Strona 2 z 2

: czw gru 06, 2007 16:42
autor: tomekk2gti
ok dzięki, ja przed golfem miałem a4 2.8 V6 Quattro to po miescie przy spokojnej jezdzie paliła 16-17 a jak deptałem to <20. nie wiem może cos z nią było nie tak. za 100zł np 70-75km robiłem

: czw gru 06, 2007 17:43
autor: arovr6
hehe cięzka buda :D cały czas stop start to wiadomo ze musialo tyle wypic...no niestety tak to juz jest..cos za cos :D

: czw gru 06, 2007 19:07
autor: jabolo
BARANMC1, ano da to ze jesli np ja swojego hamowałem i wyszło 175 koni i załózmy ze od 0-200 robie w 28 sekund a np kolegi vr6 robi w 27 to wiadomo ze nie ma 140koni jak to sie zdarza w vr tylko cos koło serii...dla mnie logiczne nie wiem jak dla ciebie...

: pt gru 07, 2007 09:09
autor: BARANMC1
jabolo, prosze cie ~!! czy tobie sie wydaje ze kazdy jezdzi tak samo ,wystarczy ze mas zwiecej paliwa albo 1 osobe na aucie i juz bedzie inaczej, takie techniki to mozna było stosowac w czasie 1szej wojny swiatowej a nie teraz. TRZEBA POJECHAC NA HAMOWNIE :grin:

: pt gru 07, 2007 14:30
autor: lawrai
sama fizyka mówi za siebie , wystarczy inny kąt pochylenia drogi , prędkośc wiatru itd. Jedynie można to sprawdzic na hamowni .

: pt gru 07, 2007 18:10
autor: jabolo
BARANMC1, lawrai,

to przeczytajcie co dokładnie napisałem w pierwszym poscie"tylko i wyłacznie hamownia prawde ci powie" a to co napisałem to tylko taki dorazny sposób jak by ktos nie miał mozliwosci podskoczyc na hamownie

: pt gru 07, 2007 21:03
autor: lawrai
rozumiem CIebie Jabolo , orientacyjnie mozna tak sprawdzic czas w jaki sie auto buja ale trzeba uwzględnić chociaz te prawa które napisałem . Chociaz tak po egipsku mozna tez troszke sie podbudowac ale uwierz , mój też sie zbierał zajebiscie a okazało sie 150 koni i 217 Nm . Nie da rady tego wyczuć stoperami . Ja mierzyłem sekundy wyszło mi 7 . JAk to jest mozliwe ? - niemozliwe przy tej mocy .

A z hamownią oczwiście masz racje , ze tylko ona prawde powie .

: pt gru 07, 2007 21:27
autor: wozo
BARANMC1, arovr6 wariaty jestescie, ja tak szybko nie jezdze :P

[ Dodano: 07 Gru 2007 20:30 ]
jabolo pisze:to przeczytajcie co dokładnie napisałem w pierwszym poscie"tylko i wyłacznie hamownia prawde ci powie" a to co napisałem to tylko taki dorazny sposób jak by ktos nie miał mozliwosci podskoczyc na hamownie
dorazne sposoby nie sa dobre, bo dostalem baty z rolki od mk4 gti 1.8 T !

: sob gru 15, 2007 19:44
autor: tomekk2gti
aa jak można przerobic wydech jak w aucie jest jeszcze oryginał, 2 pod autem i katalizator + ostatni remus(z tego co czytałem to tłumiki remusa są głośne a moj jest cichy, może dlatego że tyle jest ich pod autem i to go ''muli'' :chytry: ) co trzeba zrobic?? wspawac rurki i tylko ostatni zostawic czy jakies przelotowe kupic?

: sob gru 15, 2007 20:54
autor: arovr6
tez sie własnie zastanawiam ...bo tez mam orginała..i chce zmienic..byle nie głośny.. :grrr: