Strona 2 z 2

: ndz lut 10, 2008 18:39
autor: malolat
jak auto nie jezdzi jakis czas to normalnym jest ze glosne bedzie po odpaleniu - ze szklanek wyplywa olej i chwila mija zanim sie na powrot napelnia.

nie jezdzij specjalnie autem tylko, sprawdz cisnienie oleju w jakims warsztacie, wykrec ze 2 swiece i obejrzyj jak sie maja... przy okazji mozna zmierzyc cisnienie co by zobaczyc czy nie sa jeszcze pierscienie.

przez mlotek osluchaj z kad dochodza odglosy :D

po ciemku rozpyl wode na przewody WN. zobacz czy nie ma zadnych przebic. jak to model z aparatem to obadaj palec i kopolke. u mnie nie bujal sie za szybko i to byla przyczyna.

nalej zamiast wody jakiegos boryga :) - jak odpalisz nastepnego dnia i bedzie lecial bialy dym i gryzl w oczy to juz wiadomo ze uszczelka :) no albo spaliny, ale jednak poznasz po zapachu :)

wymiana uszczelki nie jest wielka filozofia, o ile to to :) - ze 2 godzinki roboty, tylko warto przy okazji popatrzec czy nie trzeba czegos jeszcze ruszyc za jednym zamachem


co do przecieko to obadaj krociec w ktorym siedza wszystkie czujniki wody. ze starosci peka od srodka i wykreca sie uszczelka, przestaje trzymac i cieknie - czasem solidnie - czasem nie :) - u mnie litr dziennie :) kazdego ranka z buelka mineralki do auta lazilem :D

wturlaj sie pod auto i zobacz czy gdzies ten olej po prostu nie sp..., moze sruba w misce, albo ktorys uszczelniacz na wale :D

bo z tego co piszesz to sporo oleju ci ucieka, - powinien kopcic jak stara lokomotywa, wiec bym raczej stawial na przeciek...

: czw mar 06, 2008 11:26
autor: mitakr
ja mam podobny problem ze swoim z tym że do 3-3,500 kręci sie super powyżej nagle pupa i po górke też gaz w podłodze a niejedzie , od 1-4 biegu idzie a na 5 jakby go zatykało i szarpie , wiem ze bierze olej ale neima przedmuchów wiec stawiam na uszczelniacze zaworów i uszczelkę pod głowicą , bo moze byc tez tak że zarzuca swiece olejem i niema dobrej iskry przez co tez traci :(

: czw maja 22, 2008 21:04
autor: arovr6
i jak tam ?? zrobiłeś ??co to było .....hmm

: czw maja 22, 2008 22:03
autor: korbis
Sprawdz jeszcze jakie maż weżę w chłodnicy na rozgrzanym silniku jak sa napuchniete czyli twarde to na bank bedzie uszczelka pod głowica mnie chyba tez to czeka bo dymka juz puszcza na zimnym Pozdrowienia i powodzenia :grin: :grin:

: pt maja 23, 2008 16:07
autor: mitakr
węże sa miękkie tzn nie sa spuchniete wiec uszczelka to nie bedzie a co z tym zamulaniem to kilka razy szarpnął "strzelił" z rury i mu sie poprawiło , a w obecnej chwili wymieniam silnik na nowszy( tzn na cewkę wilobiegunową0 a ten stary rozbiorę i zobacze co mu sie działo ale na 95% jestem pewien że to będą uszczelniacze zaworów, a jak już będzie rozebrany to zrobi sie kapę i będzie na zapas ;) lub na sprzedaż sie zobaczy jeszcze