nie jezdzij specjalnie autem tylko, sprawdz cisnienie oleju w jakims warsztacie, wykrec ze 2 swiece i obejrzyj jak sie maja... przy okazji mozna zmierzyc cisnienie co by zobaczyc czy nie sa jeszcze pierscienie.
przez mlotek osluchaj z kad dochodza odglosy
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
po ciemku rozpyl wode na przewody WN. zobacz czy nie ma zadnych przebic. jak to model z aparatem to obadaj palec i kopolke. u mnie nie bujal sie za szybko i to byla przyczyna.
nalej zamiast wody jakiegos boryga
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
wymiana uszczelki nie jest wielka filozofia, o ile to to
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
co do przecieko to obadaj krociec w ktorym siedza wszystkie czujniki wody. ze starosci peka od srodka i wykreca sie uszczelka, przestaje trzymac i cieknie - czasem solidnie - czasem nie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
wturlaj sie pod auto i zobacz czy gdzies ten olej po prostu nie sp..., moze sruba w misce, albo ktorys uszczelniacz na wale
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
bo z tego co piszesz to sporo oleju ci ucieka, - powinien kopcic jak stara lokomotywa, wiec bym raczej stawial na przeciek...