To co sprawne to sprawne, jak obudowa będzie cała to się przyda jak pęknie.
Generalnie dłużej posłuży własna wyremontowana skrzynka. W swojej skrzyni wiesz co jest nie tak.

Wk....ją mnie teksty typu "bardziej opłaca się kupić używaną..."! Tylko, że używka też będzie wymagać remontu za jakiś czas. Czyli wywali się 2000 zł czy więcej na coś co i tak będzie pochłaniać za niedługi czas kolejne koszta. 2000 zł spokojnie wystarcza na remont skrzyni tzn wałki, synchronizatory itp.
Płacisz i masz skrzynie jak nówkę, a nie jakiegoś szrota.

Naprawdę remont starej skrzynki, jeśli jest cała - opłaca się. Chyba że chcesz auto sprzedać za jakich czas :P
zdajesz sobie sprawę ile kosztują oba wałki do skrzyni 02A?? czy tylko teoretyzujesz?

: pn paź 26, 2009 20:08
autor: sadzyk
niech że mi ktoś odpowie na moją zagadke:) bo musze juz brac sie za skrzynie a niewiem co robic:) niechce juz skrzyni z 2.8 bo jest długa, z 2.9 bym chcetnie wzial ale raczej cięzko zdobyc, wiec zostaje kombinowanie z czego innego:) help

: wt paź 27, 2009 14:32
autor: szymonrs
tomek264 pisze:niech że mi ktoś odpowie na moją zagadke:) bo musze juz brac sie za skrzynie a niewiem co robic:) niechce juz skrzyni z 2.8 bo jest długa, z 2.9 bym chcetnie wzial ale raczej cięzko zdobyc, wiec zostaje kombinowanie z czego innego:) help
z silnika V5, Golf4/Leon/Bora jest krótsza

: wt paź 27, 2009 17:59
autor: Dj Darecki
tomek264 pisze:niechce juz skrzyni z 2.8 bo jest długa,
Z paska czy mk3?
szymonrs pisze:tomek264 napisał/a:
niech że mi ktoś odpowie na moją zagadke:) bo musze juz brac sie za skrzynie a niewiem co robic:) niechce juz skrzyni z 2.8 bo jest długa, z 2.9 bym chcetnie wzial ale raczej cięzko zdobyc, wiec zostaje kombinowanie z czego innego:) help

z silnika V5, Golf4/Leon/Bora jest krótsza
5 bieg 100km/h i ponad 3,5 tyś obr :)

: wt paź 27, 2009 21:10
autor: sadzyk
szymonrs, i to pasuje bez problemu tak??

[ Dodano: 27 Paź 2009 20:16 ]
bo na allegro widze w niektorych jakies inne mocowanie a niektore wydają sie podobne wizulanie:)

: wt paź 27, 2009 22:02
autor: Dj Darecki
tomek264 pisze:szymonrs, i to pasuje bez problemu tak??
Gadaj z Fidem Didem , ma zamontowaną taką w VR SEX

PozdraVWiam

: wt paź 27, 2009 23:32
autor: Borys
tomek264 pisze:szymonrs, i to pasuje bez problemu tak??

[ Dodano: 27 Paź 2009 20:16 ]
bo na allegro widze w niektorych jakies inne mocowanie a niektore wydają sie podobne wizulanie:)
no do konca tak pieknie to nie jest pare tematóe do przeróbki, ale do ogarniecia

niestety to ze krotka to nie znaczy szybsza, wrecz przeciwnie, prawie same straty,
przynajmniej w moim przypadku, wystarczy ze mokro to auto traci trakcje z jazdy na 3 ce

: śr paź 28, 2009 08:55
autor: sadzyk
ale ogolnie chyba nie jest tak źle?? te v5 miały po 17ps wiec skrzynia powinna jakos tam pasowac do vr-a pod względem przelorzen, sam juz niewiem czy szukac czegos lepszego czy dac sobie siana i kupic serie z fałera, bo moze faktycznie nie warto kombinowac

: śr paź 28, 2009 12:25
autor: Borys
tomek264 pisze:ale ogolnie chyba nie jest tak źle?? te v5 miały po 17ps wiec skrzynia powinna jakos tam pasowac do vr-a pod względem przelorzen, sam juz niewiem czy szukac czegos lepszego czy dac sobie siana i kupic serie z fałera, bo moze faktycznie nie warto kombinowac
no daje rade auto fajnie przyspiesza nawachlowac się trzeba ale krotka przy 6 tys rpm, na 15" felgach 195/50/15 niecałe 200km/h