Strona 2 z 3

: wt gru 11, 2007 17:06
autor: Michał z Ursusa
Co to tunera chce to robić tutaj www.sportmile.pl a ogulnie na auto i tuning mam przeznaczona 40tys zł łącznie z kupnem auta.
A chce się za to wziąć w przyszłym roku ponieważ na razie chciałem popytać na forum co i jak z taką przeróbką itp :grin: :grin:
Mnie jeszcze ciekawi temat hamulców i zawieszenia co z tym i w razie czego na co zmienić?
Oczywiście z góry dzięki za wszelkie informacje :grin:

: wt gru 11, 2007 20:51
autor: lawrai
hamulce w sprawnym układzie hamulcowym w vr6 są dobre , na 300 koni to chyba wystarczy je zalać motulem dot5.1 , klocki ferodo premier i do tego jakieś tarcze nacinane czy nawiercane plus przewody hamulcowe w stalowym oplocie aby nie puchły . Chyba ze juz chcesz to tak jak to robią inni , zaciski dwutłoczkowe z audii S2 - tanio i bardzo dobrze . Za 40 tys. zł kupisz auto a do tego poskładasz je na zakutych częsciach bez problemu na o wiele więcej mocy bez problemu . Pozdr

: wt gru 11, 2007 21:57
autor: Michał z Ursusa
Mnie jeszcze zastanawia pare rzeczy ale przedewszystkim czym wystroić VR6 ponad 300KM??ja myślałem o SMT6 ale słyszałem bardzo dobre opinie o Autronicu

: wt gru 11, 2007 23:03
autor: Michał z Ursusa
A według Was jakie firmy jeszcze wchodzą w gre które dały by rade zbudować takiego Golfa?

: wt gru 11, 2007 23:07
autor: lawrai
Ludzie tacy jak np. Evolution (nick z tego forum) bez problemów . Innych nie znam godnych do polecenia :p

: śr gru 12, 2007 00:37
autor: souler
lawrai pisze:Ludzie tacy jak np. Evolution (nick z tego forum) bez problemów . Innych nie znam godnych do polecenia :p
GTO i Borys :hmm:

: śr gru 12, 2007 17:18
autor: wozo
kielbas2 pisze:o co kupawać całego Kita lepiej pozbierać czesci wyjdzie dużo taniej
W takim razie prosze zrob kompletny spis czesci wraz z cenami i linkami do sklepow !

: czw gru 13, 2007 13:43
autor: szymonrs
Michał z Ursusa pisze:Mnie jeszcze zastanawia pare rzeczy ale przedewszystkim czym wystroić VR6 ponad 300KM??ja myślałem o SMT6 ale słyszałem bardzo dobre opinie o Autronicu
najpierw zadaj sobie trochę trudu i sprawdź ile kosztuje SA Autronic'a kto go zamotunje i wystroi w PL i ile za to weźmie...to wtedy będziesz mógł wziąć pod uwagę "dobre opinie"

a co do kutych tłoków na które wszyscy "znawcy" tak pałają, to tak nie do końca. Najważniejsze czym, kto i jak to zestroi bo nawet najlepsze kute tłoki popłyną kwestia tylko i wyłącznie czasu i nogi użytkownika...

: czw gru 13, 2007 21:41
autor: jabolo
szymonrs pisze: co do kutych tłoków na które wszyscy "znawcy" tak pałają, to tak nie do końca. Najważniejsze czym, kto i jak to zestroi bo nawet najlepsze kute tłoki popłyną kwestia tylko i wyłącznie czasu i nogi użytkownika...
czyli mam rozumiec ze graty nawet z najlepszych materiałów popłyną jesli bedzie żle zestrojone to ustrojstwo??? czy moze popłynie wszystko nawet z dobrym wystrojeniem jezeli sprzet bedzie dostawał mocno w kość??? bo niewiem jak to rozumiec

: pt gru 14, 2007 09:44
autor: szymonrs
jabolo pisze:
szymonrs pisze: co do kutych tłoków na które wszyscy "znawcy" tak pałają, to tak nie do końca. Najważniejsze czym, kto i jak to zestroi bo nawet najlepsze kute tłoki popłyną kwestia tylko i wyłącznie czasu i nogi użytkownika...
czyli mam rozumiec ze graty nawet z najlepszych materiałów popłyną jesli bedzie żle zestrojone to ustrojstwo??? czy moze popłynie wszystko nawet z dobrym wystrojeniem jezeli sprzet bedzie dostawał mocno w kość??? bo niewiem jak to rozumiec
jak się odpowiednio wgłębisz w zagadnienia AFR i EGT oraz KS(aka stuki) w funkcji obciążenia to zrozumiesz...

: pn gru 17, 2007 22:01
autor: Stoc
Michał trzymam kciuki za ambitny palan. Omowimy to przy piwku POZDRO

: wt gru 18, 2007 11:46
autor: GTO
300km w vrsex to przy malym dmuchnieciu zrobi i nie trzeba żadnych wynalazków kutych i standalonów za 10tyś.

: wt gru 18, 2007 15:39
autor: Michał z Ursusa
No tak, ale ja mam plan na ponad 300 coś w okolicach 350KM a przy tych mocach z tego co wiem już trzeba robić kuty dół :bajer:

: wt gru 18, 2007 23:29
autor: GTO
to źle wiesz.
czyli tak naprawdę nie wiesz za bardzo nic o uturbieniu VRa, tylko jakies pogłoski opowiadane lub wyczytane na forum, tak jak mit o złym prowadzeniu VRa w mk2......